er stormen startet i din landsdel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

Vik

helle85 skriver:

tak nej det kan jeg godt forstå. det er også længe at side fast hvordan kan det være at der gik så lang tid?? håber jeg godt nok ikke vi kommer til med 2 børn

Sidste gang var alt trafik (tog og s tog)standset fra 16 til 04.00

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

wamse

Jeg bor ved den jyske vestkyst, og her blæser det en del, det regner godt til, og der er mange aflyste tog allerede nu. Vi bor med udsigt over varde ådal, og der er oversvømmet allerede nu.

Jeg har valgt at min datter ikke kommer i skole, og istedet så laver nogle lektier her hjemme.

Alle skoler er nu lukket her fra kl 11.30 i dag 

Anmeld

5. december 2013

stjernehimmel

lige udenfor skive i det midtjyske har det blæst godt siden igår aftes, dog er det begyndt at tag lidt til 

Anmeld

5. december 2013

CMR1971

Hundested melder blæsevejr og man fornemmer ligesom at der lurer noget i baggrunden ude fra havet..... Jeg er i syvsind i forhold til om jeg skal aflyse mine aftenhold (aftenskole) da jeg skal køre i tidsrummet 17-17:30 og 21:30-22

Anmeld

5. december 2013

stjernehimmel

stjernehimmel skriver:

lige udenfor skive i det midtjyske har det blæst godt siden igår aftes, dog er det begyndt at tag lidt til 

Laver det lige om til det har taget meget til, jøsses nogle vindstød der kommer nu 

Anmeld

5. december 2013

stjernehimmel

CMR1971 skriver:

Hundested melder blæsevejr og man fornemmer ligesom at der lurer noget i baggrunden ude fra havet..... Jeg er i syvsind i forhold til om jeg skal aflyse mine aftenhold (aftenskole) da jeg skal køre i tidsrummet 17-17:30 og 21:30-22

Det havde jeg nok gjort for en sikkerhedsskyld.... For som du selv skriver, der er noget der lure......og tror ik det blæser mindre ved den tid du skal køre tværtimod...... 

Anmeld

5. december 2013

lineog4

Vindstille i roskilde;-)

Anmeld

5. december 2013

MortilElias2010

helle85 skriver:

ja over skriften siger sig selv

vi skal fra lolland til roskilde med tog, så kunne godt tænke mig at blive opdateret, omkring hvor stormen er, for jeg syntes ikke jeg kan finde nogen steder om den er startet

Vi bor i en "gryde" så har ikke nogen føling med hvad der sker udenfor pt. Kan høre det blæser lidt og trækker op, men virker ganske fordrageligt og så er det begyndt at regne tungt med intervaller. Bor i Vonge ved Tørring, en halv time fra Vejle. Har taget Elias fri fra børnehave idag da vi bor langt ude på landet med masser af træer omkring, åbne marker og langs vejene til børnehaven - gamle træer og blød bund. Rather be safe than sorry og er jo alligevel hjemmegående/sygemeldt for tiden. Tænker jeg hellere må komme ud med hunden i så fald det bliver værre og få den kørt træt til de næste mange timer skulle vejret udvikle sig. 

Anmeld

5. december 2013

VIPpigen

Bare god blæsevejr i det sønderjyske... Blæst så man skal cykle i 2-3 gear, blæst

Anmeld

5. december 2013

Sisse Vinther

helle85 skriver:

ja over skriften siger sig selv

vi skal fra lolland til roskilde med tog, så kunne godt tænke mig at blive opdateret, omkring hvor stormen er, for jeg syntes ikke jeg kan finde nogen steder om den er startet

Ribe

Jeps, Bodil er ovre os alle, og vores gardiner hænger UD af vinduet... (gjorde de i morges da vi vågnede)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.