Nicoline 10 måneder update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

Mother-love

liten-mamma skriver:

Puha det er længe siden jeg har lavet en update omkring Nicoline, så håber i kan huske både hende og jeg 

Idag er Nicoline 10 1/2 måned, snart 1 år  Det er så vildt og urealistisk, føler det er en uge siden jeg fødte. 

Hun er en rigtig krudtugle og der er fart over feltet! Hun kommer tit hjem fra dagpleje med skrammer eller blå mærker, hun er ikke bange for noget og hun skal prøve alt Nicoline kan vinke, gå hvis man holder hende i den ene hånd, kan sige ja (og hun siger det hele tiden!), hun kravler op af alt, er bestemt ikke kræsen og så er hun næsten stoppet med flasken (hun får kun én nat flaske). 

Hun er dog stadig et lille nips på knap og nap 9 kg og 73 cm, men hun er sund og rask og lige som hun skal være. 

Nu til billede spam 

Hvor er hun bare vildt kær.
Åh jo kender godt det med nye krigsmærker hver dag. Isabella havde også en periode på ca 3-4 mdr hvor hun også bare lignede noget der var løgn. Og hold da op hvor har hun haft mange blå øjne hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Babydrøm

liten-mamma skriver:

Puha det er længe siden jeg har lavet en update omkring Nicoline, så håber i kan huske både hende og jeg 

Idag er Nicoline 10 1/2 måned, snart 1 år  Det er så vildt og urealistisk, føler det er en uge siden jeg fødte. 

Hun er en rigtig krudtugle og der er fart over feltet! Hun kommer tit hjem fra dagpleje med skrammer eller blå mærker, hun er ikke bange for noget og hun skal prøve alt Nicoline kan vinke, gå hvis man holder hende i den ene hånd, kan sige ja (og hun siger det hele tiden!), hun kravler op af alt, er bestemt ikke kræsen og så er hun næsten stoppet med flasken (hun får kun én nat flaske). 

Hun er dog stadig et lille nips på knap og nap 9 kg og 73 cm, men hun er sund og rask og lige som hun skal være. 

Nu til billede spam 

Skøn update Hvor er hun sød

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

FrkZier skriver:

åh hun er så sød

hihi så Isaak sgu snart større end Nicoline (han var 8.2 og 73/74cm d. 11/11)

Isaak er også bare blevet en rigtig dejlig basse  Men ja, Nicoline er et rigtig lille fint nips. Ingen tror hun runder 11 mdr her om 2 ugers tid.

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

Havanagila skriver:

Hvor er hun bare vildt kær.
Åh jo kender godt det med nye krigsmærker hver dag. Isabella havde også en periode på ca 3-4 mdr hvor hun også bare lignede noget der var løgn. Og hold da op hvor har hun haft mange blå øjne hehe.

Tusind tak!  

De er så skøre de unger og fuldstændig frygtløse. Og jeg som troede jeg ville få en lille prinsesse, men hun er en rigtig rod 

Anmeld

27. november 2013

liten-mamma

AnnL skriver:

Skøn update Hvor er hun sød

Mange tak 

Anmeld

27. november 2013

M (:

liten-mamma skriver:

Nu til billede spam 

Hvor flyver tiden bare stærkt, og sikke en køn lille dame du har!

Anmeld

27. november 2013

Mother-love

liten-mamma skriver:

Tusind tak!  

De er så skøre de unger og fuldstændig frygtløse. Og jeg som troede jeg ville få en lille prinsesse, men hun er en rigtig rod 

Hehe åh jo, Isabella er nu en prinsesse efter hun er blevet ældre altså hehe.
Nu er hun ikke så frygtløs mere, hun kan godt virke som en vildbasse hjemme i sofaen. Men skal vi f.eks på legepladsen og rutsche så vil hun stadig ikke slippe vores hånd. Og hun er altså 2,5 år nu hahaha

Anmeld

27. november 2013

mommy1991

liten-mamma skriver:

Nu til billede spam 

Dejligt med en update! Hun er bare en skøn prinsessediva! 

Anmeld

27. november 2013

MorDk

27. november 2013

C-Dog

Hihi hvor er hun sød med briller :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.