Eks-kærester ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2009

LotteGabriella

Jeg har været gift før, med Bjarke som jeg var sammen med i 12 år vi er stadigvæk venner og ses en sjælden gang imellem....Han har også fundet sig en ny kæreste ligesom jeg har og det er bare dejligt Det var mig der gik fra ham for ca.6 år siden, men selvom det var mig der besluttede mig for at ende det, så ville jeg stadigvæk gerne holde kontakten, hvis han da ville det selvfølgelig!!! Vi blev enige om at forblive venner og de nye partnere fik at vide fra starten af, at sådan var det og hvis de ikke kunne acceptere det, ja så var det dem der røg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg har det sådan at det er mennesker der HAR været i ens liv og der er en grund til at man ikke er kærester længere.... det er ikke mennesker jeg har et behov for at dele mit liv med og det er ikke mennesker der giver mig noget... så nej tak :0)

for mig er den eneste gode grund til at holde kontakt med en eks, børn. så er man ganske enkelt nødt til det

Anmeld

27. juli 2009

Hellemor

Da jeg mødte min mand for 4 år siden, havde han stadig kontakt med sin ex. De havde været bollevenner indtil få måneder før jeg mødte ham. Til at starte med var det okay med kontakten, men efter et halvt års tid begyndte ex'en at komme med hentydninger om at hun ville have ham tilbage, og inviterede ham til at komme hjem til hende så de kunne gå i bad sammen osv... Da sagde jeg stop.... Min mand kottede kontakten til hende, men hun var længe om at forstå at det var slut. Heldigvis fattede hun det, da hun hørte at jeg var gravid og at vi var blevet gift..
 Så nu har ingen af os kontakt til vores ex'er, de hører til fortiden, vi koncentrere os om fremtiden..

Anmeld

27. juli 2009

Cris

Mine eks er mine eks, det betyder fortiden. Jeg har ikke noget til at holde kontakt med det (ingen fælles børn, forretning, osv) Så de er der, i min fortid. Jeg tænker ikke på dem, kun når jeg husker den der del af mit liv, for de er self en del af det. Jeg er ikke blevet uvenner med nogle som helst, men jeg kan ikke se en grund, at man bliver som gode venner. Hvis vi ikke kunne finde ud af være kærester, så må vi videre og ønske dem alt bedste   (og heldigvis har jeg altid passet på, at hans venner bliver hans venner og jeg har beholdt mine. Det med at pludselig kun har venner i hans miljø er meget farligt. Jeg har altid behold mine veninder og venner og når der har været slut med en kæreste. var jeg ikke alene i verden)

Anmeld

27. juli 2009

Mai Maria

Rosa skriver:

Er stadig venner med dem af mine eks-kærester som jeg stadig ser en masse kvaliteter i - sommennesker, ikke som kærester. Den ældste var min første kæreste og vi har været venner i snart 11 år. Bare fordi vi ikke længere skal være kærester betyder det jo ikke at alle de gode ting jeg så i dem fra starten ikke stadig findes der og omvendt, og så har vi bygget venskaber op om det. Ville ikke undvære dem - og min kæreste har et fint forhold til dem. Og jeg ville til hver en tid acceptere og byde hans ekser velkommen hvis de var venner!

Det er en af de ting jeg gør klart meget tidligt i et forhold: Han skal vide at jeg stadig er venner med mine ekskærester og har været det gennem mange år og gennem "mange" forhold efterhånden og at disse er en del af min vennekreds, så hvis vi skal være kærester så skal han kunne acceptere de venskaber og behandle dem som enhver anden ven - ellers kan han ikke være sammen med mig. Heldigvis kommer de 3 ekser jeg er venner med og så min kæreste rigtig godt ud af det med hinanden 2 af ekserne spiller i band sammen og den sidste har været i biffen med min kæreste på tomandshånd   

Er helt enig med Rosa her

Selv er jeg i dag gift, men det var vi ikke blevet hvis ikke han havde accepteret at min bedste ven, er min eks.

Har da også eks'er jeg ikke har kontakt med, men jeg tror det kommer an på hvordan forholdet er afsluttet...

Anmeld

27. juli 2009

Harfeletten

Mai Maria skriver:

Er helt enig med Rosa her

Selv er jeg i dag gift, men det var vi ikke blevet hvis ikke han havde accepteret at min bedste ven, er min eks.

Har da også eks'er jeg ikke har kontakt med, men jeg tror det kommer an på hvordan forholdet er afsluttet...

ENIG ! 

Anmeld

27. juli 2009

Nanna1985

Jeg har en eks-kæreste som jeg har kendt siden jeg var 6 år gammel.. Vi var kærster i vores helt unge dage i 2 år.. Ham og hans kæreste var med til vores bryllup og vores døtre leger rigtig meget sammen.. For mig er A mere end kanon barndomsven end han er min eks..

Jeg er rigtig gode veninder med hans kæreste.. Det er jo herligt

Anmeld

27. juli 2009

Kristina V

Spændende emne..
Er lige kommet i kontakt igen med min eks efter 5 år.. Han var /er en som kender mig rigtig godt. vores kæresteri ende med et brag af skænderi, men vi begge viste at vi var mere venner end kærester til sidst. Men pga af nye forhold har vi ikk talt sammen.

Men er rigtig glad for at tale med ham igen. Har ingen følser i klemme eller noget. -Tænker lidt det er som en gammel ven man taler med igen..

Anmeld

27. juli 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

jeg har det sådan at det er mennesker der HAR været i ens liv og der er en grund til at man ikke er kærester længere.... det er ikke mennesker jeg har et behov for at dele mit liv med og det er ikke mennesker der giver mig noget... så nej tak :0)

for mig er den eneste gode grund til at holde kontakt med en eks, børn. så er man ganske enkelt nødt til det

Enig

Anmeld

27. juli 2009

Halbschön

Jeg har to ekskærester bag mig.. Den første var jeg sammen med i 1½ år. Det er nu 4 år siden vi gik fra hinanden, og vi har ingen kontakt idag, og har ikke haft det siden. Har tilmed ikke set ham siden den dag vi slog op. Er i dag rigtig gode veninder med hans eks-kæreste, som jeg tilfældigt mødte i en butik en dag.

Min anden eks var jeg sammen med i tre år, og det er et års tid siden vi gik fra hinanden. Vi havde en on/off forhold, næsten alle tre år. Han var mig utro flere gange, men jeg var blindt forelsket i ham. Bruddet tog meget hårdt på mig, især da jeg fandt ud af at han havde mødt en ny. Heldigvis møder jeg kort tid efter selv en ny, som idag er min nuværende kæreste igennem snart 9 måneder - ham som jeg venter mit barn sammen med. I starten af vores forhold havde jeg stadig kontakt til min eks, men vi skændtes altid når vi snakkede sammen. Idag har jeg ingen kontakt til ham, og min kæreste har heller ingen kontakt til sine eks'er.

Vi må huske på at der er en grund til at de i dag er eks'er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.