Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Ja, som spørgsmålet lyder:
Laver I pakkekalender i år?
Hvor gamle er jeres børn og hvor meget bruger I ca. på hver gave?
Tak for jeres svar
Kh
Sus fra znoopy.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, her får de søndagsgaver:-). Vi har 4 børn og hver gave må maks. koste 100 kr:-)
Jeg har tvillinger på 3½ og en på 17 måneder. De får alle 3 pakkekalender i år.
Vil skyde på de løber op mellem 250-300 kr pr. barn.
Znoopy.dk skriver: Hej Ja, som spørgsmålet lyder: Laver I pakkekalender i år? Hvor gamle er jeres børn og hvor meget bruger I ca. på hver gave? Tak for jeres svar Kh Sus fra znoopy.dk
jaa min får pakkekalender hver dag.. han bliver 2 på tirsdag og får for max 200 kr pr pakke..
og så har vi kærestens datter på 3 og hun får også en gave hver gang hun er her for samme beløb =)
Drengene er 2,2 år.
De får kalendergave, prisen ligger ca på 5-600 kr pr barn.
De får adventsgaver af deres oldemor. Så de får begge dele.
Olivers-mor skriver: jaa min får pakkekalender hver dag.. han bliver 2 på tirsdag og får for max 200 kr pr pakke.. og så har vi kærestens datter på 3 og hun får også en gave hver gang hun er her for samme beløb =)
Må lige bede om en uddybning; pakker hver dag og max. 200,- pr. pakke?
Znoopy.dk skriver: Må lige bede om en uddybning; pakker hver dag og max. 200,- pr. pakke?
jaa =).. man kan finde en masse sjove/søde/ flotte ting i søstrene grene eller i tiger butikker.. den 1 december for de feks begge 2 en nisse hue og lidt julesnold.. og så er der lidt perler og små lego pakker imellem og feks kaj og andrea sengetøj og hallo kitty sengetøj.. lidt småting indimellem som en lille figur eller en børnecd/dvd...
Olivers-mor skriver: jaa =).. man kan finde en masse sjove/søde/ flotte ting i søstrene grene eller i tiger butikker.. den 1 december for de feks begge 2 en nisse hue og lidt julesnold.. og så er der lidt perler og små lego pakker imellem og feks kaj og andrea sengetøj og hallo kitty sengetøj.. lidt småting indimellem som en lille figur eller en børnecd/dvd...
Mener du 200 kr pr PAKKE, eller pr barn IALT?
Vores datter på 3 får kalendergaver, men jeg laver ikke så meget ud ad det. Hun får klementiner, æsker rosiner, sokker, schleich dyr, Pixi bøger, printer selv malebøger osv. budget : 100-150.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128