det er sjovt på den her side der kommer ind imellem de der anonyme og ikke anonyme indlæg om hvor forfærdelig den her side er...der er en tendens til at det ender i to yderpoler..hvis der i en periode bare har været stille og roligt og hyggeligt herinde...så er alle herinde en flok rygklappere og åbenbart ikke så højtbegavede at de er istand til at diskutere vedrørende og spændende emner.
Når der i en periode har været gode diskussioner hvor meninger er fløjet i luften og tasterne i de små hjem har glødet, så er tonen hård og mennesker beskyldes for at være bedrevidende og nedadende....
Det er da ret interessant ikke....hvad man bruger sådan en side til må jo være op til den enkelte....jeg har haft ferie eller mere eller mindre fri siden maj, så jeg hygger mig med det, indtil jeg starter igen, lige om snart-smiler
Jeg synes det er dejligt at der er plads til alle mennesker herinde, for det er der vel??og så er det jo heldigvis frivilligt om man vil være her...
Om niveauet er det ene eller det andet, det aner jeg ikke og er faktisk uendelig ligeglad...jeg har ikke behov for at gøre mig til dommer over hvad der er rigtigt og forkert...gode debatter eller ej...
Knus Eva....som vil lege lidt med biler...
Anmeld