når man bare har brug for sin ægtefælle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

Lone Jakobsen

Aluka skriver:

Har fuld forståelse for at du har brug for din mand!!

Og synes du skal have "thumbs up" for at erkende det, det er ikke alle der kan det 

Håber snart at han er hjemme ved dig igen!!

Anne

tak skal du have. det var bestemt heller ikke en nem beslutning at tage.

heldigvis tog han det pænt. han er selvfølgelig skuffet over ikke at få lov til at gøre sit arbejde... men han holder fast ved at familien er vigtigst.

det tager nok desværre lidt tid... men om senest en uge burde han være hjemme igen... og det varmer sørme mit hjerte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

2721

Lone Jakobsen skriver:

ja jeg ved desværre også at min datter ikke er den første der har fået den form for behandling.

vi har haft kontakt med den hjælpe ordning der hedder 24/7. men det er meget kortvarigt. vi har også haft kontakt til center for selvmorsforebyggelse, men de afsluttede hendes sag den dag hun blev indlagt.

vi mangler en støtte gruppe af en slags, men de siger at det er sparet væk. som forældre mangler jeg i den grad værktøjer til at klare en hverdag med en så deprimeret og selvskadende teenager. men jeg synes at deres hjælp er ufattelig begrænset.

da det for nylig tog en meget uheldig drejning, ringede jeg til dem, men blev først ringet tilbage til, dagen efter. de siger nu at jeg skal kontakte lægen hvis der er noget akut jeg er bekymret for.  det forstår jeg på ingen måde... når hun nu er inden for det psykiatriske system.

Det synes jeg godt nok er ringe. Jeg ville kontakte psykiatrisk skadestuen næste gang.

Jeg ville bede om at blive henvist til Distrikpsykiatrien og kontakte socialpsykiatrien i jeres kommune. De burde kunne vejlede dig om hvor og hvordan i får den rette hjælp

Anmeld

17. november 2013

Lone Jakobsen

LLN skriver:

Så kan jeg godt se at det ikke er så nemt at være væk hverken helt eller delvis. Selv om det mest er aften/nat at din datter har det værst kunne det måske have hjulpet at have noget mere luft i løbet af dagen.

jeg har faktisk sat antallet af børn lidt ned. så jeg får lidt mere luft i hverdagen.

dette er gjort indtil 1. januar... for der håber jeg at min datter har det lidt bedre.

Anmeld

17. november 2013

Lone Jakobsen

2721 skriver:

Det synes jeg godt nok er ringe. Jeg ville kontakte psykiatrisk skadestuen næste gang.

Jeg ville bede om at blive henvist til Distrikpsykiatrien og kontakte socialpsykiatrien i jeres kommune. De burde kunne vejlede dig om hvor og hvordan i får den rette hjælp

psykiatrisk skadestue i Risskov har vi faktisk også haft kontakt med. det var der dem satte alt det andet i gang.

så tror desværre ikke der er flere steder de kan henvise til.

Anmeld

17. november 2013

2721

Lone Jakobsen skriver:

psykiatrisk skadestue i Risskov har vi faktisk også haft kontakt med. det var der dem satte alt det andet i gang.

Okay.

Anmeld

18. november 2013

serinasmor

Lone Jakobsen skriver:

Efter hun er udskrevet er det igen skadestuen du skal kontakte

Anmeld

18. november 2013

Lone Jakobsen

serinasmor skriver:

Efter hun er udskrevet er det igen skadestuen du skal kontakte

her siger de at det er egen læge.... og det kan jeg bare slet ikke forstå.

Anmeld

19. november 2013

Lone Jakobsen

en lille opdatering:

min elskede mand er nu på vej hjem, og burde lande i Danmark omkring frokost tid i morgen.

min datter valgt i aftes at forsøge selvmord ved at tage 30 panodiler. heldigvis kom hun til mig med det samme, jeg ringede 112, og min datter røg hurtigt ind til udpumpning. hun ligger nu med drop, og har det efter omstændighederne godt.

Anmeld

19. november 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Lone Jakobsen skriver:

en lille opdatering:

min elskede mand er nu på vej hjem, og burde lande i Danmark omkring frokost tid i morgen.

min datter valgt i aftes at forsøge selvmord ved at tage 30 panodiler. heldigvis kom hun til mig med det samme, jeg ringede 112, og min datter røg hurtigt ind til udpumpning. hun ligger nu med drop, og har det efter omstændighederne godt.

Jeg har ikke nogen råd og erfaringer, mwn vil give dig/jer et varmt knus ovenpå dwn oplevelse.

Jeg er glad for at høre, din mand er på vej hjem, og du ikke længere skal stå alene med det hele

Anmeld

19. november 2013

Lone Jakobsen

PT skriver:

Jeg har ikke nogen råd og erfaringer, mwn vil give dig/jer et varmt knus ovenpå dwn oplevelse.

Jeg er glad for at høre, din mand er på vej hjem, og du ikke længere skal stå alene med det hele

tak skal du have. jeg er også glad for at min mand nu er på vej hjem.

kan kun bede til at de finder ud af noget der kan hjælpe min datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.