Og så kommer spørgsmålene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2009

Lise

Hej Rosa,

Jeg ved absolut INTET om ægløsningsteste, da jeg aldrig har brugt dem. Jeg lavede begge gange  et lille skema i Excel (er jo tal-nørd og revisor ) med en oversigt over sidste mens, og antal dage til den næste.. Derudfra kunne jeg jo prøve at regne mig frem til en evt. ægløsning, og det er gået fint, for jeg har kun gjort det (altså talt og regnet) to gange, og nu er jeg jo gravid for 2. gang..

Ellers vil jeg bare ønske dig/jer alt held og lykke med projektet, og håber for jer at det lykkes SNAREST

Lise 8+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lise skriver:

Hej Rosa,

Jeg ved absolut INTET om ægløsningsteste, da jeg aldrig har brugt dem. Jeg lavede begge gange  et lille skema i Excel (er jo tal-nørd og revisor ) med en oversigt over sidste mens, og antal dage til den næste.. Derudfra kunne jeg jo prøve at regne mig frem til en evt. ægløsning, og det er gået fint, for jeg har kun gjort det (altså talt og regnet) to gange, og nu er jeg jo gravid for 2. gang..

Ellers vil jeg bare ønske dig/jer alt held og lykke med projektet, og håber for jer at det lykkes SNAREST

Lise 8+6

Tak for svaret   Kunne være man skulle få noget fornuftigt ud af den officepakke og exell'e min cyklus

Tillykke med graviditeten!

Anmeld

1. august 2009

Tynen

Rosa, din gamle ninja!
Jeg ved intet brugbart om ÆL-teste, så jeg vil nøjes med at ønske jer rigtig meget held og lykke med projektet! - Det er så super spændende!!

Jeg krydser fingre for at I snart får en baby i nettet.. Hvis det da ikke allerede er sket

Anmeld

2. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tynen skriver:

Rosa, din gamle ninja!
Jeg ved intet brugbart om ÆL-teste, så jeg vil nøjes med at ønske jer rigtig meget held og lykke med projektet! - Det er så super spændende!!

Jeg krydser fingre for at I snart får en baby i nettet.. Hvis det da ikke allerede er sket

Tusind tak, Tynen-san  
Jeg har virkelig haft meget festivitas om ørenen nu her med besøg fra Sverige, festeval i næste uge m.m. så måske er det smartest hvis babyen først melder sig i næste omgang - men man kan jo ikke lade være med at håbe og drømme
Stort kram til Dem, frøken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.