thomas bs skriver:
Hej jeg er en ung mand på 25. Har nu arbejdet i en børnehave et par år. Og vi har fornylig fået ipad på alle stuerne. Hvad er jere meninger om det? Er det iorden børnen får lov på skift at spille lidt på ipad en time eller to om dagen. Jeg er af den overbevisning om at børn sagtens kan lege uden ipad. Og at det ville være sunder for sindet og fantasien ikke bruge så meget tid på det digitale. Har så efter en snak med en kollega. indført det kun bliver om eftermiddagen efter kl 2. Hvor de har brugt nogle timer på legepladsen. Håber på en god lille debat.
Der er iPad i vores drengs børnehave. Ved ikke hvor tit den bliver brugt men min dreng har ind imellem siddet og spillet et spil ved aflevering
det er ikke noget der bekymre mig , der bliver brugt en masse krudt i løbet af dagen. Så at der bliver spiller er helt fint.
Har selv været i børnehave hvor de fik lov at spille computer ind imellem. De skrev selv navn på listen og det fungerede faktisk fint. Selvfølgelig skete der ind imellem uoverenstemmelse men ikke så tit igen.
mon ikke det er nyhedens interesse lige nu. Pludselig er det hverdag og måske knap så spændende
Anmeld