Åh! Hvordan får man manden til at købe julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Jeg køber altid gaver til ham, han er så altid vildt utaknemmelig. Feks køber jeg lidt lækkert tøj og sko, parfume, mobil trlefon, hovedtelefon til spil, armbånd osv. Man Han bliver aldrig rigtig glad, får ikke et Tak og får ikke en gave af ham.
Igen igår forsøgte jeg at vise ham en Ring Jeg ønsker mig og spurgte om han ville se på nogen med mig, det ville han så ikke han ville læse reklamer :-S Jeg kan jo selvfølgelig købe den selv, problemet er bare at jeg ønsker mig noget fra ham. Om det så bare er et kort. Og det nytter ikke at snakke for han gir mig bare ret i det os er for dårligt, og 5 min efter har han glemt det, han ændre ihvertfald ikke på noget. Økonomien er ikke et problem så det er heller ikke der den trykker, han bruger massere penge på sig selv næsten hver måned.

Skriv en liste med 3-4 ting som du ønsker dig. Giv ham den med beskeden: "Du skal købe en julegave til mig, og det skal være en af disse ting! Du skal gøre det imorgen/på lørdag/...".

Jeg synes du skal lade være med at stoppe med at give ham gaver for at bevise din pointe, for jeg tror ærlig talt ikke han vil forstå det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg køber altid gaver til ham, han er så altid vildt utaknemmelig. Feks køber jeg lidt lækkert tøj og sko, parfume, mobil trlefon, hovedtelefon til spil, armbånd osv. Man Han bliver aldrig rigtig glad, får ikke et Tak og får ikke en gave af ham.
Igen igår forsøgte jeg at vise ham en Ring Jeg ønsker mig og spurgte om han ville se på nogen med mig, det ville han så ikke han ville læse reklamer :-S Jeg kan jo selvfølgelig købe den selv, problemet er bare at jeg ønsker mig noget fra ham. Om det så bare er et kort. Og det nytter ikke at snakke for han gir mig bare ret i det os er for dårligt, og 5 min efter har han glemt det, han ændre ihvertfald ikke på noget. Økonomien er ikke et problem så det er heller ikke der den trykker, han bruger massere penge på sig selv næsten hver måned.

undskyld, men hvorfor er det du giver ham gaver? Hvis min kæreste havde opført sig sådan var det sgu slut med gaver herfra!

Anmeld

2. december 2013

LLN

Anonym skriver:

Jeg er sød og tålmodig hver eneste år, viser et par ønsker og håber håber håber hvert år. Og hvert år er der intet under træet til mig. Nu har vi været sammen i 7 år og hvert år efter jul fortæller jeg at jeg ikke er sur, men utrolig skuffet. For vi har trodsalt børn sammen og jeg gør utrolig meget for ham, er en hengiven Mor, kone og en frækkert i sengen også. Og alligevel. Intet. Og han glemmer også at vise han sætter pris på mig generelt. Jeg får feks heller aldrig fødselsdagsgaver medmindre jeg køber til mig fra mig (hvilket jeg er begyndt på, Jeg har også brug for luxus!) men ville meget hellere ha en kærlig tanke, i lidt papir, og måske et Jeg elsker dig kort.
Jeg bliver bare så ked af det her op til jul, for jeg vil ikke kræve en gave, og jeg ved at jeg intet får hvis jeg nøjes med at fortælle mine ønsker. Ogvi mangler ikke engang penge, gid det dog bare var det. Hvordan gør i for at få jeres mænd til at købe gaver?

Tag dit barn med i en guldsmed. Find 3-4 ting du kan lide og så lad dit barn vælge hvad gaven skal være mens du ikke ser. Betal og læg gaven under træet til dig fra dit barn.

Anmeld

3. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg kan godt forstår du bliver ked

men ja undskyld mig men hvorfor i alverden forstatter du med at give ham gaver så? 

Som en anden skrev 

Lad være med at købe gave til ham og skriv et kort til ham hvor der står glædelig jul gamle idiot. 

Min mand er den bedste i Helle verden, han elsker mig alt i verden og giver mig blomster og gaver i tide og utide og værdsætter mig 

ikk kun bare det med ham føler jeg mig som en prinsesse  Og utrolig højt elsket. 

Anmeld

3. december 2013

lille-fisen

LLN skriver:

Tag dit barn med i en guldsmed. Find 3-4 ting du kan lide og så lad dit barn vælge hvad gaven skal være mens du ikke ser. Betal og læg gaven under træet til dig fra dit barn.

Det var en sød ide - så er der også lidt overraskelse til mor

Anmeld

3. december 2013

Kløver

LLN skriver:

Nej hvor er det en sød ide. Den kunne jeg godt finde på at bruge

Anmeld

3. december 2013

lille-fisen

Jeg ved da ikke hvorfor din mand tror det er i orden at være så ligeglad med at du bliver ked af det.

Det er jo ikke så meget gaven det handler om, men mere at han lige viser med lidt ord og handling at han sætter pris på dig og holder af dig. Helt ærligt hvor svært kan det være?

Jeg ville tage en snak med ham om det. Hvis han har total ligegyldig attitude og ikke hører efter, så ville jeg nok lige begynde at overveje hvad det er der foregår.

Helt ærligt hvis man ikke kan tage sig sammen til at købe en fin gave til sin kone i ny og næ, skrive et sødt kort, give et knus/kys/kompliment/ eller i det mindste blot lytte til hende - så ved jeg ikke hvad det er for en mand man er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.