Min mand er en vatpik og jeg er træt af det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2013

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

kvinden er bare bedre til at tackle smerte end mænd er... Det er simpelthen blevet bevist videnskabeligt...

men ja det er da super trælst når de klynker... men så giver du den jo også bare lidt ekstra gas på ynkekontoen når du er syg

Næste gang jeg er "syg" giver jeg den virkeligt hele armen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

baby012

Åh Gud hvor jeg kender det .. 

Og man må ikke selv brokke sig. 

Jeg havde en helt vildt svær graviditet her anden gang, bækkenløsning fra første graviditet som ikke havde lagt sig endnu, kvalme fra start til slut, (MEN STOD OP HVER DAG!) 

efter en meget svær fødsel som ledte til stort blodtab, splintret bækken, og bristning, efter 19 timer Uden smertestillende! Så skulle han da lige sige hvor hårdt det havde været for ham, han havde ondt i ryggen af de dårlige møbler, og Han var simpelthen så træt.. 

nårh lille pus da! Hvor har vi dog allesammen ondt af dig 

Anmeld

1. december 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Åh Gud hvor jeg kender det .. 

Og man må ikke selv brokke sig. 

Jeg havde en helt vildt svær graviditet her anden gang, bækkenløsning fra første graviditet som ikke havde lagt sig endnu, kvalme fra start til slut, (MEN STOD OP HVER DAG!) 

efter en meget svær fødsel som ledte til stort blodtab, splintret bækken, og bristning, efter 19 timer Uden smertestillende! Så skulle han da lige sige hvor hårdt det havde været for ham, han havde ondt i ryggen af de dårlige møbler, og Han var simpelthen så træt.. 

nårh lille pus da! Hvor har vi dog allesammen ondt af dig 

Føj for en omgang du har været igennem da! Han skulle selv have lov til at mærke hvor ondt ens bækken kan gøre og hvor overvældende kvalmen bare er. Min mand var rigtig god til at være opmærksom og omsorgsfuld under graviditeten og under fødslen, men nu har piben altså fået en lidt anden lyd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.