Janne T. skriver:
Til daglig? Ikke overtøj, men almindelig tøj. Fortæl mig hvad de har på fra inderst til yderst, hvor mange lag osv. Gerne hvad de har på i institution..
Vi bruger ALTID uld inderst til vores 2 årige i de kolde måneder, det er kun i de varme sommermåneder hun ikke har uld på, men der kan jeg såmænd også finde på at give hende uld på i stedet for bomuld, da jeg synes det regulerer varmen meget bedre

I vintermånederne bruger vi hjemmestrikkede uldundertrøjer og bomuldsunderbukser el. ærmeløs body til at holde bleen på plads.. Jeg synes at det uld man kan købe, f.eks joha, bekids osv ikke er nær så godt som det hjemmestrikkede, så min farmor får lov til at strikke nogle undertrøjer

Udover det har hun en bomuldstrøje, somme tider sweatshirt men ellers bare en normal tykkelse bomuldsbluse. Når jeg køber bluser går jeg efter dem, der slutter tæt om halsen, og køber derfor bevidst ikke de billige i h&m, 2 for en, da halsen altid bliver for vid. Er derimod stor fan af deres kravebluser

Derudover har hun strømpebukser, primært fra h&m og føtex/bilka og behagelige bukser udover, stor fan af h&m's billige sweatbukser til 69,95

bruger ikke dyrt tøj til dagpleje, så hun bruger primært tøj fra h&m, name it, føtex og bilka, og det fungerer fint her

har ikke været syg endnu(7, 9, 13), og var kun syg 2 gange sidste vinter