Hvad stemmer du til kv13?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

Giraffen

Lunae skriver:

Jeg mener også at man har pligt til at stemmer! Synes bare at det har været virkelig sparsomt med information i år, i hvert fald i Aarhus kommune, og jeg vil ikke låse mig fast på en kandidat før jeg har undersøgt alle muligheder! Jeg ved self godt hvor jeg ca er og hælder mellem to partier

jeg synes faktisk der har været god information i Aarhus i år vi så det program på Tv2oj med valgdebatten med spidskandidaterne og der har været rigtig meget i nyhederne om de små partier men regionsrådsvalget kom helt uventet for mig, så der var jeg lidt i syv sind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Wimmie

Har stemt personligt til kommunalvalg -stemmen faldt på enhedslistens Jørn Henner - en mand der især har fokus institution og skole-området, ældrepleje og integration 

Til regionsvalg stemte jeg bare parti 

Anmeld

19. november 2013

Stivdie

Lunae skriver:

Så er der valg i morgen - spændende! Hvad stemmer du og stemmer du overhovedet?

Begrund gerne

Jeg har været flyttet en del rundtfde senere år, og ved, at jeg sandsynligvis skal flytte igen inden for et par år - så jeg har desværre aldrig fået taget mig sammen til at sætte mig ind i lokalpolitikken.
Men planen er da bestemt at starte barnevognen op inden længe og komme ned at få afleveret min stemme! Har endnu aldrig prøvet ikke at stemme...

Anmeld

19. november 2013

MortilElias2010

Lunae skriver:

Begrund gerne

Ja selvfølgelig stemmer jeg! 

Jeg har stemt Socialdemokratiet og Miljøpartiet Fokus lokalt. De fremgik desværre ikke blandt de "store" partier.  Men Gud fri mig vel hvor jeg vægrede mig over nogen af de nye partier opstillet - især een fik det til at krympe sig i mig. Hvad var det nu det hed... noget med stop indvandringen eller lign. SUK! 

Og så havde jeg een på fb-vennelisten der opfordrede alle til at sætte kryds ved DF, når hun selv er bosat i Spanien. Jeg tænkte bare Vorherre bevares! Kunne se at der ikke var noget foreneligt mellem os menneskesynsmæssigt, kun kærligheden til dyr og det var ikke nok til at jeg kunne se hende på min venneliste. 

Anmeld

19. november 2013

mor88

Loa skriver:

Ville dog allerhelst stemme på dem der vil have lægevagten tilbage i region hovedstaden, men det er der åbenbart ingen der vil

Mette Abildgaard i det konservative folkeparti

Hendes ord: bevare familielægen og have læger i lægevagten

Anmeld

19. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
lineog4 skriver:

Har stemt SF siden jeg blev stemmeberettiget, men for første gang i år er det slut, og mit kryds rammer Ø og jeg stemmer personligt....

Præcis det samme her 

Anmeld

19. november 2013

Fine_007

Lunae skriver:

Begrund gerne

Jeg har stemt personligt på Frank Jensen (socialdemokratisk) - jeg synes umiddelbart at Kbh, hvor jeg bor, har levet op til mine "kommune-krav" de sidste par år, så det må jo belønnes med en personlig stemme

Anmeld

19. november 2013

Lunae

Millea skriver:

Ja jeg stemmer.. Er så kæmpe fan af konservatives holdning til at alle der kan arbejde skal arbejde og klar sig selv mest muligt.. Og at hvis man modtager nogle former for kontanthjælp el lign. må man også forvente at skulle gøre noget for det, fx at skovle sne ect. Er SÅ træt af at folk sidder hjemme på deres flade og brokker sig over at skulle møde op på kommunen og søge job 6 t. om ugen el lign. Hvis man brokker sig over det så kan man jo bare takker nej til de penge der tilbydes..

HOV så kom der lige et lille surt opstød.. Sorry.. Men jo, jeg stemmer i morgen 

Jeg er helt sikkert rød, men det du netop nævner det, er jeg fuldstændig enig i! Alle der kan bidrage skal bidrage!

Anmeld

19. november 2013

ESV

grinny skriver:

Jeg stemmer altid men lige denne gang synes jeg det for mig, og alle andre på Lolland, er vigtigt at der bliver sat et kryds.

Jeg er faktisk (næsten) ligeglad med hvad folk stemmer om de så stemmer blank, men jeg personligt ønsker ikke at Ruth Evensen og hendes parti skal blive en del af Lolland og derfor er det vigtigt at få sat sit kryds 

Er der noget nyt fra Lolland?? Håber virkelig det lykke for jer at holde hende ude af kommunal politik

Anmeld

19. november 2013

grinny

ESV skriver:

Er der noget nyt fra Lolland?? Håber virkelig det lykke for jer at holde hende ude af kommunal politik

Ikke så meget nyt endnu.

Det sidste jeg har hørt er at hun ud af ca. 900 stemmer i Rødby har fået 9, og på de små øer rundt omkring har hun samlet fået 1.

Tror ikke hun kommer ind 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.