Han har været mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2013

jydeinden

noget nyt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

noget nyt? 

Både og. Vi har snakket og tudet og snakket og tudet. Jeg ved ikke om kan løse problemerne. Og jeg ved slet ikke om jeg vil og har lyst. Han siger han vil kæmpe og gøre hvad der skal til.
Vi skal have noget parterapi hvis ikke for at løse problemerne så for at kunne afslutte vores forhold med noget værdighed. Om ikke andet for at kunne kommunikerer for vores datters skyld. Jeg har lige nu behov for tænketid da jeg ikke vil træffe en impulsiv beslutning baseret på sårede følelser men vil være sikker i min sag inden jeg vælger til eller fra.

Håber den forklaring gav menig.

Anmeld

28. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Både og. Vi har snakket og tudet og snakket og tudet. Jeg ved ikke om kan løse problemerne. Og jeg ved slet ikke om jeg vil og har lyst. Han siger han vil kæmpe og gøre hvad der skal til.
Vi skal have noget parterapi hvis ikke for at løse problemerne så for at kunne afslutte vores forhold med noget værdighed. Om ikke andet for at kunne kommunikerer for vores datters skyld. Jeg har lige nu behov for tænketid da jeg ikke vil træffe en impulsiv beslutning baseret på sårede følelser men vil være sikker i min sag inden jeg vælger til eller fra.

Det er rigtig fornuftigt du tager dug tid.
Vil blot dele med dig at mange par der har været igennem utroskab er kommet ud på den anden side med stor succes ved hjælp af parterapi.

Jeg håber du finder ud af hvad det rigtige er for dig eller Jer.

Anmeld

28. november 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Du lyder til at være rigtig fornuftig, og sikker på du nok skal komme godt igennem det, lige meget hvilken vej det ender.

Ønsker det bedste for dig og din datter.

Anmeld

28. november 2013

jydeinden

Anonym skriver:

det gør det absolut.. synes det lyder rigtigt fornuftigt :-)

Anmeld

16. februar 2014

Anonym trådstarter

Puha jeg syntes stadig det er svært. Vi har besluttet at kæmpe for det men shit det er hårdt arbejde.
Vi har fundet en rigtig god psykolog som i virkeligheden ikke siger så mange ting vi ikke selv har talt om men det giver bare noget andet at det er et mennesk udefra der siger det.

Hver dag er en kamp syntes jeg det er svært og hårdt at stole på hn er der hvor han siger han er, men psykologen har rådet mig til at prøve at se ud over mine følelser og kigge på situationen rationelt og objektivt da jeg på sigt ville køre mig selv helt ned ved altid at fokuseret på mine følelser. Ikke at det virker hver gang men jeg prøver!

Samtidig er der rimelig sket noget med min kæreste! Det er som om han pludselig er blevet opmærksom på hvor meget han har nedprioriteret os herhjemme. Han kommer tidligere hjem og har planlagt fri med vores datter i næste uge hvor de skal lave lige præcis det hun gerne vil (zoologisk have) han er blevet meget mere omsorgsfuld og er bedre til at være mentalt til stede. Om vi klare den på længere sigt ved jeg sgu egentlig ikke men hvis det fortsætter i den positive udvikling tror jeg vi har en chance for at blive gamle og grå sammen og drikke kaffe mens vi ser børnebørnene hygge sig i haven!

Anmeld

16. februar 2014

fo82

Ved du hvad - jeg synes faktisk at du/i kan være stolte af at i kæmper for jeres forhold.

der florerer et billede på facebook med et gammelt ægtepar, og teksten er noget ala: how did your marriage last this long? Because we fix our problems instead of throwing love away..

han har dummet sig gevaldigt - han er faldet for fristelsen af en anden kvinde i stedet for at indse og fixe de problemer han har set hjemme...

han an lyder som om at han har erkendt sin fejl, og forstået at kærlighed kæmper man med og for.

og du har været en stærk klippe som også vælger at stå fast og kæmpe for jer...

utroskab an vil aldrig være ok, men jeg tager sgu mere hatten af for jer der sammen prøver at kæmpe jer ud af krisen frem for at kaste håndklædet i ringen...

pøj pøj til jer :-) 

Anmeld

16. februar 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Ved du hvad - jeg synes faktisk at du/i kan være stolte af at i kæmper for jeres forhold.

der florerer et billede på facebook med et gammelt ægtepar, og teksten er noget ala: how did your marriage last this long? Because we fix our problems instead of throwing love away..

han har dummet sig gevaldigt - han er faldet for fristelsen af en anden kvinde i stedet for at indse og fixe de problemer han har set hjemme...

han an lyder som om at han har erkendt sin fejl, og forstået at kærlighed kæmper man med og for.

og du har været en stærk klippe som også vælger at stå fast og kæmpe for jer...

utroskab an vil aldrig være ok, men jeg tager sgu mere hatten af for jer der sammen prøver at kæmpe jer ud af krisen frem for at kaste håndklædet i ringen...

pøj pøj til jer :-) 

Gud hvor er jeg glad for dit indlæg. Jeg har faktisk vist min kæreste det billede og sagt at det er en afgrundene til jeg gerne vil kæmpe, jeg har ikke lyst til bare at kaste vores forhold væk! Tusind tak for dine ord, jeg er faktisk også selv stolt!

Anmeld

16. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tager altså også hatten af for at du/I kæmper...

og WOW at han rent faktisk også holder ved at kæmpe kampen og gøre noget for at bevise at han er ked af det han har udsat dig og Jeres datter for...

Så super flot...

og ja følelser er utrolig svære at styre, men man kan godt hvis man virkelig kæmper og det gør du og det er så flot og stærkt

for Jeres drømme fortsætter i samme retning og ad samme vej

Anmeld

16. februar 2014

fo82

:-) jeg kan da lige slynge et citat mere over bordet:

cherish what you love and believe in it! (Volbeat - fallen)

han an begik sit livs brøler og sårede dig - men set fra den anden side - er det ikke i livets kriser man skal kæmpe og holde sammen hvis man virkelig elsker hinanden? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.