Anonym skriver:
Ja hvor fanden skal jeg starte. Min kæreste gennem 5 år har idag fortalt at han de sidste 3 uger har været sammen med en anden kvinde. Vi har sammen en datter på 4. Vi er for 14 dage siden flyttet ind i vores nye hus og vires datter har lige skiftet børnehave. Jeg føler mig SÅ svigtet!
Alle vore drømme for fremtiden eller hvad jeg troede var vores er væk. Han virker ikke specielt interesseret i at løse problemerne der er i vores forhold! Og jeg er vred jeg er vred såret skuffet og meget mere over at vi nu står i denne ulykkelige situation. Kunne han forhelvede ikke have sagt til inden vi købe hus og flyttede væk fra hvor vi boede før jeg syntes det er så uretfærdigt at jeg nu skal flytte min datter igen, jeg kan på ingen måde få det til at hænge sammen som enlig mor mht til transport hvor vi bor nu så jeg er nødt til at flytte tilbage hvor vi kom fra. Argh jeg syntes det er noget lort.
Måtte lige ud med noget a det jeg har tusind tanker i hovedet jeg kan kan finde rundt i.
Ej hvor har jeg ondt af dig, det er da bare super dårlig timing!
Kan du ikke blive i huset med din pige uden ham?
Øv hvor er det bare en uheldig situation
Men bedre han fortæller dig det nu end at han holdte dig for nar i lang tid.
Har du mulighed for at flytte tilbage hvor du kom fra så din datter kan komme tilbage til sine vante omgivelser?
Hvor er han bare en idiot :/
Tusind knus herfra!
Anmeld