Rosa skriver:
Yes - nu er jeg blandt jer endelig! 
Altså nu har jeg i først tre dage henover weekenden og nu igen i nat og i dag haft megatræls murren i underlivet - meget mensagtige smerter, men det er kun 15 dage siden 1.mensdag i sidste omgang - det kan vel ikke være fordi jeg er prego allerede når jeg først lige havde ægløsning i weekenden 
  Altså sådan en kvindekrop er virkelig kompliceret til tider!!! 
Rosa - som føler syner....
Så vidt jeg kunne forstå, havde du også smidt p-piller elle anden prævention for nylig, havde du ikke?
Det kan nemlig være årsagen til det du mærker i kroppen.
Da jeg smed mine p-piller, oplevede jeg pludselig ALLE MULIGE fornemmelser og følelser og ubehag og gik helt i selvsing over det - bla. derfor jeg oprettede mig her på baby.dk - fordi jeg ville høre om jeg allerede ku være gravid 1-2 mdr efter jeg smed p-piller..
Men tror min krop har været totalt rund-forvirret efter alle de hormoner forsvandt fra kroppen og den nu skulle klare sig selv. ÆL var forfærdelig... og 1½ uge ca. FØR forventet mens, begyndte jeg at kunne mærke forberedelser til mens

(det rimelig træls)
Mine cyklusser var også lidt sære, første måned var den samme antal dage som da jeg tog p-piller, 27 dage,, 2 cyklus var på 33 dage og 3. cykls på 40 dage!
Denne cyklus kom den så ned på 31 dage (ved jeg udfra hvornår ÆL ligger) - hvis jeg ikke var blevet gravid ville jeg få mens imorgen .)
Så mit bedste råd er - se tiden an, prøv at lade være med at spekulere for meget over det (TRO MIG, jeg ved det er vildt svært) og så bare tage tingene som de kommer 

Anmeld