Til daglig? Ikke overtøj, men almindelig tøj. Fortæl mig hvad de har på fra inderst til yderst, hvor mange lag osv. Gerne hvad de har på i institution..
Min søn har bukser og langærmet bluse. Bomuld. Bukserne er enten denim, velour, fløjl eller med foer. De tynde sommerbukser er blevet lagt væk. Nogle gange har han en strikvest eller en t-shirt ud over blusen. Almindelige bomuldssokker og nogle gange, hvis jeg synes det er en ekstra kold dag, tynde uldsokker ud over (han har støvler med pels, så de er ret varme).
Jeg er glad for vestene (har både bomuld og uld) da det er nemt at tage dem af og på når der er behov for at justere hans temperatur.
Den indendørs temperatur er jo ret lun, både herhjemme og i vuggeren, så jeg føler ikke at der er behov for at han har mere på. Det er til udendørs at der er brug for ekstra.
Jeg ønsker mig nogle uldundertrøjer til ham til jul, men jeg tror egentlig at det bliver for varmt, da han er en varm dreng.
Min erfaring er at det er bedre at give uld udenpå end at have uld indenunder, da det er så bøvlet at få det af hvis han koger.

Anmeld