Brugt eller nyt tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

Tip!

Momo skriver:

så der dem der ikke kan priotere andet en mad 

Så dejligt der er den mulighed 

Ja, vi prioritere ferier til langbortistan/lækkert vejr frem for et skab fuld af mærketøj... et par jeans til min søn kan sagtens fåes til 230 kr i name it  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Momo

Twinkle little star skriver:

Ja, vi prioritere ferier til langbortistan/lækkert vejr frem for et skab fuld af mærketøj... et par jeans til min søn kan sagtens fåes til 230 kr i name it  

puha 230,- ja jeg giver 80,- i bilka der kan jeg følge med nogen gange 

Anmeld

19. november 2013

Tip!

Momo skriver:

puha 230,- ja jeg giver 80,- i bilka der kan jeg følge med nogen gange 

Ja, vi har også prøvet dem fra Bilka.. Min søn er bare en lang fyr, så de sidder bare helt af røv til på ham..  

Anmeld

19. november 2013

Momo

Twinkle little star skriver:

Ja, vi har også prøvet dem fra Bilka.. Min søn er bare en lang fyr, så de sidder bare helt af røv til på ham..  

Ja det holder ikke. 

Anmeld

19. november 2013

foto på lærred

Når jeg handler brugt, er det mest steder hvor jeg kan se og mærke kvaliteten. Jeg har et par gange "brændt nallerne" på Trendsales og andre online-steder. Kvaliteten har ikke været særlig god. Ja, flere gange har jeg faktisk tænkt, hvordan man kunne være bekendt at sælge tøj i så ringe stand (udvasket osv) uden at give besked på annoncen.

Efter nogle sådanne episoder stoppede jeg med at købe online.

Min erfaring siger mig, at tøj til babyer og helt små sagtens kan købes brugt, men jo ældre barnet er og jo længere tid de bruger tøjet, jo mindre slid er der tilbage til genbrug.

Hvis man er på loppemarkeder er der vildt meget lækkert, næsten ubrugt tøj til børn på 0-2 år, men til de 4-5 årige, så er kvaliteten ikke længere så god og så vil jeg hellere købe nyt hvor de kan bruge det længere.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu de personlige lærreder skal bestilles til gave.

Anmeld

19. november 2013

Clisolka

Momo skriver:

Køber i mest brugt eller nyt tøj? 

Jeg har altid haft lidt svært ved det med at købe brugt tøj over nettet, ikke så meget fordi det brugt men fordi man ikke rigtig ved hvad man får og om man kan stole på den man handler med 

Men denne gang har jeg været lidt tvunget til det da jeg virkelig ingen penge har og manglet og må indrømme at jeg sgu er blevet virkelig positivt overrasket og har fået nogen lækre ting til ungerne, til billige penge så det jo fedt  

Hvor handler i henne på nettet på jer med brugt og nyt tøj 

Lige pt. handler jeg mest nyt, da jeg har fået masser af brugt tøj til begge unger. Jeg elsker at kigge store sække igennem med tøj 

Jeg nægter at købe ret meget til lillebror da han vokser alt for hurtigt i de små størrelser - pt. er han kun i en str. 62  Bella er lidt mere stabil i størrelsen. nu hvor hun er 3 år 

Anmeld

19. november 2013

Stivdie

Momo skriver:

Køber i mest brugt eller nyt tøj? 

Jeg har altid haft lidt svært ved det med at købe brugt tøj over nettet, ikke så meget fordi det brugt men fordi man ikke rigtig ved hvad man får og om man kan stole på den man handler med 

Men denne gang har jeg været lidt tvunget til det da jeg virkelig ingen penge har og manglet og må indrømme at jeg sgu er blevet virkelig positivt overrasket og har fået nogen lækre ting til ungerne, til billige penge så det jo fedt  

Hvor handler i henne på nettet på jer med brugt og nyt tøj 

Jeg har stemt blankt.
Til mig selv handler jeg stort set kun nyt tøj. Til min datter har jeg indtil videre kun købt brugt. Men jeg køber stort set aldrig tøj på nettet, tøsens tøj er fra loppemarkeder, hvor man kan finde utrolig meget fint, stort set ubrugt babytøj til en virkelig billig penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.