At gøre alle tilfreds...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

Jeg vil gerne ha lov at sige at jeg syntes det er op til hver enkel om de ønsker at være ano eller ej...
Jeg er ret glad for at muligheden er der, for selvom jeg gerne vil ha jeres råd så er det ikke sikkert jeg ønsker at stå frem da jeg gerne vil værne om mit privat liv og da min mand f.eks også gerne vil ha sit privat liv (hvis det f.eks er det jeg skriver om)
Der er mange meninger om det men som i skriver der skal være plads til alle og vores forskelligheder og nogen er ret så ligeglade hvad andre tænker, mener osv. mens andre gerne vil passe lidt på...
Jeg syntes at vi skal se på de ano. med åbne øjne og sind og svare dem lige såvel so alle andre da de jo også skriver fordi de har brug for jeres hjælp...

Knus Stina der er træt af man dømmer på den ene eller den anden måde...
men sådan er verden jo bare bygget op

Var det svar til mig?? for så tror jeg du misforstod..jeg har intet imd anonyme indlæg...smiler- er det selv ind imellem...
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

4xGreve

Eva skriver:

Var det svar til mig?? for så tror jeg du misforstod..jeg har intet imd anonyme indlæg...smiler- er det selv ind imellem...
Knus..

ups nej... hehe, det må du godt nok undskylde, det var til alle dem der var trætte af folk der skriver ano. hehe

knus Stina

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

ups nej... hehe, det må du godt nok undskylde, det var til alle dem der var trætte af folk der skriver ano. hehe

knus Stina

Ok-smiler- prøvede nemlig at læse min indlæg igen og syntes nemlig ikke jeg havde skrevet det sådan-smiler
God dag..

Anmeld

28. juli 2009

Pige2009

Jeg synes det er lidt sjovt, at denne tråd har udviklet sig i retning af "Niveauet på baby er..." Det er tankevækkende, at så mange skriver, at disse indlæg er irrelevante og ikke burde postes, for så vidt jeg kan se, er afstemningen i tråden en af dem, der er flest respondenter på. Så i virkeligheden er disse indlæg yderst relevante for mange, når et så stort antal vælger at stemme. I skrivende stund har 96 afgivet deres stemmer, og mon ikke tallet runder de 100?

Jeg forsøger selv at forholde mig så rationelt og objektivt som muligt til de emner og problemstillinger, jeg kommenterer på, men da jeg kun er et menneske, spiller følelserne og subjektiviteten somme tider ind. Jeg håber, at flere vil svare mere rationelt og velovervejet i fremtiden, fremfor at lade følelserne råde, for det er netop med til at ophede en i forvejen prekær debat.

Knus Linda 29+3, som godt kan lide baby.dk, men som også mener der er plads til forbedringer, hvilket jo er en del af charmen.

Anmeld

28. juli 2009

Honningblomst

linda2009 skriver:

Jeg synes det er lidt sjovt, at denne tråd har udviklet sig i retning af "Niveauet på baby er..." Det er tankevækkende, at så mange skriver, at disse indlæg er irrelevante og ikke burde postes, for så vidt jeg kan se, er afstemningen i tråden en af dem, der er flest respondenter på. Så i virkeligheden er disse indlæg yderst relevante for mange, når et så stort antal vælger at stemme. I skrivende stund har 96 afgivet deres stemmer, og mon ikke tallet runder de 100?

Jeg forsøger selv at forholde mig så rationelt og objektivt som muligt til de emner og problemstillinger, jeg kommenterer på, men da jeg kun er et menneske, spiller følelserne og subjektiviteten somme tider ind. Jeg håber, at flere vil svare mere rationelt og velovervejet i fremtiden, fremfor at lade følelserne råde, for det er netop med til at ophede en i forvejen prekær debat.

Knus Linda 29+3, som godt kan lide baby.dk, men som også mener der er plads til forbedringer, hvilket jo er en del af charmen.

Ja, men mon ikke bare der er mange der følte sig personligt nedgjort...det tror jeg...jeg er ligeglad....hvis man vil ændre noget kan man jo starte med sig selv, hvis ikke, så må man jo leve med tilstandene...
Jeg savner en god debat tit, men der er virkelig ikke meget respons på dem med kød på, men som andre skriver, så handler det jo nok mere om hvordan vi hver især bruger siden end om hvordan vi er-smiler
Men det er da sjovt at gå nogle sider til bage og se hvilke tråde der har fået mest respons-griner- det tegner et meget godt eller sjovt billede..
Knus Eva...som bare vælger at være tilfreds..

Anmeld

28. juli 2009

Pige2009

Eva skriver:

Ja, men mon ikke bare der er mange der følte sig personligt nedgjort...det tror jeg...jeg er ligeglad....hvis man vil ændre noget kan man jo starte med sig selv, hvis ikke, så må man jo leve med tilstandene...
Jeg savner en god debat tit, men der er virkelig ikke meget respons på dem med kød på, men som andre skriver, så handler det jo nok mere om hvordan vi hver især bruger siden end om hvordan vi er-smiler
Men det er da sjovt at gå nogle sider til bage og se hvilke tråde der har fået mest respons-griner- det tegner et meget godt eller sjovt billede..
Knus Eva...som bare vælger at være tilfreds..

Præcis... Der er intet som en god og heftig debat. Jeg tror også man skal passe på med at tage tingene for personligt, men som mennesker er vi jo vidt forskellige, og vores grænser går også forskelligt. Selv kan jeg godt være ret skarp, men forsøger at holde lidt igen, hvis mine følelser er i oprør og i stedet adressere vedkommende personligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.