er det ikke fair nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.435 visninger
23 svar
36 synes godt om
23. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg synes fest er ok. Men vores nye nabo, en ung fyr, fester en del. Når han ikke fester er han sammen med diverse piger som er seriøst skrigere! Han flyttede ind for to måneds siden, og dette er altså et boligområde fyldt med Børnefamilier og ældre mennesker.

I aften var der fest igen. Meget højt lige op af børneværelset! Gav ham en chance for at skrue ned, men børnene vågnede igen og igen og kl 23.15 var der endnu ikke skruet ned.

Gik ned og ringede på hans dørtelefon og bad ham skrue ned, meget venligt. Det sagde han at han nok skulle, men han gjorde det ikke.

Derfor fandt jeg hans nummer på de gule sider og skrev en sms. At I henhold til ordensreglementet skulle der være ro nu. Og jeg synes fest var helt fint, men at han meget gerne måtte varsle på forhånd. Jeg forklarede venligt at det ikke var surt ment, men simpelthen fordi mine børn blev ved at vågne forskrækkede og grædende.

Han har ikke svaret, men lukkede festen umiddelbart efter. Det var pænt gjort!

Men synes i det er ok jeg tog den kontakt, når han ikke lyttede første gang? Som sagt er fest okay, men ikke så ofte så højt i et område med Børnefamilier! Så skal der varsles først.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

Anonym trådstarter

Tilføjelse: Det er vores nabo i næste opgang, derfor kunne jeg ikke bare bænke på :-)

Anmeld

24. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det er helt ok, med tanke på at det ik er første gang det sker! Vh stine

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Super. Nu knalder han en skriger i stedet. Skal jeg skrive en sms med way to go champ? Haha.

Anmeld

24. november 2013

Bshizzle

Anonym skriver:

Super. Nu knalder han en skriger i stedet. Skal jeg skrive en sms med way to go champ? Haha.

Jeg havde lagt en seddel i hans postkasse!
 Om han ik godt kunne skruge ned for de skrigende kvinder...  

Anmeld

24. november 2013

mrhl

Anonym skriver:

Jeg synes fest er ok. Men vores nye nabo, en ung fyr, fester en del. Når han ikke fester er han sammen med diverse piger som er seriøst skrigere! Han flyttede ind for to måneds siden, og dette er altså et boligområde fyldt med Børnefamilier og ældre mennesker.

I aften var der fest igen. Meget højt lige op af børneværelset! Gav ham en chance for at skrue ned, men børnene vågnede igen og igen og kl 23.15 var der endnu ikke skruet ned.

Gik ned og ringede på hans dørtelefon og bad ham skrue ned, meget venligt. Det sagde han at han nok skulle, men han gjorde det ikke.

Derfor fandt jeg hans nummer på de gule sider og skrev en sms. At I henhold til ordensreglementet skulle der være ro nu. Og jeg synes fest var helt fint, men at han meget gerne måtte varsle på forhånd. Jeg forklarede venligt at det ikke var surt ment, men simpelthen fordi mine børn blev ved at vågne forskrækkede og grædende.

Men synes i det er ok jeg tog den kontakt, når han ikke lyttede første gang? Som sagt er fest okay, men ikke så ofte så højt i et område med Børnefamilier! Så skal der varsles først.

Jeg tror jeg ville synes det var grænseoverskridende at få sådan en sms. Jeg ville nok hellere gå ind og banke på eller hvis det virkelig var et stort problem, indgive en klage.....

Og så tænker jeg, hvor tit er det han larmer? Høj musik lørdag aften kl 12 ser jeg ikke problemet i. Men høj musik og larm kl 01 onsdag nat går ikke. Ligeledes ser jeg heller ikke et problem i at en nabo har sex kl 12 lørdag nat.... Eller på alle muluge andre tidspunkter for den sags skyld.....
Selvfølgelig skal man tage hensyn når man bor i lejlighed, men det går begge veje

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

mrhl skriver:

Jeg tror jeg ville synes det var grænseoverskridende at få sådan en sms. Jeg ville nok hellere gå ind og banke på eller hvis det virkelig var et stort problem, indgive en klage.....

Og så tænker jeg, hvor tit er det han larmer? Høj musik lørdag aften kl 12 ser jeg ikke problemet i. Men høj musik og larm kl 01 onsdag nat går ikke. Ligeledes ser jeg heller ikke et problem i at en nabo har sex kl 12 lørdag nat.... Eller på alle muluge andre tidspunkter for den sags skyld.....
Selvfølgelig skal man tage hensyn når man bor i lejlighed, men det går begge veje

Vi taler både fredag og lørdag I en længere periode. Fest altså. Jeg kan ikke koden til deres opgang så jeg kan ikke banke p.a Det var derfor jeg først ringede på dørtelefonen hvor han lovede at skrue ned men ikke gjorde det.

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

mrhl skriver:

Og i følge ordensreglementet skal der være ro kl 21 med mindre man på forhånd har varslet om fest :-)

Anmeld

24. november 2013

Diana2013

Anonym skriver:

Og i følge ordensreglementet skal der være ro kl 21 med mindre man på forhånd har varslet om fest :-)

Jeg tænker lidt hvad du vil bruge den varsling til, du kan jo ikke tage børnene væk hver weekend ?

Anmeld

24. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det ser ud til at han forstod beskeden, men jeg havde aldrig selv valgt at gøre det på den måde. Jeh havde bankede på igen og sagt det samme som du egentlig skrev.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.