Sus81 skriver:
og så kan man sige at hvis det er dit værste problem så har du dælme været heldig ! Tænk lidt længere end egen snude du har et ekstremt luxus problem og jeg tog det gerne og byttede det ud med mit eller vores burde jeg måskle sige ! Har 2 sunde og raske børn ! Nen fik smadret min .livmoder ved nr 2 pga !"jprdmoder" fik samtidigt ødelagt mit bækken så lever med konstante voldsome smerter i knogler og kan ikke få flere børn jeg er kun 32 men kan ikke få flere børn , kan ike dyrke motion og må passe på alt hvad der ryger indenbors hvis ike jeg skal dø af fedt om hjertet som 40 årig ! Værd du blot glad for dit eneste problem er lidt larm og lidt tilfredse damer ! Værn om livet lev hver eneste dag og værd glad fo9r det du har og værd mserdeles glad hvis duin krop er intakt ! 
come on du kan altså ikke sammenligne dine fysiske problemer, hvor synd det end er for dig, med TS' lejlighedsproblematik.
Regler er regler, og alle kan se gennem fingre med dem i ny og næ, men de er der også så man i sin gode ret kan påpege og håndhæve dem, hvis det er nødvendigt.
Jeg kan godt forstå TS bliver træt, og jeg synes faktisk hun har håndteret det rimeligt pænt.
Ærligt så lyder du i dine svar her, langt mere bitter end TS, og så bliver det da svært at løse noget konstruktivt.
Anmeld