mogms skriver:
Jeg er buzzador og har i denne omgang fået lov at afprøve locobase, det er et lækkert produkt som jeg selv ofte køber. Så jeg er vild med at være buzzador.
Jeg har tidligere testet vanish, dove og wake-up ligth (nogle kampanger er ikke gratis man kan købe produktet en del billigere, og hvis man ikke vil beholde det efter testen)
Nogle gange tager det langt tid mellem man får et tilbud om at teste noget, men det er det værd når man får muligheden. Men PT synes jeg det er begyndt at kommer muligheder oftere.
Fx det er 2 år siden jeg fik vanish og jeg har stadig masser tilbage udover de små prøver jeg delte ud blandt familie, venner og bekendte.
Hvis I andre vil prøve det så send mig jeres email så sender jeg en invitation til buzzador. Det vildeste der skal ske er at du kan komme til at afprøve et produkt indenfor dine interesser. 
Lige nu tester jeg locobase, og det er skønt da mine hænder bare ikke kan klare vinteren.
sorry der er gået kage i billederne ??
Jeg er også Buzzador, og har været det siden April. Men jeg bliver kun tilbudt ting der koster noget. Synes det er vildt træls!!!