vil I prøve en masse produkter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
43 svar
2 synes godt om
15. november 2013

mogms

Jeg er buzzador og har i denne omgang fået lov at afprøve locobase, det er et lækkert produkt som jeg selv ofte køber. Så jeg er vild med at være buzzador.

Jeg har tidligere testet vanish, dove og wake-up ligth (nogle kampanger er ikke gratis man kan købe produktet en del billigere, og hvis man ikke vil beholde det efter testen)

Nogle gange tager det langt tid mellem man får et tilbud om at teste noget, men det er det værd når man får muligheden. Men PT synes jeg det er begyndt at kommer muligheder oftere.

Fx det er 2 år siden jeg fik vanish og jeg har stadig masser tilbage udover de små prøver jeg delte ud blandt familie, venner og bekendte.

Hvis I andre vil prøve det så send mig jeres email så sender jeg en invitation til buzzador. Det vildeste der skal ske er at du kan komme til at afprøve et produkt indenfor dine interesser. 

Lige nu tester jeg locobase, og det er skønt da mine hænder bare ikke kan klare vinteren.

sorry der er gået kage i billederne ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

TNBC

mogms skriver:

Jeg er buzzador og har i denne omgang fået lov at afprøve locobase, det er et lækkert produkt som jeg selv ofte køber. Så jeg er vild med at være buzzador.

Jeg har tidligere testet vanish, dove og wake-up ligth (nogle kampanger er ikke gratis man kan købe produktet en del billigere, og hvis man ikke vil beholde det efter testen)

Nogle gange tager det langt tid mellem man får et tilbud om at teste noget, men det er det værd når man får muligheden. Men PT synes jeg det er begyndt at kommer muligheder oftere.

Fx det er 2 år siden jeg fik vanish og jeg har stadig masser tilbage udover de små prøver jeg delte ud blandt familie, venner og bekendte.

Hvis I andre vil prøve det så send mig jeres email så sender jeg en invitation til buzzador. Det vildeste der skal ske er at du kan komme til at afprøve et produkt indenfor dine interesser. 

Lige nu tester jeg locobase, og det er skønt da mine hænder bare ikke kan klare vinteren.

har lige meldt mig til her til aften.

Anmeld

15. november 2013

Fuglemor

Jeg er også tester. Men øv jeg har ikke fået cremen. Har kun haft vanish og venter på en pakke med knorr terninger

Anmeld

15. november 2013

Nadia&Daniel

Fuglemor skriver:

Jeg er også tester. Men øv jeg har ikke fået cremen. Har kun haft vanish og venter på en pakke med knorr terninger

Samme her

Anmeld

15. november 2013

anynom

julieh@ofir.dk

Anmeld

15. november 2013

ano14316

sorry der er gået kage i billederne ??

Åhhh ville gerne teste locobase...

Jeg har vanish liggende og vente på posthuset ??

Så har jeg testet easy Wax og storytel

Anmeld

15. november 2013

debbie19

Er det meste gratis? og hvor meget mening vil de havde? er nemlig vildt dårlig til at skrive.  men kunne godt tænke mig at prøve kunne jo være man kunne lære noget

Anmeld

15. november 2013

mogms

julieh@ofir.dk

sendt :-) 

øhh jeg prøver lige at sende til dig igen, har du evt prøvet at være medlem før ?

Anmeld

15. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er allerede tilmeldt og er endnu ikke været i den rigtig ramme for at teste

Anmeld

15. november 2013

mogms

debbie19 skriver:

Er det meste gratis? og hvor meget mening vil de havde? er nemlig vildt dårlig til at skrive.  men kunne godt tænke mig at prøve kunne jo være man kunne lære noget

ja det meste er gratis, og du vælger jo selv hvad du takker ja til.

jeg mener der har været en el tandbørste den kostede noget men ikke butiks prisen og wake-up lampen var osse billigere en butiks pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.