Eks-kærester ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Min bedste ven er en gammel eks.

Vi var sammen for 11 år siden, og efter ½ års tid, hvor vi lige skulle slikke sårene efter bruddet, og jeg fandt sammen med ham, jeg er sammen med i dag, blev vi rigtig gode venner igen.
Min nuværende mand og jeg var en del af en stor vennegruppe, hvor min eks også var med, så derfor var det umuligt ikke at holde kontakt. Og min eks og min mand gik i klasse sammen år før jeg mødte nogen af dem, og er også rigtig gode venner i dag. Og i dag er han med ved aller vores livs højdepunkter, som dåb, bryllup, fødselsdage osv. Og jeg ville ikke undvære ham. Han betyder ufattelig meget for mig, men kun som ven.

Ham jeg var sammen med før ovenstående eks, havde jeg også et meget nært venskab med, men han mødte en ny kæreste, og de udviklede sig sammen i en retning, som hverken min mand eller jeg kunne være med til. Derfor ser jeg ham ikke i dag. Men jeg er stadig glade for det venskab vi havde i nogle år.

Jeg har også nogle eks´er jeg slet ikke ser og nogle jeg snakker fint med, når jeg møder dem, men heller ikke mere end det. Men de to førstnævnte har betydet - og betyder stadig - meget for mig.

Min mand ser ingen af sine eks´er, men det gjorde han nu heller ikke da vi mødtes, så det er åbenbart sådan hans forhold har udviklet sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Mormilla

Zeta skriver:

Jeg vil sige det sådan her, et forhold udvikler sig, eller så er det under afvikling. At holde kontakt med en ex svarer lidt til at have en lunken handske liggende til en kold periode. No go here

Kunne ikke være mere enig!!!

Anmeld

27. juli 2009

Mor.sander

Her hjemme er xer en del af fortiden og ikke nutiden, der er jo en grund til at de er xer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.