Thailand med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.920 visninger
20 svar
1 synes godt om
5. december 2013

PernilleogLouis

Har lige bestilt billetter til Thailand Det er mig og min søn på 6 der skal afsted men hvor skal vi tag til? Billetterne er til Bangkok.

I februar var vi også afsted og der var vi på Koh Chang - Koh Mak og i Bangkok.

Hvad kan I anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

M (:

PernilleogLouis skriver:

Har lige bestilt billetter til Thailand Det er mig og min søn på 6 der skal afsted men hvor skal vi tag til? Billetterne er til Bangkok.

Hvad kan I anbefale?

Helt klart Chiang Mai eller Koh Tao alt efter om der SKAL være hav (: 

Anmeld

5. december 2013

modesty

PernilleogLouis skriver:

Hvad kan I anbefale?

Det kommer an på hvor meget rejse-aktivitet I er friske på. Og hvor "rustikt" eller luksus-agtigt det skal være. Kan du prøve at beskrive lidt nærmere hvad du leder efter?

Anmeld

5. december 2013

1990h

PernilleogLouis skriver:

Hvad kan I anbefale?

hihi jeg vil ha skrevet koh chang..

jeg har været på phuket(patong) med min mor og søster..senere med min mor, søster og kæreste. og igen med min mor søster og kæreste..den sidste rejse var vi i bangkok, krabi og patong.

men hvis jeg skulle til phuket med børn vil jeg sige det skal være karon eller kata.
hvis det skal være i syd thailand med meget flotte strande..

men ellers tænker jeg, koh samet, samui? koh pranang(staves)..?

hvis jeg skulle rejse nu med børn, vil jeg tage koh chang..men der har du jo været

Anmeld

5. december 2013

PernilleogLouis

M (: skriver:

Helt klart Chiang Mai eller Koh Tao alt efter om der SKAL være hav (: 

vil gerne til havet Koh Tao er det en lille ø eller er det et sted man kan bruge 1 uge?? Og hvor langt er det fra Bangkok?

Anmeld

5. december 2013

PernilleogLouis

modesty skriver:

Det kommer an på hvor meget rejse-aktivitet I er friske på. Og hvor "rustikt" eller luksus-agtigt det skal være. Kan du prøve at beskrive lidt nærmere hvad du leder efter?

Jamen det skal ikke være overluksus men jo aircon og pool skal der være. Det må gerne være ved strand.

Vi behøver ikke ud og se en masse - det er en tur med hygge, afslapning og godt vejr 

Min dreng elsker bare at bade.

Det villle være fint hvis vi ikke ville rejse alt for langt fra Bangkok

Anmeld

5. december 2013

PernilleogLouis

1990h skriver:

hihi jeg vil ha skrevet koh chang..

jeg har været på phuket(patong) med min mor og søster..senere med min mor, søster og kæreste. og igen med min mor søster og kæreste..den sidste rejse var vi i bangkok, krabi og patong.

men hvis jeg skulle til phuket med børn vil jeg sige det skal være karon eller kata.
hvis det skal være i syd thailand med meget flotte strande..

men ellers tænker jeg, koh samet, samui? koh pranang(staves)..?

hvis jeg skulle rejse nu med børn, vil jeg tage koh chang..men der har du jo været

Kiggede på Koh Samet men hørte man ikke kunne bruge mere end et par dage der - overvejer også Koh Chang igen også evt tag til Koh Kut i et par dage og et par dage i Bangkok

Anmeld

5. december 2013

Lotus86

Ville ikke anbefale Koh Phangan, det er godt nok en smadder lækker og hyggelig ø, men den er meget lille, og jeg ville personligt få økuller af at være der for længe. Vi var på Koh Samui i januar, det kan jeg godt anbefale, specielt når du ikke har klapvogn med, der er lækker strand, og sker en masse i gaden, men der er samtidig to på hvis man bor ned til vandet.

Sidste år var vi på Phuket, boede i en lille by der hed Bangtao, den var lige lille nok, ville vælge en større der ligger tættere på Patong, men ville dog ikke bo i selve Patong, måske i Kata eller Karon.

Anmeld

5. december 2013

1990h

PernilleogLouis skriver:

Kiggede på Koh Samet men hørte man ikke kunne bruge mere end et par dage der - overvejer også Koh Chang igen også evt tag til Koh Kut i et par dage og et par dage i Bangkok

næste gang vi skal afsted når bebs er blevet ældre satser vi på koh chang

Anmeld

5. december 2013

M (:

PernilleogLouis skriver:

vil gerne til havet Koh Tao er det en lille ø eller er det et sted man kan bruge 1 uge?? Og hvor langt er det fra Bangkok?

Det er en lille ø ved koh samui. Det er 7 timer i tog eller hm.. 1 times tid med indrigsfly og så en god sejltur (45 min?).. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.