er det ikke fair nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Diana2013 skriver:

Jeg tænker lidt hvad du vil bruge den varsling til, du kan jo ikke tage børnene væk hver weekend ?

Vores nabo og underbo kan også godt lide fester. Jeg ville først banke på mellem 23-24 stykker. Det er jo faren ved at bo i lejlighed. Der er larm.
Jeg tænker at han ligeså vel kan synes dine børn larmer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Sus81

Når man bor i lejlighed må man finde sig i det ! i betaler alle det samme beløb ! I har alle samme rettighedder. Han er vil dmød tøser og de er vilde med ham ! det er da dejligt og det er det man køber når man køber en gammel lejlighed der er issoleret efter det ike skal være koldt. Flyt hvis du vil have fred. lad være med atr være den peniten nabo ! det er der ingen der vil være.....mit råd er flyt ! du kan ikke klare larmen ! alle andre skal ikke have barn fordi du har det ( jeg er selv mor til 2 drenge på 8 og 9 og ved du hvad ? de larmer mere end 15 teenagers så værd du blot glad og flyt )

Anmeld

24. november 2013

Sus81

og så kan man sige at hvis det er dit værste problem så har du dælme været heldig ! Tænk lidt længere end egen snude du har et ekstremt luxus problem og jeg tog det gerne og byttede det ud med mit eller vores burde jeg måskle sige ! Har 2 sunde og raske børn ! Nen fik smadret min .livmoder ved nr 2 pga !"jprdmoder" fik samtidigt ødelagt mit bækken så lever med konstante voldsome smerter i knogler og kan ikke få flere børn jeg er kun 32 men kan ikke få flere børn , kan ike dyrke motion og må passe på alt hvad der ryger indenbors hvis ike jeg skal dø af fedt om hjertet som 40 årig ! Værd du blot glad for dit eneste problem er lidt larm og lidt tilfredse damer ! Værn om livet lev hver eneste dag og værd glad fo9r det du har og værd mserdeles glad hvis duin krop er intakt !

Anmeld

24. november 2013

mariamiss6

Sus81 skriver:

og så kan man sige at hvis det er dit værste problem så har du dælme været heldig ! Tænk lidt længere end egen snude du har et ekstremt luxus problem og jeg tog det gerne og byttede det ud med mit eller vores burde jeg måskle sige ! Har 2 sunde og raske børn ! Nen fik smadret min .livmoder ved nr 2 pga !"jprdmoder" fik samtidigt ødelagt mit bækken så lever med konstante voldsome smerter i knogler og kan ikke få flere børn jeg er kun 32 men kan ikke få flere børn , kan ike dyrke motion og må passe på alt hvad der ryger indenbors hvis ike jeg skal dø af fedt om hjertet som 40 årig ! Værd du blot glad for dit eneste problem er lidt larm og lidt tilfredse damer ! Værn om livet lev hver eneste dag og værd glad fo9r det du har og værd mserdeles glad hvis duin krop er intakt !

come on du kan altså ikke sammenligne dine fysiske problemer, hvor synd det end er for dig, med TS' lejlighedsproblematik.

Regler er regler, og alle kan se gennem fingre med dem i ny og næ, men de er der også så man i sin gode ret kan påpege og håndhæve dem, hvis det er nødvendigt.

Jeg kan godt forstå TS bliver træt, og jeg synes faktisk hun har håndteret det rimeligt pænt. 

Ærligt så lyder du i dine svar her, langt mere bitter end TS, og så bliver det da svært at løse noget konstruktivt.

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

come on du kan altså ikke sammenligne dine fysiske problemer, hvor synd det end er for dig, med TS' lejlighedsproblematik.

Regler er regler, og alle kan se gennem fingre med dem i ny og næ, men de er der også så man i sin gode ret kan påpege og håndhæve dem, hvis det er nødvendigt.

Jeg kan godt forstå TS bliver træt, og jeg synes faktisk hun har håndteret det rimeligt pænt. 

Ærligt så lyder du i dine svar her, langt mere bitter end TS, og så bliver det da svært at løse noget konstruktivt.

Tak, kan overhovedet ikke se relevansen.

derudover synes jeg ikke at man er forpligtet til at finde sig i alt fordi man bor i lejlighed. Det er derfor der er lavet et ordensreglement - fordi vi alle skal kunne være her. Og jeg har som sagt intet imod fest, men to gange hver weekend til godt ud på natten er for meget, og det synes jeg faktisk er fair nok at mene.

Det med sexen skulle betragtes som en halvmorsom sidebemærkning. Selvfølgelig har han lov at dyrke sex :-)

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Sus81 skriver:

Og så kan man sige er det dit værste problem har du været heldig! Vær du glad for at du har to børn, og at du ikke er barnløs. Vær glad for du ikke dør af sult i Afrika. Vær du glad for du ikke lever i et krigshærget land hvor du konstant frygter om du og dine kære overlever den næste dag. Værn om livet, lev hver eneste dag og vær glad for Det du har!

.... Ovenstående er naturligvis sarkastisk ment. Prøver blot at understrege hvordan dine problemer ikke gør mine mindre. Selvfølgelig er det surt du har smerter, og du har min fulde medfølelse, men det er altså bare virkelig irrelevant i forhold til min situation

Anmeld

24. november 2013

Lullaby

Sus81 skriver:

Ej helt ærligt. Der er da altid nogen der har det værre end en selv. Så kan man jo aldrig tillade sig at brokke sig over sit liv. Man er nødt til at tage udgangspunkt i sit eget liv og jeg havde dælme også brokket mig hvis mine børn konsekvent vågnede af det.

Anmeld

24. november 2013

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Og så kan man sige er det dit værste problem har du været heldig! Vær du glad for at du har to børn, og at du ikke er barnløs. Vær glad for du ikke dør af sult i Afrika. Vær du glad for du ikke lever i et krigshærget land hvor du konstant frygter om du og dine kære overlever den næste dag. Værn om livet, lev hver eneste dag og vær glad for Det du har!

.... Ovenstående er naturligvis sarkastisk ment. Prøver blot at understrege hvordan dine problemer ikke gør mine mindre. Selvfølgelig er det surt du har smerter, og du har min fulde medfølelse, men det er altså bare virkelig irrelevant i forhold til min situation

Haha og så var jeg ved at udforme præcis samme svar til hende, ind til du selv havde skrevet det.

Anyways.. For at svare på det oprindelige indlæg.

Jeg var blevet totalt paranoid hvis min nabo pludselig havde mit nr. dermed ikke sagt at der er noget galt i at du gjorde det. For jeg tænker at regler er regler og han har vel glemt at læse lejekontrakten ordentligt igennem. Så så længe du var sød og ordenligt (hvilket det lyder til) kan jeg ikke se problemet. hvis han er halvt så paranoid som jeg har han måske også fået sig en lille forskrækkelse der gør at han tænker lidt mere over det i fremtiden.

-sheila

Anmeld

24. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Tak, kan overhovedet ikke se relevansen.

derudover synes jeg ikke at man er forpligtet til at finde sig i alt fordi man bor i lejlighed. Det er derfor der er lavet et ordensreglement - fordi vi alle skal kunne være her. Og jeg har som sagt intet imod fest, men to gange hver weekend til godt ud på natten er for meget, og det synes jeg faktisk er fair nok at mene.

Det med sexen skulle betragtes som en halvmorsom sidebemærkning. Selvfølgelig har han lov at dyrke sex :-)

Jeg er enig med dig i at det er for meget. Jeg ville også "brokke" mig.
Jeg tror bare at jeg synes det virker forkert at skrive SMS frem for at sige det personligt.

Anmeld

24. november 2013

Karina84

Jeg ville ønske at jeg havde n***** til at gøre det samme, dengang vi boede på 2.sal... Både overfor dem der boede nedenunder os, men også de drenge der indimellem holdte fest lige over os. 

Så, ja du har allerede gjort mere end jeg ville ha gjort, om det er okay... Tjaa, tror også jeg havde valgt postkassen i stedet her dagen efter larmen... Men jeg er også utrolig konfliktsky, så jeg synes egentlig at det er lidt sejt at du har gjort noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.