Lidt billeder af vores lille Thor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

BigHope13

lineog4 skriver:

Skønsak og ligner vist farmand lidt 

ligner sin farmand rigtig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Frk-Lotusblomst

BigHope13 skriver:

så kom jeg langt om længe til computeren og fik lidt fred fra bettemanden.

vi kom hjem fra sygehuset i fredags, men er langt fra på toppen endnu, både fysisk og psykisk så er endnu ikke helt klar til at skrive for meget om fødslen.

det er meget hårdt at være hjemme med gutten da han jo var en stor dreng 4350 og han er så sulten konstant og grundet mit store blodtab har jeg ikke den helt store mælkeproduktion endnu, så er nødt til at give supplerende MME. Og det trækker lidt tænder ud synes jeg.

derudover har jeg kun at sige at det har været en super slankekur indtilvidere, 13,5 kg er der røget på 6 dage men vi nåede også helt op på +19 kg så det dejligt der er røget så meget allerede.

så er der billeder af vores ellers skønne skønne søn Thor og lidt af mig inden han blev født og et enkelt af den fantastiske far med søn

Bliver jo total skruk af at se jeres basse ihhhh.. Stort tillykke med ham ..

Håber du snart er ovenpå <3

Knus

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

Hvor er han skøn. Stort tillykke med ham. 

Anmeld

18. november 2013

Christina74

Hvor er han bare lækker <3

Anmeld

18. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Perfekt navn til sådan en dejlig baby! Stort tillykke med ham! Vh stine

Anmeld

18. november 2013

Babiesontheway

BigHope13 skriver:

vi kom hjem fra sygehuset i fredags, men er langt fra på toppen endnu, både fysisk og psykisk så er endnu ikke helt klar til at skrive for meget om fødslen.

det er meget hårdt at være hjemme med gutten da han jo var en stor dreng 4350 og han er så sulten konstant og grundet mit store blodtab har jeg ikke den helt store mælkeproduktion endnu, så er nødt til at give supplerende MME. Og det trækker lidt tænder ud synes jeg.

derudover har jeg kun at sige at det har været en super slankekur indtilvidere, 13,5 kg er der røget på 6 dage men vi nåede også helt op på +19 kg så det dejligt der er røget så meget allerede.

så er der billeder af vores ellers skønne skønne søn Thor og lidt af mig inden han blev født og et enkelt af den fantastiske far med søn

Hold nu fast hvor er han lækker!!:-)

Anmeld

18. november 2013

Menne

Hvor ser han sød og dejlig ud.... 

Anmeld

18. november 2013

tarkoflen

Lækker lille basse

Anmeld

18. november 2013

Lykke:)

BigHope13 skriver:

Åh hvor er han bare skøn!
Kæmpe stort tillykke med ham søde!

Anmeld

18. november 2013

sulo

Hvor er han en fin stor dreng, tillykke medham og hvor han ligner sin far

det gør vores nu også, især i starten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.