Brugt eller nyt tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

FrkZier

Vik skriver:

Har svaret nyt. er lidt sær med tøj og sko.  synes også at man kan få meget af børnetøj ( miljøvenlig og øko)til ret billige penge ( HM, friends, lagersalg, udsalg) og flere og flere butikker tøj kontainer hvor man aflevere brugt tøj og skåner miljø på den måde samt med donere noget af børnetøj til de fattige lande. 

men selvom man køber brugt kan man vel stadig godt donere sit tøj (både voksen og børne) til de fattige lande

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Vik

FrkZier skriver:

men selvom man køber brugt kan man vel stadig godt donere sit tøj (både voksen og børne) til de fattige lande

Bestemt, jeg kender også en del der køber udelukkende brugt tøj, men jeg kan ikke få mig selv til det. Selve tanken at nogen andre gik i det tøj og jeg ved ikke hvem de er, deres livsstil ( ryger, dyr bliver vasket i neutral osv) er nok lidt sær. 

Anmeld

19. november 2013

Tip!

Stemt blankt..

kan ikke erindre at have købt brugt tøj i flere år..

så dyrt er børnetøj heller ikke.. 

Kun da han var helt lille, det gik så stærkt i de små str og de sled slet ikke på det  

Anmeld

19. november 2013

Momo

Twinkle little star skriver:

Stemt blankt..

kan ikke erindre at have købt brugt tøj i flere år..

så dyrt er børnetøj heller ikke.. 

Kun da han var helt lille, det gik så stærkt i de små str og de sled slet ikke på det  

Jeg synes bestemt børnetøj er dyrt især når man ikke har så mange penge! 

Anmeld

19. november 2013

L&V

Store dele af lauras dagpleje tøj er brugt. Så syntes jeg ik det er nær så træls hvis hun kommer hjem med huller, maling eller what ever på. Det tøj hun bruger hjemme og når vi ska noget er nyt. Sko er altid nye

Anmeld

19. november 2013

lineog4

50/50 og gerne i genbrugser så jeg kan gå og ose og have i hænderne. Køber også brugt jeg kan lave om, har lavet mange skønne nederdele til min datter, da hun ville gå med sådan noget, af voksne nederdele...

Anmeld

19. november 2013

Tip!

Momo skriver:

Jeg synes bestemt børnetøj er dyrt især når man ikke har så mange penge! 

Det kommer vel an på hvordan man prioritere dem! Nogen bruger mange penge på smøger-fancy mad- what ever.. 

Jeg prioritere bare tøj til min knægt og andre ting frem for andet unødvendigt i min verden  

Men heldigvis er der også super meget godt brugt tøj, der sælges til billige penge.. 

Anmeld

19. november 2013

AnthonsMor

Momo skriver:

Køber i mest brugt eller nyt tøj? 

Jeg har altid haft lidt svært ved det med at købe brugt tøj over nettet, ikke så meget fordi det brugt men fordi man ikke rigtig ved hvad man får og om man kan stole på den man handler med 

Men denne gang har jeg været lidt tvunget til det da jeg virkelig ingen penge har og manglet og må indrømme at jeg sgu er blevet virkelig positivt overrasket og har fået nogen lækre ting til ungerne, til billige penge så det jo fedt  

Hvor handler i henne på nettet på jer med brugt og nyt tøj 

Det er vidst ret godt fordelt.. Anthon får rigtig meget brugt tøj, han er 8 måneder, så det er oftest pænt i stand

Til mig selv er det også meget forskelligt

Anmeld

19. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg køber altid kvicklys flyverdragt og ellers køber jeg jakke og fodtøj nyt. Det meste af hans tøj er brugt (kæber i mødrehjælpen/klodshans).
Ellers køber jeg nyt tøj hvis jeg lige falder over noget og synes det er en fornuftig pris

Anmeld

19. november 2013

Momo

Twinkle little star skriver:

Det kommer vel an på hvordan man prioritere dem! Nogen bruger mange penge på smøger-fancy mad- what ever.. 

Jeg prioritere bare tøj til min knægt og andre ting frem for andet unødvendigt i min verden  

Men heldigvis er der også super meget godt brugt tøj, der sælges til billige penge.. 

så der dem der ikke kan priotere andet en mad 

Så dejligt der er den mulighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.