Hvad stemmer du til kv13?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2013

lycly

Jeg stemmer Frank Jensen.
Synes politikerne/kandidaterne har været så elendige til at komme ud med deres budskaber så jeg stemmer på ham fordi jeg ved hvad han står for som Borgmester i Kbh og ser gerne at han fortsætter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er stadig i tvivl

Anmeld

19. november 2013

lineog4

Har stemt SF siden jeg blev stemmeberettiget, men for første gang i år er det slut, og mit kryds rammer Ø og jeg stemmer personligt....

Anmeld

19. november 2013

Dorthe1986

Jeg er rød hele vejen igennem, denne gang går min stemme til enhedslisten :-)

Anmeld

19. november 2013

L&V

Jeg stemmer personligt på en socialdemokrat i år plejer stemme sf men han jeg har valgt i år rammer bare plet

Anmeld

19. november 2013

Papillon

Af uforklarlige grunde kom jeg til at sætte kryds ved Enhedslisten (i afstemningen).. Dem stemmer jeg nu ikke på

Så må jeg nok hellere sige det højt. Stemmer Radikale, da de repræsenterer mine holdninger bedst, også i kommunen jeg bor i.

Anmeld

19. november 2013

Aabye

Jeg stemmer personligt i år. Jeg har endelig fundet en person som jeg føler man kan stole på. Man er slet ikke i tvivl om at hendes mærkesag er det hun brænder for.. 
Hun brænder utrolig meget for psykiatrien, som jo så er blevet skåret væk i vores kommune. Det kostede desværre min moster livet. Så jeg var slet ikke i tvivl om at hun fik min stemme da jeg stod og snakkede med hende.. 

Anmeld

19. november 2013

jydeinden

jeg ved ærligt hverken om eller i så fald hvem jeg stemmer på.. synes ofte de der valgmøder bliver det rene mudderkast så har slet ikke gidet se dem.. men hvis jeg stemmer tror jeg umiddelbart det bliver på Ø

Anmeld

19. november 2013

Valle81

Jeg stemmer forskelligt:-)

Til byråd stemmer jeg personligt og socialdemokratisk.

Til Regionsrådet valget stemmer jeg personligt og konservativ. Dette er ud fra mit arbejdsliv. Jeg håber på, at få en politiker med rødder i Viborg og som brænder for Viborg sygehus i Regionsrådet:-)

God valgdag til alle:-)

Anmeld

19. november 2013

Drømme

Enhedslisten - her er det Morten Riis (Bornholm) der får min stemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.