Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
helle85 skriver: ja over skriften siger sig selvvi skal fra lolland til roskilde med tog, så kunne godt tænke mig at blive opdateret, omkring hvor stormen er, for jeg syntes ikke jeg kan finde nogen steder om den er startet
ja over skriften siger sig selvvi skal fra lolland til roskilde med tog, så kunne godt tænke mig at blive opdateret, omkring hvor stormen er, for jeg syntes ikke jeg kan finde nogen steder om den er startet
Mom In The Making skriver: Altså det er begyndt at blæse godt op heroppe. Jeg bor tæt på skive i midt/vest Jylland.
Altså det er begyndt at blæse godt op heroppe. Jeg bor tæt på skive i midt/vest Jylland.
Sidder i toget Slagelse- Kbh . toget kom til tiden og haft nogle ekstra vogne på. Det blæst lidt i slagelse, men ikke mere end alm. vindstyrke. Men glæder mig ikke til jeg skal hjem senere på eftermiddagen . Sidste gang var jeg "heldig" og sad fast i toget i 6 timer.
helle85 skriver: tak for svar så gå der nok ikke så længe før den kommer til danmark..er mest nervøs for ikke at kunne komme hjem igen, at sidde et eller andet sted i toget.
tak for svar så gå der nok ikke så længe før den kommer til danmark..er mest nervøs for ikke at kunne komme hjem igen, at sidde et eller andet sted i toget.
Vik skriver: Sidder i toget Slagelse- Kbh . toget kom til tiden og haft nogle ekstra vogne på. Det blæst lidt i slagelse, men ikke mere end alm. vindstyrke. Men glæder mig ikke til jeg skal hjem senere på eftermiddagen . Sidste gang var jeg "heldig" og sad fast i toget i 6 timer.
serinasmor skriver: Pak tæppe stor madpakke og lidt ekstra hygge i tasken ... Og god tur ellers
Pak tæppe stor madpakke og lidt ekstra hygge i tasken ... Og god tur ellers
Det trækker op her. Det blæser ad sørens til! Og regner. Og jeg er fra Randers
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128