vil I prøve en masse produkter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

anynom

mogms skriver:

sendt :-) 

øhh jeg prøver lige at sende til dig igen, har du evt prøvet at være medlem før ?

Ikke mig bekendt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

mogms

MoarHvidovre skriver:

Jeg er allerede tilmeldt og er endnu ikke været i den rigtig ramme for at teste

Prøv at justere dine oplysninger, da jeg gik fra at være single til gift (havde helt glemt jeg var buzzador) så begyndte det at vælte ind til muligheder, men bare fordi man takker ja er det heller ikke sikkert man får det.

jeg har fornylig takket ja til 3 tests og fik kun locobase, dog mener jeg nu osse der er en regel om at man kun kan testen en ting af gangen - men hold mig ikke op på det.

Anmeld

15. november 2013

mogms

JulieWH skriver:

Ikke mig bekendt?

ved ikke hvad deres hjemmeside så brokkede sig over men du har ihvertfald fået en mail :-)

Anmeld

15. november 2013

debbie19

mogms skriver:

ja det meste er gratis, og du vælger jo selv hvad du takker ja til.

jeg mener der har været en el tandbørste den kostede noget men ikke butiks prisen og wake-up lampen var osse billigere en butiks pris.

men hvad skal man så når man modtager producktet 

??

Anmeld

15. november 2013

anynom

mogms skriver:

ved ikke hvad deres hjemmeside så brokkede sig over men du har ihvertfald fået en mail :-)

Tak, jeg forsøger lige at tilmelde mig i morgen, det er lidt bøvlet (siden vil ikke vise det hele).

Anmeld

15. november 2013

Happiness

mogms skriver:

Prøv at justere dine oplysninger, da jeg gik fra at være single til gift (havde helt glemt jeg var buzzador) så begyndte det at vælte ind til muligheder, men bare fordi man takker ja er det heller ikke sikkert man får det.

jeg har fornylig takket ja til 3 tests og fik kun locobase, dog mener jeg nu osse der er en regel om at man kun kan testen en ting af gangen - men hold mig ikke op på det.

Først vil jeg også lige give en thumbs up for Buzzador Det er min 3. kampagne jeg deltager i. Er også blevet udvalgt til at teste  Locobase

Men man kan godt teste 2 samme tid. Jeg testede Vanish og Storeytel på samme tid. Men det er altså lidt besværligt, og man får ikke buzzet så meget, som når man kun koncentrere sig om en enkelt.

Men kan godt være de har ændret reglerne. Netop på det grundlag

Anmeld

15. november 2013

mogms

Happiness skriver:

Først vil jeg også lige give en thumbs up for Buzzador Det er min 3. kampagne jeg deltager i. Er også blevet udvalgt til at teste  Locobase

Men man kan godt teste 2 samme tid. Jeg testede Vanish og Storeytel på samme tid. Men det er altså lidt besværligt, og man får ikke buzzet så meget, som når man kun koncentrere sig om en enkelt.

Men kan godt være de har ændret reglerne. Netop på det grundlag

du har nok ret, men jeg har aldrig haft to produkter hjemme, måske er det fordi storytel er online 

I don't know

Anmeld

15. november 2013

IT-nørd

mogms skriver:

Jeg er buzzador og har i denne omgang fået lov at afprøve locobase, det er et lækkert produkt som jeg selv ofte køber. Så jeg er vild med at være buzzador.

Jeg har tidligere testet vanish, dove og wake-up ligth (nogle kampanger er ikke gratis man kan købe produktet en del billigere, og hvis man ikke vil beholde det efter testen)

Nogle gange tager det langt tid mellem man får et tilbud om at teste noget, men det er det værd når man får muligheden. Men PT synes jeg det er begyndt at kommer muligheder oftere.

Fx det er 2 år siden jeg fik vanish og jeg har stadig masser tilbage udover de små prøver jeg delte ud blandt familie, venner og bekendte.

Hvis I andre vil prøve det så send mig jeres email så sender jeg en invitation til buzzador. Det vildeste der skal ske er at du kan komme til at afprøve et produkt indenfor dine interesser. 

Lige nu tester jeg locobase, og det er skønt da mine hænder bare ikke kan klare vinteren.

sorry der er gået kage i billederne ??

Det lyder rigtig spændende 

depanel@gmail.com

Anmeld

15. november 2013

Christina74

Du må også gerne sende link til mig christina@hyggedyr.dk 

Anmeld

15. november 2013

mogms

debbie19 skriver:

men hvad skal man så når man modtager producktet 

??

du får en alm str prøve til dig selv og 10 små prøver som du deler du til familie venner bekendte kollegaer eller hvem nu end du vil.

også skal du 2 gange skrive på buzzador hvad du synes om produktet. Også skal du lave lidt reklame fx på dette forum facebook twitter G+ eller hvor du nu er online. og personligt til folk. Men om du gør et en gang eller 99 gange er op til dig, du behøver ikke være fanatisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.