Og så kommer spørgsmålene...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2009

Snuffler25

Rosa skriver:

Ja du gør   Og tak for det gode råd - jeg følger det allerede så jeg er øm i mavemusklerne
Sgu utroligt hvordan mine tanker ræser afsted... Er vist OVERklar til det her...

Hehe jeg kan godt nikke genkendene til det med at tankerne RASER afsted  Det gjorde de også for mig ( og gør det stadig ) da vi begyndte i April måned. Der sker bare et eller andet oppe i bolden på en, når man smider de p-piller eller anden beskyttelse...

Mht. ÆL test, så skal der være 2 streger for at den er positiv. Der vil altid være en kontrol streg og hvis du har ÆL, vil der komme en test streg som er ligeså tydelig eller tydligere end kontrol stregen.
Med mig oplever jeg, at jeg over hele perioden ser 2 streger - men test-stregen er altid meget mere utydelig i forhold til kontrol stregen. Men når jeg har positiv ÆL er det meget tydeligt, at test stregen er langt mere tydelig og også nogle gange tydeligere end kontrol stregen 

Held & lykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Snuffler25 skriver:

Hehe jeg kan godt nikke genkendene til det med at tankerne RASER afsted  Det gjorde de også for mig ( og gør det stadig ) da vi begyndte i April måned. Der sker bare et eller andet oppe i bolden på en, når man smider de p-piller eller anden beskyttelse...

Mht. ÆL test, så skal der være 2 streger for at den er positiv. Der vil altid være en kontrol streg og hvis du har ÆL, vil der komme en test streg som er ligeså tydelig eller tydligere end kontrol stregen.
Med mig oplever jeg, at jeg over hele perioden ser 2 streger - men test-stregen er altid meget mere utydelig i forhold til kontrol stregen. Men når jeg har positiv ÆL er det meget tydeligt, at test stregen er langt mere tydelig og også nogle gange tydeligere end kontrol stregen 

Held & lykke!

Tak for tippet. Jeg tror nu jeg plejer at kunne mærke min ÆL - jeg tror f.eks. den er der lige nu - testene bliver leverede i morgen, så får vi at se om jeg har ret

Anmeld

26. juli 2009

Becks

Rosa skriver:

Schhh!!! Det behøver han jo ikke vide

HAHA!!

for den snart er der soede...

Anmeld

26. juli 2009

kiki

Hej Rosa.

Hvis du selv mener at du har ægløsning disse dage, er det godt i har sexet! Og hvis du modtager testen i morgen ville jeg nok prøve at tage en, for kan jo være den er posetiv!?.
Hvis du skulle være så heldig at du skulle blive gravid  om nogle uger,og æget er blevet befrugtet nu her, vil testen vise negativ i morgen, for så har du haft din ægløsning.

Held og lykke

Anmeld

26. juli 2009

Moderator

kiki skriver:

Hej Rosa.

Hvis du selv mener at du har ægløsning disse dage, er det godt i har sexet! Og hvis du modtager testen i morgen ville jeg nok prøve at tage en, for kan jo være den er posetiv!?.
Hvis du skulle være så heldig at du skulle blive gravid  om nogle uger,og æget er blevet befrugtet nu her, vil testen vise negativ i morgen, for så har du haft din ægløsning.

Held og lykke

Mange tak   Så tror jeg efterhånden jeg er ved at være med - pyha, sikke en jungle.

Rosa - som troede hun vidste alt om ægløsning indtil den dag hun skulle bruge sin viden...

Anmeld

28. juli 2009

Snuffler25

Rosa skriver:

Mange tak   Så tror jeg efterhånden jeg er ved at være med - pyha, sikke en jungle.

Rosa - som troede hun vidste alt om ægløsning indtil den dag hun skulle bruge sin viden...

oh my god, ved hvad du mener... anede ikke halvdelen af de ting som foregår og skal foregå når man er igang med projekt baby, før vi gik igang! Hvor har jeg lært meget på 3 mdr!!

det er jo en helt anden verden det her :p - men en spændende verden

Anmeld

28. juli 2009

Miss BananaHammock

Hej søde Rosa. Wiee.. du også er med her nu! Håber det er et kort visit inden fu hopper videre i næste gruppe!  Jeg kan desværre ikke vejlede dig mere end de andre allerede har gjort, for hos os der fungerer "normalen" overhoved absolut ikke. Nogle måneder er min cyklus 34 dage også lige pludselig så kommer den efter 28 dage også er den tilbage igen. Så jeg har opgivet at tælle hvornår jeg har ÆL, men har bare givet kæresten frit go  så nu bestemmer han og så håber jeg at han rammer plet på et tidspunkt! hehe..

for at i har ramt det i første hug!

Kram

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Nena skriver:

Hej søde Rosa. Wiee.. du også er med her nu! Håber det er et kort visit inden fu hopper videre i næste gruppe!  Jeg kan desværre ikke vejlede dig mere end de andre allerede har gjort, for hos os der fungerer "normalen" overhoved absolut ikke. Nogle måneder er min cyklus 34 dage også lige pludselig så kommer den efter 28 dage også er den tilbage igen. Så jeg har opgivet at tælle hvornår jeg har ÆL, men har bare givet kæresten frit go  så nu bestemmer han og så håber jeg at han rammer plet på et tidspunkt! hehe..

for at i har ramt det i første hug!

Kram

Yes - nu er jeg blandt jer endelig!

Altså nu har jeg i først tre dage henover weekenden og nu igen i nat og i dag haft megatræls murren i underlivet - meget mensagtige smerter, men det er kun 15 dage siden 1.mensdag i sidste omgang - det kan vel ikke være fordi jeg er prego allerede når jeg først lige havde ægløsning i weekenden   Altså sådan en kvindekrop er virkelig kompliceret til tider!!!

Rosa - som føler syner....

Anmeld

29. juli 2009

Snuffler25

Rosa skriver:

Altså nu har jeg i først tre dage henover weekenden og nu igen i nat og i dag haft megatræls murren i underlivet - meget mensagtige smerter, men det er kun 15 dage siden 1.mensdag i sidste omgang - det kan vel ikke være fordi jeg er prego allerede når jeg først lige havde ægløsning i weekenden   Altså sådan en kvindekrop er virkelig kompliceret til tider!!!

Så vidt jeg kunne forstå, havde du også smidt p-piller elle anden prævention for nylig, havde du ikke?
Det kan nemlig være årsagen til det du mærker i kroppen.
Da jeg smed mine p-piller, oplevede jeg pludselig ALLE MULIGE fornemmelser og følelser og ubehag og gik helt i selvsing over det - bla. derfor jeg oprettede mig her på baby.dk - fordi jeg ville høre om jeg allerede ku være gravid 1-2 mdr efter jeg smed p-piller..
Men tror min krop har været totalt rund-forvirret efter alle de hormoner forsvandt fra kroppen og den nu skulle klare sig selv. ÆL var forfærdelig... og 1½ uge ca. FØR forventet mens, begyndte jeg at kunne mærke forberedelser til mens (det rimelig træls)
Mine cyklusser var også lidt sære, første måned var den samme antal dage som da jeg tog p-piller, 27 dage,, 2 cyklus var på 33 dage og 3. cykls på 40 dage!
Denne cyklus kom den så ned på 31 dage (ved jeg udfra hvornår ÆL ligger) - hvis jeg ikke var blevet gravid ville jeg få mens imorgen .)

Så mit bedste råd er - se tiden an, prøv at lade være med at spekulere for meget over det (TRO MIG, jeg ved det er vildt svært) og så bare tage tingene som de kommer

Anmeld

29. juli 2009

Miss BananaHammock

Rosa skriver:

En kvindekrop med tilhørende "jeg vil være gravid" hjerne er HELT uforståelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.