Han har været mig utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres søde ord! Ej men det er bare en lorte situation jeg føler mit hjerte er tynget af den største sten i verden. Det var aldrig min drøm med et hus langt fra Kbh. Det har hele tiden været hans og jeg fulgte efter fordi mim drøm var at blive gammel sammen med ham.

Jeg har desværre ikke mulighed for at bo her alene da transporten bliver umulig da jeg arbejder/studere i Kbh. Det tager halv anden time med det offentlige og jeg har ikke råd til at bo her eller en bil der ville kunne lette transporten. Jeg har bare så ondt af min datter der igen skal flytte og have en ny børnehave hun er faldet SÅ godt til i den nye og jeg er virkelig ked af at skulle flytte hende derfra. Og så er eg vred vred over at han tilsyneladende ikke vil kæmpe, at vi åbenbart betyder så lidt. Jeg håber at blive lidt klogere når den lille er lagt i seng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Tusind tak for alle jeres søde ord! Ej men det er bare en lorte situation jeg føler mit hjerte er tynget af den største sten i verden. Det var aldrig min drøm med et hus langt fra Kbh. Det har hele tiden været hans og jeg fulgte efter fordi mim drøm var at blive gammel sammen med ham.

Jeg har desværre ikke mulighed for at bo her alene da transporten bliver umulig da jeg arbejder/studere i Kbh. Det tager halv anden time med det offentlige og jeg har ikke råd til at bo her eller en bil der ville kunne lette transporten. Jeg har bare så ondt af min datter der igen skal flytte og have en ny børnehave hun er faldet SÅ godt til i den nye og jeg er virkelig ked af at skulle flytte hende derfra. Og så er eg vred vred over at han tilsyneladende ikke vil kæmpe, at vi åbenbart betyder så lidt. Jeg håber at blive lidt klogere når den lille er lagt i seng!

Håber det bedste og han indser i er værd at kæmpe for

Anmeld

24. november 2013

A&F

Føj ! Han er sku ikke en mand! At sætte jer i den situation og være fløjtende ligeglad ! Er ked af at dit ønske om at blive gammel med ham er væk, og tilmed jeres drømme. Men ved du hvad ven, det skal nok gå. Du er såret nu, men se sandheden i øjnene og beslut dig for ikke at være et offer for hans møg! Kram herfra

Anmeld

24. november 2013

Leonora

Ej hvor er det tarveligt og jeg kan godt forstå at du er ked af det.

mht til din datter så skal du tænke på at din datter har brug for en glad mor. Hvis det betyder at hun skal skifte igen så er det sådan. Børn er gode til at indrette sig og hun skal nok falde til et nyt sted. Det vigtigste for hende er at være sammen med sin mor og bo det sted der er bedst for dig.

Det er skide hårdt men det skal nok blive godt igen. 

Sig til dig selv at du er en rigtig go mor og en stærk kvinde der nok skal komme videre i dit liv og blive lykkelig igen.

kæmpe kram og tusind tanker fra mig til dig

Anmeld

24. november 2013

1990h

Anonym skriver:

hvorfor har han valgt at være ærlig?.vil han ha hende kvinden eller er det dårlig samvittighed og vil han ikke løse det med jer eller? hvis muligheden er der..

Anmeld

24. november 2013

Bak

Anonym skriver:

Ja hvor fanden skal jeg starte. Min kæreste gennem 5 år har idag fortalt at han de sidste 3 uger har været sammen med en anden kvinde. Vi har sammen en datter på 4. Vi er for 14 dage siden flyttet ind i vores nye hus og vires datter har lige skiftet børnehave. Jeg føler mig SÅ svigtet!

Alle vore drømme for fremtiden eller hvad jeg troede var vores er væk. Han virker ikke specielt interesseret i at løse problemerne der er i vores forhold! Og jeg er vred jeg er vred såret skuffet og meget mere over at vi nu står i denne ulykkelige situation. Kunne han forhelvede ikke have sagt til inden vi købe hus og flyttede væk fra hvor vi boede før jeg syntes det er så uretfærdigt at jeg nu skal flytte min datter igen, jeg kan på ingen måde få det til at hænge sammen som enlig mor mht til transport hvor vi bor nu så jeg er nødt til at flytte tilbage hvor vi kom fra. Argh jeg syntes det er noget lort.

Måtte lige ud med noget a det jeg har tusind tanker i hovedet jeg kan kan finde rundt i.

Sikke en lort! Har slet ikke ord for, hvad jeg mener om sådan en mand! Ked af jeres situation. Håber det hele falder bedst muligt ud på sigt. Kæmpe kram, det skal nok gå! Men giv ham lige et los bagi fra mig
Har selv prøvet at købe bolig med en kæreste, som så var mig utro. Vi havde dog ikke børn, så jeg kan kun prøve at sætte mig ind i dit sted.

Anmeld

25. november 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

hvorfor har han valgt at være ærlig?.vil han ha hende kvinden eller er det dårlig samvittighed og vil han ikke løse det med jer eller? hvis muligheden er der..

Han var ærlig fordi jeg opdagede det.. Og han ved ikke hvad han vil siger han hvilket jo får mig til at tænke at vi ikke er vigtige nok at kæmpe for

Anmeld

25. november 2013

Newsence

Har prøvet noget lignene.. Her viste det sig at det var en depri. der gjorde han ikke viste hvad han ville efter utroskab for som han sagde så er noget galt i forholdet.. ja tak men det viste jeg jo ikke fordi han skjulte det

. Vil foreslå du skynder dig væk... At han først fortalte det da han blev opdaget er bevis for at han ikke havde tænkt sig at fortælle dig det og gerne ville have fortsat. Han havde ingen intention om at være ærlig og ville fortsat have løjet for dig og svigtet dig..

Du skal ikke gå som en lille underdanig dukke mens han finder ud af hvad han vil. Ta beslutningen for ham og gå fra ham. Find en anden der gerne vil dig og som vil være der for dig. Ved det er svært nu men tro mig du kommer aldrig til at stole på ham igen 100 % og jo det kan lade sig gøre men det er et helved både for dig og ham at han hele tiden skal være overvåget.

Så hurtigt væk fra ham og lad ham så have den anden for den dag han valgte at være utro valgte han dig fra så den dag viste han godt hvad han ville. Det handler om at du er god at have og hus og barn osv. men det er ikke kærlighed til dig der gør han ikke ved hvad han vil det er praktisk belejligt for ham at være hos dig. Derfor gjorde han det jo heller ikke forbi da han indledte sig med den anden. ..

Husk et utroskab er ikke et tilvalg af den anden men et fravalg af det eksisterende forhold til sin partner.

Han HAR allerede valgt dig fra.

Ønsker dig alt muligt held og lykke. Ved hvad du går igennem. Brug for noget kan du altid skrive til mig..

Anmeld

25. november 2013

Moar2011

Anonym skriver:

Ja hvor fanden skal jeg starte. Min kæreste gennem 5 år har idag fortalt at han de sidste 3 uger har været sammen med en anden kvinde. Vi har sammen en datter på 4. Vi er for 14 dage siden flyttet ind i vores nye hus og vires datter har lige skiftet børnehave. Jeg føler mig SÅ svigtet!

Alle vore drømme for fremtiden eller hvad jeg troede var vores er væk. Han virker ikke specielt interesseret i at løse problemerne der er i vores forhold! Og jeg er vred jeg er vred såret skuffet og meget mere over at vi nu står i denne ulykkelige situation. Kunne han forhelvede ikke have sagt til inden vi købe hus og flyttede væk fra hvor vi boede før jeg syntes det er så uretfærdigt at jeg nu skal flytte min datter igen, jeg kan på ingen måde få det til at hænge sammen som enlig mor mht til transport hvor vi bor nu så jeg er nødt til at flytte tilbage hvor vi kom fra. Argh jeg syntes det er noget lort.

Måtte lige ud med noget a det jeg har tusind tanker i hovedet jeg kan kan finde rundt i.

Kæmpe kram !

Jeg oplevet storsejr det samme med min søns far ..

Anmeld

25. november 2013

MorDk

Sådan en idiot!

Har fandme ondt af dig!! fatter ikke at man kan være sådan en klaphat!! Arrrgh!! Håber du har nogle omkring dig, som kan støtte dig her i den svære tid!

STORT knus!!

been there....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.