Og så kommer spørgsmålene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.166 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ja som I ved gik vi i gang med projektet i går, og jeg hade faktisk mine sædvanlige ægløsningssymptomer - mens-agtige smerter - i aftes... Vi har bestilt ægløsningstests på billige-teste.dk og jeg sidder med nogle spørgsmål omkring dem jeg håber nogen kan svare på:

1. Hvis jeg nu er så sindssygt heldig at jeg er blevet gravid i går eller i dag (yeah right   ) - hvad viser ægløsningstesten så hvis jeg tager den i morgen når den er kommet med posten?

2. Jeg stoppede med p-ringen ca. d. tirsdag d.16. juli- havde mens og non-stop pletblødning frem til tirsdag d. 14 hvor jeg igen fik mens som så stoppede igen d.21. så sexede vi i går og i dag - dvs. 11 og 12 dage efter 1. mensdag...
Hvad siger det jer? Lyder det ikke meget "rimeligt" i forhold til at ramme ægløsningen? Og at jeg så kan teste 11. august..? Ih - er totalt tal-spasser!!! Som at have myrer i hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Diana...

Jeg har aldrig gået efter æggelysning og regnet på det osv så det er jeg bare lige så stor spadser til. vi bollede bare der ud af hi hi så gik der 3 måneder også var jeg gravid 

Men jeg  for at den er der for ellers får jeg jo slag 

Anmeld

26. juli 2009

Zelania

Hmm, personligt har jeg aldrig brugt de der ægløsningsteste. Mest af alt fordi man kan fokusere så meget på at blive gravid, at det bliver sværere netop fordi man tænker alt for meget på det

Så lige med hensyn til dem kan jeg nok ikke hjælpe så meget.

Jeg tror fuldt og fast på den nemmeste måde at blive gravid er at lade være med at fokusere så meget på det, så ordner naturens gang det meste selv =)
(det kræver naturligvis noget samliv he he he)

Men held og lykke med de 2 streger

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

Diana... skriver:

Jeg har aldrig gået efter æggelysning og regnet på det osv så det er jeg bare lige så stor spadser til. vi bollede bare der ud af hi hi så gik der 3 måneder også var jeg gravid 

Men jeg  for at den er der for ellers får jeg jo slag 

Ja du gør   Og tak for det gode råd - jeg følger det allerede så jeg er øm i mavemusklerne
Sgu utroligt hvordan mine tanker ræser afsted... Er vist OVERklar til det her...

Anmeld

26. juli 2009

LineD

Hvis du mener du havde ÆL i forgårs og igår, så burde testen sige negativ når du tager den, da den bliver positiv 12-24 timer før ÆL (Eller er det 24-48 timer før ) ... Såå lige denne periode kan det nok ikke betale sig og teste for ÆL, hvis du er "sikker" på du har haft

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

LineD skriver:

Hvis du mener du havde ÆL i forgårs og igår, så burde testen sige negativ når du tager den, da den bliver positiv 12-24 timer før ÆL (Eller er det 24-48 timer før ) ... Såå lige denne periode kan det nok ikke betale sig og teste for ÆL, hvis du er "sikker" på du har haft

Altså helt sikker er man jo aldrig
Men ok - 12 timer FØR ægløsning? Det er meget smart   Og hvor længe har man så før ægget er no-go??
Rosa - som ikke kunne finde svaret andre steder

Anmeld

26. juli 2009

N1

ægget lever 24 timer i dig - mener jeg

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

R+N skriver:

ægget lever 24 timer i dig - mener jeg

Christ - det er ikke længe vi har at løbe på

Anmeld

26. juli 2009

N1

nej det har man ikke
Men tilgengæld lever sæden i 2-5 døgn oppe i dig. Så man kan jo være lidt på forkant

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

Schhh!!! Det behøver han jo ikke vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.