Kampen mod de tørre hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

Leneur

Ren glycerin, fandt det i løvbjerg i sådan en lille tube. Smøre på til natten og så de sexede bomuldshandsker på. Efter 3-4 nætter, var mine hænder helet op, selvom jeg ikke helt troede på det, fordi hænderne var knastørre om morgenen, så man skal have lidt tålmodighed. Ellers er Elizabeth Ardens 24 hour creme også et godt alternativ.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Happiness skriver:

Den har jeg ikke prøvet, den må komme på listen, hvis den her ikke virker

Det gør rigtig ondt, især når de sprækker! Så kan jeg dårligt tage hænderne ned i min taske for at tage noget op.  

Tror simpelthen de er blevet "arbejdsskadet". Arbejder på et bosted med voksne udviklings hæmmede. Så vasker hænder ret ofte. Både i forbindelse med hjælp til hygiejne, men også før man går i skabe/køleskab og lignende. Og det gør man så MANGE gange i løbet af en dag. Prøver at bruge håndsprit som erstatning så meget som muligt, men det er nytteløst når der er hul. For så kan man lige gange smerten med 100....

Ja prøv cremen det er da forsøget værd

Hmm ja, kan godt være de er blevet arbejdsskadet..
Må være træls at det gør så ondt nogengange..

Håber du finder noget der virker ihvertfald

Anmeld

16. november 2013

De3Guldklumper

Happiness skriver:

Jeg har ufattelig tørre hænder, når det kommer under 10 grader, så sprækker de Av av! Har prøvet en masse, men synes kun cremerne holder kortvarrigt. 

Nu er jeg så heldig at jeg gennem Buzzador skal teste Locobase, den har jeg ikke forsøgt med med før. Så håber det kan hjælpe.

Men rart med en test som er MEGET relevant  

Er der andre som skal teste cremen?? 

Og lige billeder af mine hænder, som faktisk ikke er så slemme som de plejer. Tænker jeg vil tage billeder løbende som dokumentation om det rent faktisk virker for mig

Sådan ser mine hænder også ud.

Jeg er blevet god til at forebygge med en af Matas egne håndcremer og når vejret slår over så går jeg over til A-Derma og locobase - den gul/brune.

Jeg bruger A-Derma om dagen da den hurtigt tørre ind og locobase om natten da den er fedtet længere og derfor sætter aftryk (og om dagen har jeg ikke tid til at vente på den tørre ind)

Anmeld

16. november 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg døjer også med ekstremt tørre hænder og fødder.
Den eneste creme, der virker for mig, er uparfumeret babylotion. Om aftenen smører jeg kostant i ca 15 min, og det gør underværker.
Jeg har prøvet samtlige cremer på markedet, tror jeg.
Måske et forsøg værd for dig også?

Anmeld

6. januar 2014

Happiness

Fik aldrig fuldt op på tråden Men kan lige sige nogle afsluttende ord, nu når kampagnen er afsluttet.

Det er en super creme til om natten! DOg kan jeg ikke anbefale den til om dagen, da den er MEGET fed! Og tager utrolig lang tid at tørre ind. Og én påføring er bare ikke nok til mine hænder. Dog skal det siges at mine hænder ikke er så sprukne som de plejer at være, så den har haft en udmærket effekt. 

Jeg påførte den inden sengetid og på med et par smækre bomuldshandsker  

Men måske den ville være god hvis man brugte en anden om dagen? Jeg bryder mig bare generelt ikke om en SÅ fed creme, som locobase repair er. Men da den har haft en effekt, vil jeg da ikke udelukke den, men igen, ikke til om dagen!

Anmeld

6. januar 2014

tine1985

Jeg har samme problem, og har i år haft stor succes med noget så komercielt som denne fra Body Shop

http://www.thebodyshop.dk/serier/hemp/hemp-hand-protector.aspx

Anmeld

6. januar 2014

Happiness

tine1985 skriver:

Jeg har samme problem, og har i år haft stor succes med noget så komercielt som denne fra Body Shop

http://www.thebodyshop.dk/serier/hemp/hemp-hand-protector.aspx

Hvordan er den? Mere om den er fed. For magter ikke flere af de der alt for fede cremer.

Kommer snart til at stå med et spædbarn, så den skal tørre ret hurtigt ind. 

Anmeld

6. januar 2014

tine1985

Happiness skriver:

Hvordan er den? Mere om den er fed. For magter ikke flere af de der alt for fede cremer.

Kommer snart til at stå med et spædbarn, så den skal tørre ret hurtigt ind. 

Den er lidt til den fede side, og er nok også et par minutter om at sive ind. Men jeg hader selv når creme er for længe om at sive ind, da jeg normalt har meget fugtige hænder, og føler at jeg slet ikke kan komme af med fugten hvis cremen er for fed. men med denne her, har det endnu ikke generet mig mere end et par minutter ad gangen, så det synes jeg bestemt er til at leve med 

Anmeld

6. januar 2014

Happiness

tine1985 skriver:

Den er lidt til den fede side, og er nok også et par minutter om at sive ind. Men jeg hader selv når creme er for længe om at sive ind, da jeg normalt har meget fugtige hænder, og føler at jeg slet ikke kan komme af med fugten hvis cremen er for fed. men med denne her, har det endnu ikke generet mig mere end et par minutter ad gangen, så det synes jeg bestemt er til at leve med 

Det lyder til at overkomme. Med locobasen føler jeg at alt klistrer til mig, og kan slet ikke magte det...

Men vil da prøve at købe den! Det er helt klart et forsøg værd!

Anmeld

6. januar 2014

tine1985

Happiness skriver:

Det lyder til at overkomme. Med locobasen føler jeg at alt klistrer til mig, og kan slet ikke magte det...

Men vil da prøve at købe den! Det er helt klart et forsøg værd!

Den er i hvertfald billig nok til at jeg godt tør anbefale den Du kan jo bare købe den lille og så forære den væk, hvis du ikke synes om den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.