Lidt billeder af vores lille Thor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

Aabye

Lækker dreng.. Stort tillykke med ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Sabone

BigHope13 skriver:

så kom jeg langt om længe til computeren og fik lidt fred fra bettemanden.

vi kom hjem fra sygehuset i fredags, men er langt fra på toppen endnu, både fysisk og psykisk så er endnu ikke helt klar til at skrive for meget om fødslen.

det er meget hårdt at være hjemme med gutten da han jo var en stor dreng 4350 og han er så sulten konstant og grundet mit store blodtab har jeg ikke den helt store mælkeproduktion endnu, så er nødt til at give supplerende MME. Og det trækker lidt tænder ud synes jeg.

derudover har jeg kun at sige at det har været en super slankekur indtilvidere, 13,5 kg er der røget på 6 dage men vi nåede også helt op på +19 kg så det dejligt der er røget så meget allerede.

så er der billeder af vores ellers skønne skønne søn Thor og lidt af mig inden han blev født og et enkelt af den fantastiske far med søn

Stort tillykke med ham søde!

Hvor er han dog bare skøn!

Anmeld

19. november 2013

MorDk

åhhhh ♥

Anmeld

19. november 2013

Nessie

Hvor er han bare fin

Stort tillykke med ham (igen )

Håber du snart er helt ovenpå igen

Anmeld

19. november 2013

ønskebørn74

BigHope13 skriver:

vi kom hjem fra sygehuset i fredags, men er langt fra på toppen endnu, både fysisk og psykisk så er endnu ikke helt klar til at skrive for meget om fødslen.

det er meget hårdt at være hjemme med gutten da han jo var en stor dreng 4350 og han er så sulten konstant og grundet mit store blodtab har jeg ikke den helt store mælkeproduktion endnu, så er nødt til at give supplerende MME. Og det trækker lidt tænder ud synes jeg.

derudover har jeg kun at sige at det har været en super slankekur indtilvidere, 13,5 kg er der røget på 6 dage men vi nåede også helt op på +19 kg så det dejligt der er røget så meget allerede.

så er der billeder af vores ellers skønne skønne søn Thor og lidt af mig inden han blev født og et enkelt af den fantastiske far med søn

Hvor er han bare lækker sødeste.. 

Krammer.. 

Anmeld

19. november 2013

Lotus86

Hvor er han bare super kær

Endnu en gang stort tillykke

Anmeld

19. november 2013

foto på lærred

BigHope13 skriver:

Åh, han er da bare skøn. Tillykke med ham !

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu de personlige lærreder skal bestilles til gave.

Anmeld

20. november 2013

Rikke2404

Årrrrrrrrhh, hvor er det da en lækker lækker bassemand du har fået dig søde!

Anmeld

20. november 2013

Carina:-)

Nåhh han er sød 

Anmeld

20. november 2013

Moma

Hold da op, hvor er han lækker! Stort tillykke med ham! Håber du snart bliver helt frisk igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.