er stormen startet i din landsdel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

Momo

Her i Borup kan kan godt høre på huset at det begynder at tage godt fat. Folk er også begynd at gå ud og fjerne ting! 

Jeg går op og henter børnene om lidt også hygger vi bare hjemme. 

Har lige hørt i Tv avisen at der flere skoler der begynder og lukker nu her. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

DianaRJS

her blæser det også rigtig godt op!!! valgte også at beholde ungerne hjemme i dag, ville nok sagtens kunne hente dem senere, men har jo de 2 små som jeg også skal tage hldning for og de skal ikke ud i det vejr her så hygge dag med lys mandariner og pebernødder

Anmeld

5. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg bor på nordfyn og her kan jeg da godt høre at vinden begynder at tage fat og regnen pisker ind på ruderne.

Anmeld

5. december 2013

lycly

helle85 skriver:

ja over skriften siger sig selv

vi skal fra lolland til roskilde med tog, så kunne godt tænke mig at blive opdateret, omkring hvor stormen er, for jeg syntes ikke jeg kan finde nogen steder om den er startet

Jeg bor i København og det blæser, men slet ikke stormstyrke endnu. Det skulle komme til Sjælland i aften ved 20-tiden

Anmeld

5. december 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Min kæreste lander her klokken 17.30 i Kastrup, herefter skal han med toget til Odense. Jeg har ikke set ham i otte uger, så håber virkelig han kommer frem... 

Anmeld

5. december 2013

twinny

Jeg bor i bjæverskov og der blæser det godt og regner. 

Anmeld

5. december 2013

helle85

tak for opdateringerne jeg svare lige alle på en gang

vi kom hjem enden det blev alt for slemt

grundet til vi ikke aflyste det er fordi at vi skulle til undersøgelse med min søn.

Anmeld

5. december 2013

MortilElias2010

Vi gik ikke ramt forbi denne gang, et af vores store træer midt i haven er væltet  Heldigvis blæste det væk fra udestuen  Men det tager måske to træer mere med i faldet, vi får at se og ryger de, er legehuset og rutchebanetårnet i fare  Og så fik vi da også lige sne for 15 min. siden.  

Anmeld

5. december 2013

helle85

MortilElias2010 skriver:

Vi gik ikke ramt forbi denne gang, et af vores store træer midt i haven er væltet  Heldigvis blæste det væk fra udestuen  Men det tager måske to træer mere med i faldet, vi får at se og ryger de, er legehuset og rutchebanetårnet i fare  Og så fik vi da også lige sne for 15 min. siden.  

øv da så få i lidt at lave de næste par dage, men godt det ikke ramte huset.

håber for jer at legehuset osv. ikke bliver ramt.

her er det rigtig slemt nu, men vi har heldigvis ikke nogen træer eller noget der kan ramme huset, men lygtepælen ude ved vejen vipper en helt del.

er død træt efter at have været op kl 4:40 også den lange tur, men ved ikke om jeg tør at gå i seng, kan se stormen vare storset hele natten

Anmeld

5. december 2013

MortilElias2010

helle85 skriver:

øv da så få i lidt at lave de næste par dage, men godt det ikke ramte huset.

håber for jer at legehuset osv. ikke bliver ramt.

her er det rigtig slemt nu, men vi har heldigvis ikke nogen træer eller noget der kan ramme huset, men lygtepælen ude ved vejen vipper en helt del.

er død træt efter at have været op kl 4:40 også den lange tur, men ved ikke om jeg tør at gå i seng, kan se stormen vare storset hele natten

Pyh lang nat for jer. Her lyder det til at være stilnet af.  Trænger til at komme ud. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.