Nicoline 10 måneder update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
32 svar
16 synes godt om
27. november 2013

liten-mamma

Puha det er længe siden jeg har lavet en update omkring Nicoline, så håber i kan huske både hende og jeg 

Idag er Nicoline 10 1/2 måned, snart 1 år  Det er så vildt og urealistisk, føler det er en uge siden jeg fødte. 

Hun er en rigtig krudtugle og der er fart over feltet! Hun kommer tit hjem fra dagpleje med skrammer eller blå mærker, hun er ikke bange for noget og hun skal prøve alt Nicoline kan vinke, gå hvis man holder hende i den ene hånd, kan sige ja (og hun siger det hele tiden!), hun kravler op af alt, er bestemt ikke kræsen og så er hun næsten stoppet med flasken (hun får kun én nat flaske). 

Hun er dog stadig et lille nips på knap og nap 9 kg og 73 cm, men hun er sund og rask og lige som hun skal være. 

Nu til billede spam 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

asff

liten-mamma skriver:

Puha det er længe siden jeg har lavet en update omkring Nicoline, så håber i kan huske både hende og jeg 

Idag er Nicoline 10 1/2 måned, snart 1 år  Det er så vildt og urealistisk, føler det er en uge siden jeg fødte. 

Hun er en rigtig krudtugle og der er fart over feltet! Hun kommer tit hjem fra dagpleje med skrammer eller blå mærker, hun er ikke bange for noget og hun skal prøve alt Nicoline kan vinke, gå hvis man holder hende i den ene hånd, kan sige ja (og hun siger det hele tiden!), hun kravler op af alt, er bestemt ikke kræsen og så er hun næsten stoppet med flasken (hun får kun én nat flaske). 

Hun er dog stadig et lille nips på knap og nap 9 kg og 73 cm, men hun er sund og rask og lige som hun skal være. 

Nu til billede spam 

Nååårh, hvor er hun en køn lille dame

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

asff skriver:

Nååårh, hvor er hun en køn lille dame

Tusind tak 

Anmeld

27. november 2013

Lykke:)

liten-mamma skriver:

Nu til billede spam 

Hvor er hun altså bare en sød lille en!

Anmeld

27. november 2013

Lukas&Liam<3

Hvor er hun bare skøn (:
Godt at høre det hele går godt. Synes også det er helt vildt de snart fylder 1 år vores store babyer (:
Hun ligner forresten godt nok dig meget

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

Lykke:) skriver:

Hvor er hun altså bare en sød lille en!

Ja hun er så, og tusind tak 

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Hvor er hun bare skøn (:
Godt at høre det hele går godt. Synes også det er helt vildt de snart fylder 1 år vores store babyer (:
Hun ligner forresten godt nok dig meget

Mange tak 

Ja det er slet ikke til at forstå. Tænk engang at det snart er 1 år siden vi sad til møde på Hvidovre hospital om hvordan vores små poder skulle ammes osv. Hvor blev tiden af?!

Det er jeg rigtig glad for du siger  Folk siger også hun begynder og ligne mig mere og mere. Hendes næse har hun ihvertfald fra mig, dér er ingen tvivl!

Anmeld

27. november 2013

Lukas&Liam<3

liten-mamma skriver:

Mange tak 

Ja det er slet ikke til at forstå. Tænk engang at det snart er 1 år siden vi sad til møde på Hvidovre hospital om hvordan vores små poder skulle ammes osv. Hvor blev tiden af?!

Det er jeg rigtig glad for du siger  Folk siger også hun begynder og ligne mig mere og mere. Hendes næse har hun ihvertfald fra mig, dér er ingen tvivl!

Ja det ved jeg heller ikke, væk er den i hvert fald (:
Hehe, nej næsen er man i hvertfald ikke i tvivl om.
Og hvor ser du også godt ud

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

Maria&Lukas skriver:

Ja det ved jeg heller ikke, væk er den i hvert fald (:
Hehe, nej næsen er man i hvertfald ikke i tvivl om.
Og hvor ser du også godt ud

Tusind tak! Jeg prøver at køre milf stilen haha  

Anmeld

27. november 2013

FrkZier

liten-mamma skriver:

Nu til billede spam 

åh hun er så sød

hihi så Isaak sgu snart større end Nicoline (han var 8.2 og 73/74cm d. 11/11)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.