Pakkekalender afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

MortilElias2010

Hej

Ja, som spørgsmålet lyder:

Laver I pakkekalender i år?

Hvor gamle er jeres børn og hvor meget bruger I ca. på hver gave?

Tak for jeres svar 

Kh

Sus fra znoopy.dk

Ja hvert år, er selv vokset op med en julestrømpe på ovnen helt indtil jeg flyttede hjemmefra  Og endda nogen år efterfølgende. Så det får vores søn også. Vi bruger ikke ret mange penge på gaverne til pakkekalenderen, men er 100% på at det er noget han kan lide, leger med, er i hans interesse. Jeg har lige været forbi Tiger idag foreksempel og fandt to skumsværd (piratudgave) og en wallsticker med indianere. Derudover har far fundet en Spidermantaske og en Spidermanpenalhus/blyantsholder til ingen penge også. Og imorgen skal jeg i Tigeren igen for fandt mange andre ting der lige er i hans interesse og/eller bliver sjovt at afprøve på ham og pirre hans interesse for ukendte ting og sager. Det plejer at falde i rigtig god jord, syntes jeg altid finder noget han gider - så vil sige jeg er in tune med min søn  Han fylder 4 år til januar. 

Svigermor/farmor har så valgt at bidrage i år også så vi får 8  gaver med hjem fra hende og farfar D. 8 når vi skal julehygge. Det er sgu sødt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

MorTil4<3

Znoopy.dk skriver:

Hej

Tak for jeres svar 

Kh

Sus fra znoopy.dk

her er ungerne 1 ½ , 3 ½ og knap 4

jeg har lavet mine egne kalender broderier til mine drenge, og så havde min kæreste sin egen som hans datter har fået

vi laver kalender til dem til og med det år de fylder 10 år derefter får de advent gaver til de flytter hjemmefra, det er en familie aftale vi altid har haft ..

har brugt rundt regnet 20 kr. per gave, men det er hip som hap .
så er der måske en dag der kun har kostet en 5, og andre der har kostet 30 , sååå

jeg bruger hele året på at handle pakkekalender ind , da jeg skal skaffe 72 gaver ind hehe

Anmeld

29. november 2013

betski

Znoopy.dk skriver:

Hej

Tak for jeres svar 

Kh

Sus fra znoopy.dk

Min datter er 9 år og tror ikke længere på julemanden. Hun får adventsgaver af begge hold bedsteforældre så herhjemme fik hun valget om adventsgaver eller en ekstra julegave som hun kan få juleaftens morgen, og det valgte hun så.

Anmeld

29. november 2013

MorDk

Ingen pakkekalender, men nissegave i sokken hver dag

I hverdagen får Bassen det om eftermiddagen når han kommer hjem fra BH. I weekenden ligger nissegaven i sokken fra morgenstunden ♥ Ihhh glæder mig til at julehygge om ungerne i december.

Anmeld

29. november 2013

Michella2

En datter på snart 4 år, hendes første pakkekalender, blev i alt til 737 kr I pakkekalenderen er de 4 søndage, altså adventsgaverne lidt dyrere, deraf prisen.

Gaverne ellers svinger mellem 5kr og 25kr  De 4 søndags gaver kostede tilsammen 298kr.

Anmeld

30. november 2013

Znoopy.dk

Tusind tak for svarene 

Er alle så færdige og klar til imorgen?

Jeg mangler selv en ordentlig omgang indpakning og stadig nogle pakker til den ene....

Glædelig 1. søndag til alle imorgen.

Kh 

Sus fra znoopy.dk

Anmeld

30. november 2013

Ciss

Jeg elsker at finde på små nissegaver til børnene!

De fleste af småtingene koster 5-10 kr, nogle enkelte lidt mere eller mindre. - Men jeg begynder i god tid at købe ting, når jeg falder over noget, som er egnet og ikke koster alverden.

Hos os kommer nissen med en lille ting hver nat, så jeg behøver ikke at have alt på plads til første december.

Ungerne er 6 og 4 år.

Anmeld

1. december 2013

Zelinasmor

Min datter får kun adventsgaver. De ligger på mellem 50 og 100kr pr. Stk. Jeg bliver 23 lige om lidt og har ikke boet hjemme siden jeg var 16, men min far giver stadig mig adventsgaver  Han er tosset. Fik en SMS fra ham tidligere i dag med beskeden: tjek lige din konto. Knus julemanden. Og så havde han overført 400kr så det passede med 100kr pr. Advent. Har verdens bedste far. 

Anmeld

1. december 2013

hannetheis

Ja det gør de.
Jeg bruger ca 300 pr barn.
Søndagsgaverne er de dyreste.

Anmeld

1. december 2013

lineog4

Her er der strømper til alle 3 - målet er 10 kr pr pakke, men kan være svært. Den store får noget der var blevet givet alligevel i nogen af pakkerne så som strømper, en cardigan osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.