Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er stadig i tvivl
Den lykkelige skriver: Jeg er stadig i tvivl
Jeps - selvfølgelig stemmer jeg!!! Kunne ikke drømme om andet!!
Det er såååå spændende!!!
Lunae skriver: Så er der valg i morgen - spændende! Hvad stemmer du og stemmer du overhovedet?Begrund gerne
Så er der valg i morgen - spændende! Hvad stemmer du og stemmer du overhovedet?Begrund gerne
misslea skriver: Jeps - selvfølgelig stemmer jeg!!! Kunne ikke drømme om andet!! Det er såååå spændende!!!
Ja jeg stemmer.. Er så kæmpe fan af konservatives holdning til at alle der kan arbejde skal arbejde og klar sig selv mest muligt.. Og at hvis man modtager nogle former for kontanthjælp el lign. må man også forvente at skulle gøre noget for det, fx at skovle sne ect. Er SÅ træt af at folk sidder hjemme på deres flade og brokker sig over at skulle møde op på kommunen og søge job 6 t. om ugen el lign. Hvis man brokker sig over det så kan man jo bare takker nej til de penge der tilbydes..
HOV så kom der lige et lille surt opstød.. Sorry.. Men jo, jeg stemmer i morgen
Lunae skriver: Jeg mener også at man har pligt til at stemmer! Synes bare at det har været virkelig sparsomt med information i år, i hvert fald i Aarhus kommune, og jeg vil ikke låse mig fast på en kandidat før jeg har undersøgt alle muligheder! Jeg ved self godt hvor jeg ca er og hælder mellem to partier
Jeg mener også at man har pligt til at stemmer! Synes bare at det har været virkelig sparsomt med information i år, i hvert fald i Aarhus kommune, og jeg vil ikke låse mig fast på en kandidat før jeg har undersøgt alle muligheder! Jeg ved self godt hvor jeg ca er og hælder mellem to partier
Ja - lige præcis!! Det er jo en fremragende mulighed for at have indflydelse på, hvilken vej kommunen skal bevæge sig... og det er klart, at der er en forskel fra parti til parti og endda også fra kandidat til kandidat!!
Jeg er selv opvokset med politik som en del af hverdagen (min far er finansdirektør i et af de store partier), så for mig har det aldrig været et spørgsmål om jeg ville stemme, men på hvem
Jeg stemmer ikke da jeg ikke har fået fulgt med i hvad der er sket rundt omkring andet end historierne i medierne og det er ikke et retfærdigt billede til at stemme efter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128