Det er ikke helt det samme, men lidt der henne af.
I sommers kom min uhelbredeligt syge far på Hospice, et par dage før min mand skulle rejse til Island. Han kommer selv derfra, og skulle op til sin brors bryllup, hvor han oveni købet var fotografen.
2 dage før bryllupet måtte jeg ringe til min mand og bede ham komme hjem. Min datter var mega morsyg, og min Far var nu så tæt på døden at han havde været total bevidstløs i 2 døgn.
Jeg havde SÅ dårlig samvittighed! Min mand havde ikke set sin familie i 1 1/2 år, fordi min fars sygdomsforløb havde fyldt så meget + brudeparret nu stod uden en fotograf! Men jeg kunne ikke holde én dag mere!
Alle var heldigvis meget forstående. Min mand var endda helt lettet fordi han havde det så svært med at være væk fra mig, når jeg havde det så skidt.
Og da han trådte ind ad døren dagen efter, var det også den største lettelse nogensinde! Alle tanker om dårlig samvittighed forsvandt i samme sekund.
2 dage senere døde min far, og aftenen forinden havde min svoger og hans kone det skønneste bryllup med min svigerfar (amatørfotograf) som fotograf.
Så her var beslutningen den helt rigtige!
Igen; jeg ved godt det ikke helt kan sammenlignes, men jeg håber at du kan bruge det til et eller andet!
Anmeld