Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigHope13 skriver: så kom jeg langt om længe til computeren og fik lidt fred fra bettemanden.vi kom hjem fra sygehuset i fredags, men er langt fra på toppen endnu, både fysisk og psykisk så er endnu ikke helt klar til at skrive for meget om fødslen.det er meget hårdt at være hjemme med gutten da han jo var en stor dreng 4350 og han er så sulten konstant og grundet mit store blodtab har jeg ikke den helt store mælkeproduktion endnu, så er nødt til at give supplerende MME. Og det trækker lidt tænder ud synes jeg.derudover har jeg kun at sige at det har været en super slankekur indtilvidere, 13,5 kg er der røget på 6 dage men vi nåede også helt op på +19 kg så det dejligt der er røget så meget allerede.så er der billeder af vores ellers skønne skønne søn Thor og lidt af mig inden han blev født og et enkelt af den fantastiske far med søn
så kom jeg langt om længe til computeren og fik lidt fred fra bettemanden.vi kom hjem fra sygehuset i fredags, men er langt fra på toppen endnu, både fysisk og psykisk så er endnu ikke helt klar til at skrive for meget om fødslen.det er meget hårdt at være hjemme med gutten da han jo var en stor dreng 4350 og han er så sulten konstant og grundet mit store blodtab har jeg ikke den helt store mælkeproduktion endnu, så er nødt til at give supplerende MME. Og det trækker lidt tænder ud synes jeg.derudover har jeg kun at sige at det har været en super slankekur indtilvidere, 13,5 kg er der røget på 6 dage men vi nåede også helt op på +19 kg så det dejligt der er røget så meget allerede.så er der billeder af vores ellers skønne skønne søn Thor og lidt af mig inden han blev født og et enkelt af den fantastiske far med søn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128