Kampen mod de tørre hænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

Lykke:)

Happiness skriver:

Jeg har ufattelig tørre hænder, når det kommer under 10 grader, så sprækker de Av av! Har prøvet en masse, men synes kun cremerne holder kortvarrigt. 

Nu er jeg så heldig at jeg gennem Buzzador skal teste Locobase, den har jeg ikke forsøgt med med før. Så håber det kan hjælpe.

Men rart med en test som er MEGET relevant  

Er der andre som skal teste cremen?? 

Og lige billeder af mine hænder, som faktisk ikke er så slemme som de plejer. Tænker jeg vil tage billeder løbende som dokumentation om det rent faktisk virker for mig

Det er en god creme, som har hjulpet mig rigtig meget!
Jeg led af ekstrem tør/skællende hud på ryggen i en periode og den var fantastisk fugtgivende og god

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Clisolka

Hvor jeg kender til de tørre hænder! Mine er også begyndt nu  Jeg har ikke rigtigt fundet cremen endnu - så jeg følger lige med i tråden 

Anmeld

15. november 2013

TNBC

Happiness skriver:

Det har vi på mit arbejde og virker ikke her. Det er nemlig ikke rart. Har næsten altid hænderne i lommerne om vinteren, da jeg føler folk stirrer.... Det bliver ihvertfald tit kommenteret....

der er flere forskellige cremer i den serier..

det har jeg også tit, eller vanter på..

Anmeld

15. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er en rigtig god creme - så glæd dig.

Jeg udfyldt også skema i Buzzador, men blev ikke udvalgt

Anmeld

15. november 2013

Happiness

Babymor1013 skriver:

Hvor jeg kender til de tørre hænder! Mine er også begyndt nu  Jeg har ikke rigtigt fundet cremen endnu - så jeg følger lige med i tråden 

Du følger bare med. Håber vi begge får løsningen

Anmeld

15. november 2013

Happiness

Yurie skriver:

der er flere forskellige cremer i den serier..

det har jeg også tit, eller vanter på..

Det vidste jeg ikke. Har kun set den vi har på jobbet. 

Anmeld

15. november 2013

Happiness

MoarHvidovre skriver:

Det er en rigtig god creme - så glæd dig.

Jeg udfyldt også skema i Buzzador, men blev ikke udvalgt

Det var ærgeligt. Jeg fik lige 3 tilmeldninger i rap, men blev så "kun" udvalgt til den her. 

Håber virkelig også den virker, så er det en win-win

Anmeld

15. november 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Mine hænder har det også med at blive tørre, når vi kommer under de 10 grader.. Dog ikke lige så meget som dine hænder.. Av av, kunne godt forestille mig at det kunne gøre ondt..

Men jeg bruger en ganske billig creme der virker! Den hedder Camferine og kan købes i coops butikker..

Anmeld

15. november 2013

Happiness

LovingMom skriver:

Mine hænder har det også med at blive tørre, når vi kommer under de 10 grader.. Dog ikke lige så meget som dine hænder.. Av av, kunne godt forestille mig at det kunne gøre ondt..

Men jeg bruger en ganske billig creme der virker! Den hedder Camferine og kan købes i coops butikker..

Den har jeg ikke prøvet, den må komme på listen, hvis den her ikke virker

Det gør rigtig ondt, især når de sprækker! Så kan jeg dårligt tage hænderne ned i min taske for at tage noget op.  

Tror simpelthen de er blevet "arbejdsskadet". Arbejder på et bosted med voksne udviklings hæmmede. Så vasker hænder ret ofte. Både i forbindelse med hjælp til hygiejne, men også før man går i skabe/køleskab og lignende. Og det gør man så MANGE gange i løbet af en dag. Prøver at bruge håndsprit som erstatning så meget som muligt, men det er nytteløst når der er hul. For så kan man lige gange smerten med 100....

Anmeld

15. november 2013

mogms

Happiness skriver:

Jeg har ufattelig tørre hænder, når det kommer under 10 grader, så sprækker de Av av! Har prøvet en masse, men synes kun cremerne holder kortvarrigt. 

Nu er jeg så heldig at jeg gennem Buzzador skal teste Locobase, den har jeg ikke forsøgt med med før. Så håber det kan hjælpe.

Men rart med en test som er MEGET relevant  

Er der andre som skal teste cremen?? 

Og lige billeder af mine hænder, som faktisk ikke er så slemme som de plejer. Tænker jeg vil tage billeder løbende som dokumentation om det rent faktisk virker for mig

sådan ser min hænder altid ud om vinteren og locobase er det eneste der hjælper, og den er bare super drøj i brug.

dine hænder vil elske den

max tip er om aften grind hænderne ind og nogle bomulds handsker på eller lign. så længe din gider at have dem på. det er skøøøøønt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.