Brugt eller nyt tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Handler mest brugt eller nyt.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.176 visninger
26 svar
6 synes godt om
19. november 2013

Momo

Køber i mest brugt eller nyt tøj? 

Jeg har altid haft lidt svært ved det med at købe brugt tøj over nettet, ikke så meget fordi det brugt men fordi man ikke rigtig ved hvad man får og om man kan stole på den man handler med 

Men denne gang har jeg været lidt tvunget til det da jeg virkelig ingen penge har og manglet og må indrømme at jeg sgu er blevet virkelig positivt overrasket og har fået nogen lækre ting til ungerne, til billige penge så det jo fedt  

Hvor handler i henne på nettet på jer med brugt og nyt tøj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

dorthemus

Både og

Anmeld

19. november 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Jeg har stemt blankt, her køber vi kun nyt

Anmeld

19. november 2013

modesty

Da min søn var baby, købte jeg udelukkende brugt. 

Nu hvor han er 2 år, og han kan bruge tøjet længere, er det vel 2/3 brugt og 1/3 nyt. Det nye køber jeg i h&m eller på lagersalg.

Jeg køber på trendsales, dba.dk og loppemarkeder.

Anmeld

19. november 2013

B&J

jamen da han var lille købte vi både brugt og nyt.. nu er det kun nyt, for det vi købte brugt den gang var så flot som nyt

Anmeld

19. november 2013

LilleSmølf

Har svaret 50/50.

Køber en god del nyt tøj fra outlets, etc. men lige så meget brugt fra nettet. Har kun én gang oplevet at blive snydt men de gode oplevelser opvejer helt klart.

Har sparet mange 1000 kr på at købe brugt. Babytøj/ting bliver jo sjældent brugt i lang tid så det meste er jo alligevel som nyt. Eeelsker at spare penge

Og jeg handler brugt på facebook og DBA, mens nyt afhænger meget af pris, udvalg og tilbud.

Anmeld

19. november 2013

Chris86

Momo skriver:

Jeg har altid haft lidt svært ved det med at købe brugt tøj over nettet, ikke så meget fordi det brugt men fordi man ikke rigtig ved hvad man får og om man kan stole på den man handler med 

Men denne gang har jeg været lidt tvunget til det da jeg virkelig ingen penge har og manglet og må indrømme at jeg sgu er blevet virkelig positivt overrasket og har fået nogen lækre ting til ungerne, til billige penge så det jo fedt  

Køber kun brugt hvis det er tydeligt, at det nærmest er som nyt..
Har kun gjort det et par gange eller fire..

Anmeld

19. november 2013

Vik

Har svaret nyt. er lidt sær med tøj og sko.  synes også at man kan få meget af børnetøj ( miljøvenlig og øko)til ret billige penge ( HM, friends, lagersalg, udsalg) og flere og flere butikker tøj kontainer hvor man aflevere brugt tøj og skåner miljø på den måde samt med donere noget af børnetøj til de fattige lande. 

Anmeld

19. november 2013

Aabye

Jeg købte næsten kun brugt da min den store var lille.. Det kunne simpelthen ikke betale sig at købe nyt i de små størrelser (i min verden altså)..
Sko nægter jeg at købe brugt, og når jeg køber brugt tøj må det IKKE være forvasket, der må ikke være huller og jeg vil ikke tolerere pletter, heller ikke selv om det er en lille plet der nærmest er usynlig.. 

Da vi så fik lillebror så arvede han jo faktisk alt storebrors tøj (der er 18 mdr imellem dem), og køber så nyt til storebror nu da jeg bedre kan forsvare over for mig selv at gå ud og bruge penge på det, da lillebror jo kan arve det meste af det alligevel. Finder jeg noget fint tøj i storebrors størrelse der er brugt jamen så er det det jeg køber..

Anmeld

19. november 2013

FrkZier

Momo skriver:

Jeg køber rigtig meget brugt fra fx. facebook salgssider, jeg er meget få gange blevet skuffet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.