er stormen startet i din landsdel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
29 svar
8 synes godt om
5. december 2013

helle85

ja over skriften siger sig selv

vi skal fra lolland til roskilde med tog, så kunne godt tænke mig at blive opdateret, omkring hvor stormen er, for jeg syntes ikke jeg kan finde nogen steder om den er startet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

MomInTheMaking

helle85 skriver:

vi skal fra lolland til roskilde med tog, så kunne godt tænke mig at blive opdateret, omkring hvor stormen er, for jeg syntes ikke jeg kan finde nogen steder om den er startet

Altså det er begyndt at blæse godt op heroppe. Jeg bor tæt på skive i midt/vest Jylland.

Anmeld

5. december 2013

helle85

Mom In The Making skriver:

Altså det er begyndt at blæse godt op heroppe. Jeg bor tæt på skive i midt/vest Jylland.

tak for svar så gå der nok ikke så længe før den kommer til danmark..

er mest nervøs for ikke at kunne komme hjem igen, at sidde et eller andet sted i toget.

Anmeld

5. december 2013

Vik

Sidder i toget Slagelse- Kbh . toget kom til tiden og haft nogle ekstra vogne på. Det blæst lidt i slagelse, men ikke mere end alm. vindstyrke. Men glæder mig ikke til jeg skal hjem senere på eftermiddagen . Sidste gang var jeg "heldig" og sad fast i toget i 6 timer. 

Anmeld

5. december 2013

serinasmor

helle85 skriver:

tak for svar så gå der nok ikke så længe før den kommer til danmark..

er mest nervøs for ikke at kunne komme hjem igen, at sidde et eller andet sted i toget.

Pak tæppe stor madpakke og lidt ekstra hygge i tasken ... Og god tur ellers

Anmeld

5. december 2013

helle85

Vik skriver:

Sidder i toget Slagelse- Kbh . toget kom til tiden og haft nogle ekstra vogne på. Det blæst lidt i slagelse, men ikke mere end alm. vindstyrke. Men glæder mig ikke til jeg skal hjem senere på eftermiddagen . Sidste gang var jeg "heldig" og sad fast i toget i 6 timer. 

tak nej det kan jeg godt forstå. det er også længe at side fast hvordan kan det være at der gik så lang tid?? håber jeg godt nok ikke vi kommer til med 2 børn

Anmeld

5. december 2013

helle85

serinasmor skriver:

Pak tæppe stor madpakke og lidt ekstra hygge i tasken ... Og god tur ellers

det vil jeg gøre mange tak

Anmeld

5. december 2013

Dinna88

Det trækker op her. Det blæser ad sørens til! Og regner. Og jeg er fra Randers

Anmeld

5. december 2013

Rikke S

I Roskilde kører togene pt uden forsinkelser, men de snakker om at køre med reduceret weekendtider ligesom s-togene fra kl ca 12-13. Jeg tror ikke jeg ville tage afsted. Ved sidste storm strandede jeg i Køge (mellem Roskilde og Næstved)

Anmeld

5. december 2013

Trekløver(:

helle85 skriver:

Jeg bor i Roskilde, og der er ingen storm overhovedet pt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.