Eks-kærester ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
22 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Harfeletten

Læste lige et andet indlæg herinde, som gjorde at jeg kom til at tænke lidt .. (Det hører ellers til sjældenhederne !)
Er lidt nysgerrig efter at vide hvad jeres syn på eks-kærester er ?

Jeg har selv en eks-kæreste jeg var sammen med i tre år, og som jeg også havde et godt venskab til, efter vi gik fra hinanden, lige indtil han fik en ny kæreste - Så var det venskab slut. Hun kunne ikke forholde sig til at han havde haft en fortid.
Så har jeg en eks-kæreste som jeg var sammen med i 1½ år, og ham holder jeg stadig kontakten til, trods at han har fået ny kæreste. Han er den der kender mig bedst, af alle (undtagen min moar, selvfølgelig)

Er en eks-kæreste en der HAR været der, og bare ikke er i ens liv mere, efter man er gået fra hinanden ? 
Er det en der forbliver en ven ?
Fortæl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Ox.

Harfeletten skriver:

Læste lige et andet indlæg herinde, som gjorde at jeg kom til at tænke lidt .. (Det hører ellers til sjældenhederne !)

Jeg har selv en eks-kæreste jeg var sammen med i tre år, og som jeg også havde et godt venskab til, efter vi gik fra hinanden, lige indtil han fik en ny kæreste - Så var det venskab slut. Hun kunne ikke forholde sig til at han havde haft en fortid.
Så har jeg en eks-kæreste som jeg var sammen med i 1½ år, og ham holder jeg stadig kontakten til, trods at han har fået ny kæreste. Han er den der kender mig bedst, af alle (undtagen min moar, selvfølgelig)

Er en eks-kæreste en der HAR været der, og bare ikke er i ens liv mere, efter man er gået fra hinanden ? 
Fortæl.

Jeg er faktisk gode venner med mine eks-kærester, efter vi gik fra hinanden og kom over den lidt mere "underlige" fase jeg ofte synes der er når den ene part finder en ny kæreste, ønsker vi da hinanden tillykke osv og så går det mere fra eks-kæreste til ven og så tænker jeg ikke på dem som værende en "eks" ..

Jeg kan da også sidde og småsludre om alt fra vejret til hvordan det går med kæresten, barn osv med dem nu ...

Anmeld

27. juli 2009

Honningblomst

Jeg er ikke venner med nogle af dem....tror jeg ikke lige de havde lyst til....griner
Knus..

Anmeld

27. juli 2009

Betina88

Jeg ka' slet ikk' være venner med ekskærester .. Det er osse fint med mig .. Jeg klare mig helt uden dem ..

Anmeld

27. juli 2009

Zeta

Jeg vil sige det sådan her, et forhold udvikler sig, eller så er det under afvikling. At holde kontakt med en ex svarer lidt til at have en lunken handske liggende til en kold periode. No go here

Anmeld

27. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er stadig venner med dem af mine eks-kærester som jeg stadig ser en masse kvaliteter i - sommennesker, ikke som kærester. Den ældste var min første kæreste og vi har været venner i snart 11 år. Bare fordi vi ikke længere skal være kærester betyder det jo ikke at alle de gode ting jeg så i dem fra starten ikke stadig findes der og omvendt, og så har vi bygget venskaber op om det. Ville ikke undvære dem - og min kæreste har et fint forhold til dem. Og jeg ville til hver en tid acceptere og byde hans ekser velkommen hvis de var venner!

Det er en af de ting jeg gør klart meget tidligt i et forhold: Han skal vide at jeg stadig er venner med mine ekskærester og har været det gennem mange år og gennem "mange" forhold efterhånden og at disse er en del af min vennekreds, så hvis vi skal være kærester så skal han kunne acceptere de venskaber og behandle dem som enhver anden ven - ellers kan han ikke være sammen med mig. Heldigvis kommer de 3 ekser jeg er venner med og så min kæreste rigtig godt ud af det med hinanden 2 af ekserne spiller i band sammen og den sidste har været i biffen med min kæreste på tomandshånd   

Anmeld

27. juli 2009

TbCp

Harfeletten skriver:

Fortæl.

Herhjemme har ingen af os kontakt med ex-kærester. Ingen af os vil det og det passer mig helt fint

Anmeld

27. juli 2009

CarinaSB

Jeg har en eks som jeg var sammen med i 5 år .. men vi er ikk venner mere ,, Da han fik et flip med at ringe til mig hele tiden, for at blive ved med at sige at min kæreste ikk var noget for mig ... og da jeg stoppede med at tage telefonen fik han sine klamme venner til at ringe. så stoppede jeg med at snakke med ham... Det kunne jeg slet ikk have.

Anmeld

27. juli 2009

malou

Zeta skriver:

Jeg vil sige det sådan her, et forhold udvikler sig, eller så er det under afvikling. At holde kontakt med en ex svarer lidt til at have en lunken handske liggende til en kold periode. No go here

PRÆCIS

Er heller ikke til afsluttede forbindelser her....

knus malou

Anmeld

27. juli 2009

Diana...

Jeg synes det kommer meget and på x'en. Her er jeg selv stadig ven med en af mine x'er og det er faktisk os min mands bedste ven og har altid været det og så der er ikke noget der. vi skal til barnedåb på lørdag hos min mands veninde som os er en x. Men så har vi begge en som der bare skal blive væk helt væk så synes bestemt det kommer and på personen for bare fordi man har haft noget med dem jamen så behøves de da ikke ryge ud til højre hvis man har noget fælles med dem, de jo med til at køre os til den vi er. 

Knus Diana som faktisk er lidt øv over at hun ikke kan have et venskab med ham hun har levet med i 8 år. men han er et fjols så der kan desværre ikke komme på tale.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.