Hvad har jeres 2-3 årige på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2013

Janni.

Janne T. skriver:

Til daglig? Ikke overtøj, men almindelig tøj. Fortæl mig hvad de har på fra inderst til yderst, hvor mange lag osv. Gerne hvad de har på i institution..

silas har alm undertøj, strømper, bluse og bukser. intet uld da han er meget varm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

Lilje82

Janne T. skriver:

Tak :-) jeg forstår bare ikke Rose bliver så syg hver vinter. Hun ligger lige nu med knap 40 i feber og grim hoste.

vi bruger meget de tynde basisbluser fra h&m, men så har hun en langærmet uldundertrøje under. Strømpebukser, bukser og hjemmesko. Hvis det er en kortærmet uldundertrøje får hun også en cardigan på..

Der er nødvendigvis ikke en sammenhæng mellem hendes tøj og sygdom. Nogle børn bliver desværre bare mere syge end andre, og at det altid er om vinteren, er ofte fordi vejret bliver dårligere, og man tilbringer mere tid inde, hvor man ofte også sidder tættere sammen, og derfor er mere udsat for bakterier.

Min søn har

Undertøj bestående ag undertrøje og bokseshorts, bluse, strømpebukser og bukser på.

Anmeld

2. december 2013

LinLin

Underbukser, undertrøje, bluse, bukser, strømper...
Det havde han også sidste vinter
Intet i uld og har aldrig brugt strømpebukser.mine drenge har aldrig været kolde og de er sjældent syge!

Anmeld

2. december 2013

Wimmie

Janne T. skriver:

Til daglig? Ikke overtøj, men almindelig tøj. Fortæl mig hvad de har på fra inderst til yderst, hvor mange lag osv. Gerne hvad de har på i institution..

Body (ærmeløs eller med korte ærmer), bukser, strømper, bluse/trøje.
Ellers er det body, kjole, cardigan, strømpebukser -that's it.
Hun er et varmt og aktivt barn og bliver nemt helt ophedet.

Herhjemme render hun tit uden strømper 

Hun har et par ekstra bukser og strømpebukser samt en uldbody til at ligge nede i vuggestuen i tilfælde af at hun alligevel skulle blive kold.

Anmeld

2. december 2013

Zelinasmor

Janne T. skriver:

L/Æ body. Bluse og bukser. En striktrøje eller lign. varm trøje og så sokker. Hvis det er meget koldt og hun skal have tynde bukser på, så får hun strømpebukser indenunder.

Når hun f.eks sover ude, så giver hendes dagplejemor hende en tyk jakke, handsker, hue og termobukser på under dynen. 

Hellere for meget end for lidt  Men derfor bliver hun nu stadig syg og forkølet her til vinter. Det kan næsten ikke undgåes.

Anmeld

2. december 2013

Thereseh

Janne T. skriver:

Isaac har :

Strømpebukser
Undertrøje
Langærmet bluse
Jeans
Strikket vest

Anmeld

2. december 2013

Sitrani

Janne T. skriver:

Min datter på 2,5 har en langærmet uldbody på inderst. Hvis de bukser jeg giver hende på er tykke nok, nøjes hun med alm. strømper. Hvis ikke, får hun strømpebukser inden under. Og ellers bare lange ærmer og lange bukser, og sutsko

Anmeld

2. december 2013

Clisolka

Janne T. skriver:

Isabella har undertøj, bukser, kortærmet trøje og langærmet trøje udenover  Hvis hun får strømpebukser indenunder sine alm. bukser, så koger hun over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.