Min mand er en vatpik og jeg er træt af det!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.300 visninger
22 svar
14 synes godt om
30. november 2013

Anonym trådstarter

Hold nu k... andre der kender det med syge mænd? Hvis min mand er forkølet skal han jo dø og hvis han har en smule ondt skal melidenhedskurven jo stige gange hundrede. Jeg har efter graviditeten haft et bækken der har siddet fast og er nu skævt. Har daglige smerter og dage hvor det kan være svært at gå, men aldrig og mener seriøst aldrig klager jeg på samme måde som ham, og jeg rejser mig squ altid alligevel! Han kan jo knap trække vejret og humper afsted. Og ofte er han nød til at ligge på sofaen. Åh har bare fået nok. Han skal altid klynkes om, men det bliver aldrig gengældt!!
Nå undskyld, skulle bare have luft!! Arghhhhh!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Hold nu k... andre der kender det med syge mænd? Hvis min mand er forkølet skal han jo dø og hvis han har en smule ondt skal melidenhedskurven jo stige gange hundrede. Jeg har efter graviditeten haft et bækken der har siddet fast og er nu skævt. Har daglige smerter og dage hvor det kan være svært at gå, men aldrig og mener seriøst aldrig klager jeg på samme måde som ham, og jeg rejser mig squ altid alligevel! Han kan jo knap trække vejret og humper afsted. Og ofte er han nød til at ligge på sofaen. Åh har bare fået nok. Han skal altid klynkes om, men det bliver aldrig gengældt!!

Det er jo den klassiske med syge mænd

Men det er faktisk for nyligt bevist at mænd bliver mere syge end kvinder af f.eks forkølelse og influenza.. Noget med flere ting i kroppen bliver påvirket

Anmeld

30. november 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Men hvis han virkelig ER ramt af den forfærdelige og meget dødelige mandeforkølelse, så skal man som kvinde tage det meget alvorligt!!
Ironi kan forekomme......

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Det er jo den klassiske med syge mænd

Men det er faktisk for nyligt bevist at mænd bliver mere syge end kvinder af f.eks forkølelse og influenza.. Noget med flere ting i kroppen bliver påvirket

Tror også godt på han har det skidt og er forkølet, men HOLD NU KÆFT med det der konstante pyldren. Det er værre end vores søn på 9 mdr.

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Men hvis han virkelig ER ramt af den forfærdelige og meget dødelige mandeforkølelse, så skal man som kvinde tage det meget alvorligt!!
Ironi kan forekomme......

Jamen det er så rigtigt. Så kan jeg jo godt forstå det hjælper med kys, kram, sofa og slik!! Hmm ;-)

Anmeld

30. november 2013

Isabel85

Jeg havde kvalme de første tre måneder af min graviditet. Jeg kastede op hver eneste dag inden jeg tog på arbejde, og igen om aftenen. Alligevel tog jeg på arbejde selvom jeg mest bare havde lyst til at ligge hjemme i sengen, havde kun et par enkelte sygedage. Fik ingen medlidenhed fra kæresten! Kort efter at min kvalme var væk, så kaster min kæreste op i forbindelse med noget hård træning, og han må blive i sengen i to dage. Jeg siger til ham: "ja, så har du måske en idé om hvordan jeg har haft det i tre måneder". Nej men det synes han slet ikke man kunne sammenligne med hvordan han havde det!! Store kegle!!  

Anmeld

30. november 2013

Anonym trådstarter

Ingunth skriver:

Jeg havde kvalme de første tre måneder af min graviditet. Jeg kastede op hver eneste dag inden jeg tog på arbejde, og igen om aftenen. Alligevel tog jeg på arbejde selvom jeg mest bare havde lyst til at ligge hjemme i sengen, havde kun et par enkelte sygedage. Fik ingen medlidenhed fra kæresten! Kort efter at min kvalme var væk, så kaster min kæreste op i forbindelse med noget hård træning, og han må blive i sengen i to dage. Jeg siger til ham: "ja, så har du måske en idé om hvordan jeg har haft det i tre måneder". Nej men det synes han slet ikke man kunne sammenligne med hvordan han havde det!! Store kegle!!  

Det er præcis det jeg mener store kegler!! Hvis vi ikke var så seje, så ville verden sq gå under

Anmeld

30. november 2013

MorDk

MÆND!

Anmeld

30. november 2013

VIPpigen

Jeg ville tage ham med ud at finde en gravplads, så er det parat når han skal afsted, og kig på en kiste, så kan han selv vælge... Hvis han overlever, så skal han selv spare penge samme til det hele

Det plejer jeg at sige, og det gør som regel at stemningen i hjemmet letter lidt, for min mand er altså også pyller når han er syg 

Anmeld

30. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min mand er helt omvendt ! Idag skulle han på arbejde men han har migræne og har kastet op hele natten. Alligevel står han op kl 4 om morgnen og gør sig klar til arbejde i mørket da han ikke kan tåle lyset når han har anfald. Kl 7 kommer han så hjem. Chefen har sendt ham hjem da han ikke kunne stå på benene. Nogen gange ville jeg hellere have at han var en vatp... :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.