At gøre alle tilfreds...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Honningblomst

det er sjovt på den her side der kommer ind imellem de der anonyme og ikke anonyme indlæg om hvor forfærdelig den her side er...der er en tendens til at det ender i to yderpoler..hvis der i en periode bare har været stille og roligt og hyggeligt herinde...så er alle herinde en flok rygklappere og åbenbart ikke så højtbegavede at de er istand til at diskutere vedrørende og spændende emner.
Når der i en periode har været gode diskussioner hvor meninger er fløjet i luften og tasterne i de små hjem har glødet, så er tonen hård og mennesker beskyldes for at være bedrevidende og nedadende....

Det er da ret interessant ikke....hvad man bruger sådan en side til må jo være op til den enkelte....jeg har haft ferie eller mere eller mindre fri siden maj, så jeg hygger mig med det, indtil jeg starter igen, lige om snart-smiler

Jeg synes det er dejligt at der er plads til alle mennesker herinde, for det er der vel??og så er det jo heldigvis frivilligt om man vil være her...
Om niveauet er det ene eller det andet, det aner jeg ikke og er faktisk uendelig ligeglad...jeg har ikke behov for at gøre mig til dommer over hvad der er rigtigt og forkert...gode debatter eller ej...

Knus Eva....som vil lege lidt med biler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Cris

Jeg har skrivet til den anden indlæg. Jeg ville gerne høre, hvad man forventer. Hvis man forventer kun hyggelige debatter eller praktiske spm så bliver man skuffet måske. Hun/han skriver, at hun ikke er helt utilfreds, men der står ingen stedder, hvad hun ville ønske sig. Jeg synes, at alt i alt er siden meget varieret og der skal være plads til alle sammen.

Anmeld

27. juli 2009

Heidi.

Jeg fatter simpelthen ikke hvad det der ano indlæg skal til for.. Hvis folk har så åbenlyse problemer med Baby.dk... Nogle gange så tror jeg virkelig at disse indlæg bliver oprettet udelukkende for at gyde lidt brænde på bålet.. Nu har der været rimlig go ro og orden herinde i et stykke tid, og det er der nogle som ikke kan have, så derfor bliver der lige fyret op under kedlerne..

Knus

Anmeld

27. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

det er sjovt på den her side der kommer ind imellem de der anonyme og ikke anonyme indlæg om hvor forfærdelig den her side er...der er en tendens til at det ender i to yderpoler..hvis der i en periode bare har været stille og roligt og hyggeligt herinde...så er alle herinde en flok rygklappere og åbenbart ikke så højtbegavede at de er istand til at diskutere vedrørende og spændende emner.
Når der i en periode har været gode diskussioner hvor meninger er fløjet i luften og tasterne i de små hjem har glødet, så er tonen hård og mennesker beskyldes for at være bedrevidende og nedadende....

Det er da ret interessant ikke....hvad man bruger sådan en side til må jo være op til den enkelte....jeg har haft ferie eller mere eller mindre fri siden maj, så jeg hygger mig med det, indtil jeg starter igen, lige om snart-smiler

Jeg synes det er dejligt at der er plads til alle mennesker herinde, for det er der vel??og så er det jo heldigvis frivilligt om man vil være her...
Om niveauet er det ene eller det andet, det aner jeg ikke og er faktisk uendelig ligeglad...jeg har ikke behov for at gøre mig til dommer over hvad der er rigtigt og forkert...gode debatter eller ej...

så enig. har kommenteret på det andet.

Syntes der har været meget om det på det sidste. Gab

En side for alle, håber man da på

Anmeld

27. juli 2009

Moar'en

Eva skriver:

Er bare så enig

Hvis jeg har set en debat der evt. er ved at køre lidt for langt ud, blander jeg mig bare udenom, hvis jeg får et svar som måske ikke helt passer mig så lader jeg være at tage det til mig. Jeg synes nogen gange at folk stiller et spørgsmål herinde og hvis man ikke får det svar man gerne vil have, så er dem der har svaret bare ude på at nedgøre og være onde. Jeg mener hvis du stiller et spørgsmål må du være klar til alle svar og er der nogen du ikke kan lide så sortere fra eller "diskuter" det. det behøver ikke altid være fordi folk vil være onde. Jeg har da også set folk herinde der gør ting som jeg aldrig kunne finde på, men det gør dem da ikke til dårligere mennesker. Det blev hvis lidt rodet, håber det er til at forstå meningen med det.
Knus Rikke - som nyder at bruge Baby.dk som mødregruppe og hyggested, da jeg ikke selv er i mødregruppe. Og som synes baby.dk styrer

Anmeld

27. juli 2009

Tina2

Jamen jeg er så enig
Synes det er utroooooligt folk gider blive ved og ved..... Hvis den her side er så skrækkelig, jamen så find dog en anden eller spring de indlæg over man ikke gider læse......

Iøvrigt synes jeg det er SÅ langt ude at oprette et anonymt indlæg om det.......

Vil såmænd bare sige jeg er GLAD for siden og synes her er nogle skønne tøser at debatere med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

27. juli 2009

karina1980

jeg er bare så træt af anonyme indlæg og af indlæg om siden godt/skidt,

kan man lide at være her så er man her og kan man ikke findes der sikkert en anden side hvor man falder bedre ind,

jeg svare meget sjældent på anonyme indlæg, hvis man ikke står ved sin mening fortjerne man heller ikke min

Anmeld

27. juli 2009

Vingummien

karina1980 skriver:

jeg er bare så træt af anonyme indlæg og af indlæg om siden godt/skidt,

kan man lide at være her så er man her og kan man ikke findes der sikkert en anden side hvor man falder bedre ind,

jeg svare meget sjældent på anonyme indlæg, hvis man ikke står ved sin mening fortjerne man heller ikke min

Blev lige nysgerrig der. Har set nogen der har lavet anonym indlæg om deres kærester el lign. Er det heller ik noget du vil svare på?

Jeg svare som regl heller ik, men kommer an på hva det er de skriver om

Anmeld

27. juli 2009

Vingummien

Lindskjold skriver:

Er bare så enig

Hvis jeg har set en debat der evt. er ved at køre lidt for langt ud, blander jeg mig bare udenom, hvis jeg får et svar som måske ikke helt passer mig så lader jeg være at tage det til mig. Jeg synes nogen gange at folk stiller et spørgsmål herinde og hvis man ikke får det svar man gerne vil have, så er dem der har svaret bare ude på at nedgøre og være onde. Jeg mener hvis du stiller et spørgsmål må du være klar til alle svar og er der nogen du ikke kan lide så sortere fra eller "diskuter" det. det behøver ikke altid være fordi folk vil være onde. Jeg har da også set folk herinde der gør ting som jeg aldrig kunne finde på, men det gør dem da ikke til dårligere mennesker. Det blev hvis lidt rodet, håber det er til at forstå meningen med det.
Knus Rikke - som nyder at bruge Baby.dk som mødregruppe og hyggested, da jeg ikke selv er i mødregruppe. Og som synes baby.dk styrer

Er heller ik selv i mødre gruppe, så er dejligt med sådan en side

Anmeld

27. juli 2009

karina1980

suanne85 skriver:

Blev lige nysgerrig der. Har set nogen der har lavet anonym indlæg om deres kærester el lign. Er det heller ik noget du vil svare på?

Jeg svare som regl heller ik, men kommer an på hva det er de skriver om

jeg svare på nogle men det er meget, meget sjældent og så skal det være et emne som virkelig rører ved mig,  og det er jo lidt forskelligt havd der lige rør ved mig

men ja der er nogle hvor jeg godt kan svare også fordi der er nogle hvor man godt kan forstå de vælger at være anonyme, det er jo trods alt en offentlig side man søger råd på og det ikke sikkert at man ønsker naboen som også sidder på siden får alt at vide

men må sige at det er meget få indlæg jeg vælger at svare på, tror faktisk kun jeg har svaret på  et enkelt eller 2 i min tid her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.