Har prøvet noget lignene.. Her viste det sig at det var en depri. der gjorde han ikke viste hvad han ville efter utroskab for som han sagde så er noget galt i forholdet.. ja tak men det viste jeg jo ikke fordi han skjulte det
. Vil foreslå du skynder dig væk... At han først fortalte det da han blev opdaget er bevis for at han ikke havde tænkt sig at fortælle dig det og gerne ville have fortsat. Han havde ingen intention om at være ærlig og ville fortsat have løjet for dig og svigtet dig..
Du skal ikke gå som en lille underdanig dukke mens han finder ud af hvad han vil. Ta beslutningen for ham og gå fra ham. Find en anden der gerne vil dig og som vil være der for dig. Ved det er svært nu men tro mig du kommer aldrig til at stole på ham igen 100 % og jo det kan lade sig gøre men det er et helved både for dig og ham at han hele tiden skal være overvåget.
Så hurtigt væk fra ham og lad ham så have den anden for den dag han valgte at være utro valgte han dig fra så den dag viste han godt hvad han ville. Det handler om at du er god at have og hus og barn osv. men det er ikke kærlighed til dig der gør han ikke ved hvad han vil det er praktisk belejligt for ham at være hos dig. Derfor gjorde han det jo heller ikke forbi da han indledte sig med den anden. ..
Husk et utroskab er ikke et tilvalg af den anden men et fravalg af det eksisterende forhold til sin partner.
Han HAR allerede valgt dig fra.
Ønsker dig alt muligt held og lykke. Ved hvad du går igennem. Brug for noget kan du altid skrive til mig.. 
Anmeld