At gøre alle tilfreds...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Vingummien

karina1980 skriver:

jeg svare på nogle men det er meget, meget sjældent og så skal det være et emne som virkelig rører ved mig,  og det er jo lidt forskelligt havd der lige rør ved mig

men ja der er nogle hvor jeg godt kan svare også fordi der er nogle hvor man godt kan forstå de vælger at være anonyme, det er jo trods alt en offentlig side man søger råd på og det ikke sikkert at man ønsker naboen som også sidder på siden får alt at vide

men må sige at det er meget få indlæg jeg vælger at svare på, tror faktisk kun jeg har svaret på  et enkelt eller 2 i min tid her

Oki

Men ja gir dig ret, er ik alt man skal være anonym for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

TazPigen

Jeg kan kanon godt lide siden  ...

Er der nogle der har spørgsmål og godt kunne tænke sig lidt gode råd og sådan, hvor man måske ved noget om det så skriver man jo der...

Syntes selv det er dejligt at man faktisk kan skrive om lige hvad der passer en også er der altid en som der svare..

Og til folk som syntes siden er noget skidt og ikke kan andet end at brokke sig har jeg bare at sige... --> Ingen tvinger jer til at være her

Natali

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har en teori om at det fortrinsvis er dem med de stærke meninger og med tendens til at gøre deres meninger meget klart der ofte ikke oplever konflikterne og de heftige debatter som noget særligt ubehageligt.

Mens andre som måske har lidt sværere ved at formulere sig som de ønsker og som måske ikke er så stålsatte i deres holdninger endnu som oplever at man kan føle sig rendt lidt over ende af og til.

Jeg kan da godt somme tider føle mig lidt  intimideret af de af jer som er rigtigt velformulerede eller bare helt overbeviste om at deres egen mening er den rigtige... Og det bunder da i at jeg ikke altid er skudsikker og selvsikker i mine holdninger som Eva eller har det perfekte parforhold som Diana og DK eller er mega-gennemreflekteret omkring adoption som Miamaja (for bare at nævne nogle stykker). Så bliver jeg usikker når jeg ikke kan argumentere ordentligt for mit synspunkt men kun tage udgangspunkt i en følelse, eller jeg føler mig måske underlegen i min viden om et bestemt emne eller noget helt tredie og bliver nemt ramt af andres (velmente) kritik.

De der statements "godt vi ikke alle er ens - det ville da være kedeligt" giver jeg ikke meget for. Hvis det virkelig passede var der ingen grund til at skrive det i hver eneste debat som bliver ophedet. Det virker mere som en ting man skriver efter sit indlæg eller efter en "battle" for at lægge låg på diskussionen igen. Men igen - hvis det virkelig gik mig så meget på at jeg overvejede at kvitte baby.dk ville jeg nok melde ud! Jeg nyder jo siden, menneskerne og sågar tonen

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Jeg synes det er så træls der skulle komme sådan et indlæg igen. hvis man synes det en øv side jamen hvorfor så ikke bare forlade den staden for at oprette en tråd om det. 

Knus Diana 

Anmeld

27. juli 2009

Zeta

Rosa skriver:

Jeg har en teori om at det fortrinsvis er dem med de stærke meninger og med tendens til at gøre deres meninger meget klart der ofte ikke oplever konflikterne og de heftige debatter som noget særligt ubehageligt.

Mens andre som måske har lidt sværere ved at formulere sig som de ønsker og som måske ikke er så stålsatte i deres holdninger endnu som oplever at man kan føle sig rendt lidt over ende af og til.

-snip-

Kongeindlæg   og gir dig helt ret!

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Zeta skriver:

Kongeindlæg   og gir dig helt ret!

Mange tak - min intelligentsia er uovertruffen

Anmeld

27. juli 2009

Mum33

Er klart enig, men pas nu på ....... I skriver alle sammen, at vi skal have lov at have hver vores mening og at man bare kan nøjes med at deltage i de debatter der interesserer en. MEN det er jo netop det det ikke bliver gjort. Hvis dette var tilfældet ville folk jo ignorere et sådant indlæg  Ano (i debatten om niveauet) har sin mening og er i sin gode ret til det. Men ja, jeg ville nok også bare have sprunget de debattet over, som der hentydes til.  

Anmeld

27. juli 2009

Honningblomst

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Er klart enig, men pas nu på ....... I skriver alle sammen, at vi skal have lov at have hver vores mening og at man bare kan nøjes med at deltage i de debatter der interesserer en. MEN det er jo netop det det ikke bliver gjort. Hvis dette var tilfældet ville folk jo ignorere et sådant indlæg  Ano (i debatten om niveauet) har sin mening og er i sin gode ret til det. Men ja, jeg ville nok også bare have sprunget de debattet over, som der hentydes til.  

Men nu kan jeg jo kun tale for mig selv...og for mig er det at der skal være plads til alle virkelige ikke bare en kliche...jeg synes det er vanvttig interessant at høre om andres liv og deres syn på verden...helt ned til det mindste og op til det største...men jeg er nok også bare en hippie-kone i sin bedste alder-griner
Knus Dv a..

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Enig.

Anmeld

27. juli 2009

4xGreve

Jeg vil gerne ha lov at sige at jeg syntes det er op til hver enkel om de ønsker at være ano eller ej...
Jeg er ret glad for at muligheden er der, for selvom jeg gerne vil ha jeres råd så er det ikke sikkert jeg ønsker at stå frem da jeg gerne vil værne om mit privat liv og da min mand f.eks også gerne vil ha sit privat liv (hvis det f.eks er det jeg skriver om)
Der er mange meninger om det men som i skriver der skal være plads til alle og vores forskelligheder og nogen er ret så ligeglade hvad andre tænker, mener osv. mens andre gerne vil passe lidt på...
Jeg syntes at vi skal se på de ano. med åbne øjne og sind og svare dem lige såvel so alle andre da de jo også skriver fordi de har brug for jeres hjælp...

Knus Stina der er træt af man dømmer på den ene eller den anden måde...
men sådan er verden jo bare bygget op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.