Pakkekalender afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

Happiness

Ja har lavet en til Lukas. Her har jeg både købt nye og brugte ting, og den løber nok op i 3-400kr. Så ca 15kr pr gave.

Men til gengæld er det rigtig gode gaver. Fx. Sleisch dyr, puslespil, træinstrumenter, bøger, biler og lignende. Vil tro at hvis alt var fra nyt, ville det havde kostet 5000kr, så har gjort nogle gode kup, og knægten er jo ligeglad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

L&V

Yeps det får den store på 2½ år. Gaverne springer fra 2kr til 100 pr pakke også får hun advents gaver af mormor og farmor så hun får hvis rigeligt

Anmeld

28. november 2013

et-ønske

Vi har aldrig brugt at de får gaver hver dag, synes tit det bliver til noget skrammel det de får. Så de får adventspakker

Børnene er 12, snart 8 og 6½ - nå ja og 2x12+2 - men der får så slet ingenting

Anmeld

28. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vores dreng er kun 2,3 år men får kalendergaver alligevel, da der er en tradition min kæreste er vokset op med pt glæder sig til at give sin sok videre.
Vil tro mellem 200-300kr. Der vil nogle dage ligge en lille pose med et par pebernødder, en frugtstang osv. Andre dage børnegrydehandsker, lille gryde, wok (var egentlig er sæt, men deler det op), schleich dyr, snekugle osv.

Anmeld

28. november 2013

O&L

Faith skriver:

Hihi ok, så forstår jeg

I dit første indlæg skriver du 200 kr PR. PAKKE

Det gik lidt stærkt

Anmeld

28. november 2013

MilleRasmussen

Har stemt ja, da min mor min datters mormor laver en til hende vi gør ikke.

Anmeld

28. november 2013

1990h

ida er kun 7 måneder men hun får advent gaver alligevel så kan hun da blive gladest for papiret..

de har kostet mellem 50-200kr..

Anmeld

28. november 2013

DianaRJS

Znoopy.dk skriver:

Hej

Ja, som spørgsmålet lyder:

Laver I pakkekalender i år?

Hvor gamle er jeres børn og hvor meget bruger I ca. på hver gave?

Tak for jeres svar 

Kh

Sus fra znoopy.dk

Her bliver der lavet pakke kalender hvert år

dog har de, de andre år haft en til at hænge alle pakkerne på, men grundet min tidlige fødsel har jeg ikke nået at købe gaverne i år, så derfor bliver der købt til en uge af gangen denne gang, og så bliver den en julestrømpe istedet for

der bliver brugt alt fra 10-50 kr på gaver, og er slet ikke hver dag det er legetøj, sidste år var der figenstænger, rosinpakker og små poser med tørred abrikos da ungerne elsker det

Anmeld

28. november 2013

Carina:-)

Ja 

Indtil man er konfirmeret får man kalendergaver.

Her er det lige fra 3 kr (en pixibog) til 200 pr pakke.

Har f,eks købt et puslespil fra Djeco til 150 kr-Men så er de næste pakker f.eks en pixibog eller lign til 3 -5 kr.

De 2 små på 1½ får mange pixibøger og små biler.

Pigen på 5 og drengen på 8 får for noget mere ,men der er stadig små pakker til f.eks 20 kr imellem.

Ham på 16 får adventsgaver -og det er f.eks en skrabekalender til 50 og så næste søndag et en deo til 100-Så det ender på nogenlunde samme beløb.

De 2 ældste får ikke noget ,heller ikke hende på 20 der stadig bor hjemme da jeg stopper ved 18 år 

Faren får også adventsgaver til omkring 200 i alt.

Min søster har fået en pakke i dag fra mig med 4 pakker -småkager og noget julepynt til omkring 600-Det er ikke noget jeg gør fast,men hun har det lidt træls lige nu så ville lige glæde hende -Håber da hun bliver glad 

Så jo her får man lidt af hvert,og jeg ELSKER det -Ungernes glæde om morgenen og min egen egoistiske forventning om at give de ting jeg har brugt pænt lang tid på at finde-Fik jeg nævnt at jeg er ret materialistisk? 

Undskyld for OT ,men blev lige grebet af at ævle 

Anmeld

28. november 2013

Anitta J

Min datter på 5 år får både pakkekalender og adventsgaver. I pakke kalenderen er der alt fra hårpynt til neglelakker, små chokolademænd, et stykke undertøj og andet godt. Hun får også adventsgaver af "papfarmor og "papfarfar" samt af sin bio far og hans kæreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.