Nicoline 10 måneder update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

Ayasmor

liten-mamma skriver:

Puha det er længe siden jeg har lavet en update omkring Nicoline, så håber i kan huske både hende og jeg 

Idag er Nicoline 10 1/2 måned, snart 1 år  Det er så vildt og urealistisk, føler det er en uge siden jeg fødte. 

Hun er en rigtig krudtugle og der er fart over feltet! Hun kommer tit hjem fra dagpleje med skrammer eller blå mærker, hun er ikke bange for noget og hun skal prøve alt Nicoline kan vinke, gå hvis man holder hende i den ene hånd, kan sige ja (og hun siger det hele tiden!), hun kravler op af alt, er bestemt ikke kræsen og så er hun næsten stoppet med flasken (hun får kun én nat flaske). 

Hun er dog stadig et lille nips på knap og nap 9 kg og 73 cm, men hun er sund og rask og lige som hun skal være. 

Nu til billede spam 

Hvor er dog blevet stor Selvom hun er et lille nips Så vidt jeg husker, var hun også ret lille ved fødslen, så mon ikke hun udvikler sig efter sin egen kurve Skøn ser hun i hvert fald ud. Jeg elsker billedet, hvor hun sidder i gå-vognen med et udtryk, der bare siger; HVAD??!!?? haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

AnthonsMor

liten-mamma skriver:

Puha det er længe siden jeg har lavet en update omkring Nicoline, så håber i kan huske både hende og jeg 

Idag er Nicoline 10 1/2 måned, snart 1 år  Det er så vildt og urealistisk, føler det er en uge siden jeg fødte. 

Hun er en rigtig krudtugle og der er fart over feltet! Hun kommer tit hjem fra dagpleje med skrammer eller blå mærker, hun er ikke bange for noget og hun skal prøve alt Nicoline kan vinke, gå hvis man holder hende i den ene hånd, kan sige ja (og hun siger det hele tiden!), hun kravler op af alt, er bestemt ikke kræsen og så er hun næsten stoppet med flasken (hun får kun én nat flaske). 

Hun er dog stadig et lille nips på knap og nap 9 kg og 73 cm, men hun er sund og rask og lige som hun skal være. 

Nu til billede spam 

Sikke en sød lille frøken du har dig!

Anmeld

27. november 2013

Sisse Vinther

Smuk pige

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

M (: skriver:

Hvor flyver tiden bare stærkt, og sikke en køn lille dame du har!

Ja tiden går så stærkt! Og tusind tak

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

emmagirl skriver:

Dejligt med en update! Hun er bare en skøn prinsessediva! 

Ja tænkte det var på tide med en lille én  

Og tusind tak  

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

C-Dog skriver:

Hihi hvor er hun sød med briller :-D

Haha ja er også helt vild med det billede  Hun er en lille baby Harry Potter med de briller.

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

Ayasmor skriver:

Hvor er dog blevet stor Selvom hun er et lille nips Så vidt jeg husker, var hun også ret lille ved fødslen, så mon ikke hun udvikler sig efter sin egen kurve Skøn ser hun i hvert fald ud. Jeg elsker billedet, hvor hun sidder i gå-vognen med et udtryk, der bare siger; HVAD??!!?? haha

Du husker helt rigtigt, hun var et lille nips ved fødslen. 2,1 kg har hun vejet Så ja, hun følger sin egen kurve og er helt perfekt.

Haha ja, det er også et dejligt billede. Og de blikke får jeg rigtigt mange af når jeg tager billeder af hende! 

Anmeld

27. november 2013

Ayasmor

liten-mamma skriver:

Du husker helt rigtigt, hun var et lille nips ved fødslen. 2,1 kg har hun vejet Så ja, hun følger sin egen kurve og er helt perfekt.

Haha ja, det er også et dejligt billede. Og de blikke får jeg rigtigt mange af når jeg tager billeder af hende! 

Og så siger min kæreste, at jeg altid glemmer ting Men dejligt, at hun følger sin egen kurve, det er trods alt det vigtigste.

Haha, jeg kan lige se det for mig. Det er helt vildt skægt som de små kan lave de mest underlige og sjove ansigtsudtryk

Anmeld

27. november 2013

mommy1991

liten-mamma skriver:

Ja tænkte det var på tide med en lille én  

Og tusind tak  

Du har da egentlig aldrig fået skrevet en FB, har du??

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

Ayasmor skriver:

Og så siger min kæreste, at jeg altid glemmer ting Men dejligt, at hun følger sin egen kurve, det er trods alt det vigtigste.

Haha, jeg kan lige se det for mig. Det er helt vildt skægt som de små kan lave de mest underlige og sjove ansigtsudtryk

Haha mænd har ikke ret til at udtale sig om hvor vidt vi er glemsomme, de har hukommelse som en si  Ihvertfald ham herhjemme hehe..

Ja det er. Jeg får godt nok også grint meget af hende i løbet af sådan en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.