er det ikke fair nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

Perla

Sus81 skriver:

og så kan man sige at hvis det er dit værste problem så har du dælme været heldig ! Tænk lidt længere end egen snude du har et ekstremt luxus problem og jeg tog det gerne og byttede det ud med mit eller vores burde jeg måskle sige ! Har 2 sunde og raske børn ! Nen fik smadret min .livmoder ved nr 2 pga !"jprdmoder" fik samtidigt ødelagt mit bækken så lever med konstante voldsome smerter i knogler og kan ikke få flere børn jeg er kun 32 men kan ikke få flere børn , kan ike dyrke motion og må passe på alt hvad der ryger indenbors hvis ike jeg skal dø af fedt om hjertet som 40 årig ! Værd du blot glad for dit eneste problem er lidt larm og lidt tilfredse damer ! Værn om livet lev hver eneste dag og værd glad fo9r det du har og værd mserdeles glad hvis duin krop er intakt !

Hmm det du skriver stemmer ikke overens med din profil, eller tidligere indlæg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

MorDk

Det er sgu ikke OK at holde fest HVER weekend. Uden at tage hensyn til andre.

Anmeld

24. november 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Jeg synes fest er ok. Men vores nye nabo, en ung fyr, fester en del. Når han ikke fester er han sammen med diverse piger som er seriøst skrigere! Han flyttede ind for to måneds siden, og dette er altså et boligområde fyldt med Børnefamilier og ældre mennesker.

I aften var der fest igen. Meget højt lige op af børneværelset! Gav ham en chance for at skrue ned, men børnene vågnede igen og igen og kl 23.15 var der endnu ikke skruet ned.

Gik ned og ringede på hans dørtelefon og bad ham skrue ned, meget venligt. Det sagde han at han nok skulle, men han gjorde det ikke.

Derfor fandt jeg hans nummer på de gule sider og skrev en sms. At I henhold til ordensreglementet skulle der være ro nu. Og jeg synes fest var helt fint, men at han meget gerne måtte varsle på forhånd. Jeg forklarede venligt at det ikke var surt ment, men simpelthen fordi mine børn blev ved at vågne forskrækkede og grædende.

Han har ikke svaret, men lukkede festen umiddelbart efter. Det var pænt gjort!

Men synes i det er ok jeg tog den kontakt, når han ikke lyttede første gang? Som sagt er fest okay, men ikke så ofte så højt i et område med Børnefamilier! Så skal der varsles først.

Det er klart at man må have lidt lyd-tolerance, når man bor i lejlighed, men samtidig må man også acceptere at man ikke kan larme, så det er til gene. Jeg synes, man har et ansvar for at ens naboer ikke bliver forstyrret af ens "livsstil" - at man viser hensyn. Det går begge veje. 

Du tacklede det fint 

Anmeld

24. november 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg synes fest er ok. Men vores nye nabo, en ung fyr, fester en del. Når han ikke fester er han sammen med diverse piger som er seriøst skrigere! Han flyttede ind for to måneds siden, og dette er altså et boligområde fyldt med Børnefamilier og ældre mennesker.

I aften var der fest igen. Meget højt lige op af børneværelset! Gav ham en chance for at skrue ned, men børnene vågnede igen og igen og kl 23.15 var der endnu ikke skruet ned.

Gik ned og ringede på hans dørtelefon og bad ham skrue ned, meget venligt. Det sagde han at han nok skulle, men han gjorde det ikke.

Derfor fandt jeg hans nummer på de gule sider og skrev en sms. At I henhold til ordensreglementet skulle der være ro nu. Og jeg synes fest var helt fint, men at han meget gerne måtte varsle på forhånd. Jeg forklarede venligt at det ikke var surt ment, men simpelthen fordi mine børn blev ved at vågne forskrækkede og grædende.

Han har ikke svaret, men lukkede festen umiddelbart efter. Det var pænt gjort!

Men synes i det er ok jeg tog den kontakt, når han ikke lyttede første gang? Som sagt er fest okay, men ikke så ofte så højt i et område med Børnefamilier! Så skal der varsles først.

Jeg havde en nabo der også festede ofte... Jeg var flere gange inde og bede ham skrue ned fordi vi gerne ville kunne sove, men det var ikke altid det virkede....

En af de sidste gange han holdt fest inden jeg flyttede var jeg inde og sige at han godt måtte skrue ned, to gange... Han skruede ned, men efter 5-10 minutter skruede han op igen... Tredje gang sagde jeg at hvis han ikke skruede ned - og lod den blive lav - ville jeg ringe til politiet... Han skruede igen op og min venindes mand (de skulle overnatte) ringede til politiet.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.