Thailand med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

M (:

Ville ikke anbefale Koh Phangan, det er godt nok en smadder lækker og hyggelig ø, men den er meget lille, og jeg ville personligt få økuller af at være der for længe. Vi var på Koh Samui i januar, det kan jeg godt anbefale, specielt når du ikke har klapvogn med, der er lækker strand, og sker en masse i gaden, men der er samtidig to på hvis man bor ned til vandet.

Sidste år var vi på Phuket, boede i en lille by der hed Bangtao, den var lige lille nok, ville vælge en større der ligger tættere på Patong, men ville dog ikke bo i selve Patong, måske i Kata eller Karon.

Enig! Koh Panang er meget lille, og så er det ikke særlig børnevenlige strande, da der er megen strøm og meget høje bølger. 

Jeg boede i Thailand i 3 mdr., og vi blev af vores lærere frarådet at bade der.. De var meget bekymrede for vores ve og vel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

PernilleogLouis

Lotus86 skriver:

Ville ikke anbefale Koh Phangan, det er godt nok en smadder lækker og hyggelig ø, men den er meget lille, og jeg ville personligt få økuller af at være der for længe. Vi var på Koh Samui i januar, det kan jeg godt anbefale, specielt når du ikke har klapvogn med, der er lækker strand, og sker en masse i gaden, men der er samtidig to på hvis man bor ned til vandet.

Sidste år var vi på Phuket, boede i en lille by der hed Bangtao, den var lige lille nok, ville vælge en større der ligger tættere på Patong, men ville dog ikke bo i selve Patong, måske i Kata eller Karon.

Kan du huske hvor langt koh samui ligger fra Bangkok? Lyder til det kunne være en mulighed

Anmeld

5. december 2013

modesty

PernilleogLouis skriver:

Jamen det skal ikke være overluksus men jo aircon og pool skal der være. Det må gerne være ved strand.

Vi behøver ikke ud og se en masse - det er en tur med hygge, afslapning og godt vejr 

Min dreng elsker bare at bade.

Det villle være fint hvis vi ikke ville rejse alt for langt fra Bangkok

Hvis det skal være tæt på Bangkok, så er Hua Hin oplagt. 

Anmeld

5. december 2013

M (:

PernilleogLouis skriver:

Kan du huske hvor langt koh samui ligger fra Bangkok? Lyder til det kunne være en mulighed

Ca. 1 time med indenrigsfly. En returbillet koster ca. 700 kr. 

Anmeld

5. december 2013

Lotus86

PernilleogLouis skriver:

Jeg mener det tog 45 minutter i fly, det var i hvert fald ikke længe

Anmeld

5. december 2013

Lotus86

M (: skriver:

Enig! Koh Panang er meget lille, og så er det ikke særlig børnevenlige strande, da der er megen strøm og meget høje bølger. 

Jeg boede i Thailand i 3 mdr., og vi blev af vores lærere frarådet at bade der.. De var meget bekymrede for vores ve og vel.

Nå, hvor 'sjovt', da vi var der var vandet fuldstændig mussestille, ville aldrig have drømt om, at der kunne være farligt at bade der, vi må have ramt en god dag

Anmeld

5. december 2013

M (:

Lotus86 skriver:

Nå, hvor 'sjovt', da vi var der var vandet fuldstændig mussestille, ville aldrig have drømt om, at der kunne være farligt at bade der, vi må have ramt en god dag

Ej, det er da pudsigt.. 

Anmeld

6. december 2013

PernilleogLouis

modesty skriver:

Hvis det skal være tæt på Bangkok, så er Hua Hin oplagt. 

LÆste lige om det og det lyder jo godt Ved du evt om der er en ø i nærheden man kunne tage til nogen dage hvis man gerne vil prøve lidt andet også??

Anmeld

6. december 2013

modesty

PernilleogLouis skriver:

LÆste lige om det og det lyder jo godt Ved du evt om der er en ø i nærheden man kunne tage til nogen dage hvis man gerne vil prøve lidt andet også??

Det er der ikke, medmindre du tager over til vestkysten. Ved ikke hvor lang tid det tager fra Hua Hin, men man tager ikke frem og tilbage på én dag.

Anmeld

6. december 2013

PernilleogLouis

modesty skriver:

Det er der ikke, medmindre du tager over til vestkysten. Ved ikke hvor lang tid det tager fra Hua Hin, men man tager ikke frem og tilbage på én dag.

Super tak men ville uha hun være okay at være 8-9 dage? Tjekkede lige hoteller og der er rigtig mange lækre steder så det kunne meget vel være vi ender der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.