Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
VIPpigen skriver: Jeg ville tage ham med ud at finde en gravplads, så er det parat når han skal afsted, og kig på en kiste, så kan han selv vælge... Hvis han overlever, så skal han selv spare penge samme til det hele Det plejer jeg at sige, og det gør som regel at stemningen i hjemmet letter lidt, for min mand er altså også pyller når han er syg
Jeg ville tage ham med ud at finde en gravplads, så er det parat når han skal afsted, og kig på en kiste, så kan han selv vælge... Hvis han overlever, så skal han selv spare penge samme til det hele
Det plejer jeg at sige, og det gør som regel at stemningen i hjemmet letter lidt, for min mand er altså også pyller når han er syg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: MÆND!
MÆND!
Aisha skriver: Min mand er helt omvendt ! Idag skulle han på arbejde men han har migræne og har kastet op hele natten. Alligevel står han op kl 4 om morgnen og gør sig klar til arbejde i mørket da han ikke kan tåle lyset når han har anfald. Kl 7 kommer han så hjem. Chefen har sendt ham hjem da han ikke kunne stå på benene. Nogen gange ville jeg hellere have at han var en vatp... :p
Min mand er helt omvendt ! Idag skulle han på arbejde men han har migræne og har kastet op hele natten. Alligevel står han op kl 4 om morgnen og gør sig klar til arbejde i mørket da han ikke kan tåle lyset når han har anfald. Kl 7 kommer han så hjem. Chefen har sendt ham hjem da han ikke kunne stå på benene. Nogen gange ville jeg hellere have at han var en vatp... :p
LuLy skriver: Synes bare at du næste gang han klynker og påstår at han er ved at dø, siger: kom skat, vi kører på hospitalet NU! Eller: Nu ringer jeg altså efter en ambulance når du har det så skidt.For lur mig om han så ikke pludselig har det lidt bedre
Synes bare at du næste gang han klynker og påstår at han er ved at dø, siger: kom skat, vi kører på hospitalet NU! Eller: Nu ringer jeg altså efter en ambulance når du har det så skidt.For lur mig om han så ikke pludselig har det lidt bedre
Anonym skriver: Har lige så lige spurgt om jeg skulle ringe til en bedemand, men det mente han nu ikke var nødvendigt denne gang han var sjovt nok heller ikke dårlig nok til han ikke lige kunne klare lidt chips!
Har lige så lige spurgt om jeg skulle ringe til en bedemand, men det mente han nu ikke var nødvendigt denne gang han var sjovt nok heller ikke dårlig nok til han ikke lige kunne klare lidt chips!
LuLy skriver: Årh mænd altså! De kan ikke gå, de kan ikke nå fjernbetjeningen men de kan sagtens proppe mad og chips i sig
Årh mænd altså! De kan ikke gå, de kan ikke nå fjernbetjeningen men de kan sagtens proppe mad og chips i sig
Anonym skriver: Det er præcis det jeg mener store kegler!! Hvis vi ikke var så seje, så ville verden sq gå under
Det er præcis det jeg mener store kegler!! Hvis vi ikke var så seje, så ville verden sq gå under
Jeg er slet ikke i tvivl om at vi er det stærkere køn..især efter at have været gravid og født. Efter fødslen, så skulle alle også have at vide, at HAN var meget træt! WTF!
Anonym skriver: Hold nu k... andre der kender det med syge mænd? Hvis min mand er forkølet skal han jo dø og hvis han har en smule ondt skal melidenhedskurven jo stige gange hundrede. Jeg har efter graviditeten haft et bækken der har siddet fast og er nu skævt. Har daglige smerter og dage hvor det kan være svært at gå, men aldrig og mener seriøst aldrig klager jeg på samme måde som ham, og jeg rejser mig squ altid alligevel! Han kan jo knap trække vejret og humper afsted. Og ofte er han nød til at ligge på sofaen. Åh har bare fået nok. Han skal altid klynkes om, men det bliver aldrig gengældt!! Nå undskyld, skulle bare have luft!! Arghhhhh!!
Hold nu k... andre der kender det med syge mænd? Hvis min mand er forkølet skal han jo dø og hvis han har en smule ondt skal melidenhedskurven jo stige gange hundrede. Jeg har efter graviditeten haft et bækken der har siddet fast og er nu skævt. Har daglige smerter og dage hvor det kan være svært at gå, men aldrig og mener seriøst aldrig klager jeg på samme måde som ham, og jeg rejser mig squ altid alligevel! Han kan jo knap trække vejret og humper afsted. Og ofte er han nød til at ligge på sofaen. Åh har bare fået nok. Han skal altid klynkes om, men det bliver aldrig gengældt!! Nå undskyld, skulle bare have luft!! Arghhhhh!!
kvinden er bare bedre til at tackle smerte end mænd er... Det er simpelthen blevet bevist videnskabeligt...
men ja det er da super trælst når de klynker... men så giver du den jo også bare lidt ekstra gas på ynkekontoen når du er syg
Ingunth skriver: Jeg er slet ikke i tvivl om at vi er det stærkere køn..især efter at have været gravid og født. Efter fødslen, så skulle alle også have at vide, at HAN var meget træt! WTF!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128